vytisknout velikost písma Black Mesa, předělávka Half-Life, je tu. Neváhejte a stahujte

Tvůrci dodrželi svůj slib a vypustili nekompletní, ale hutnou část očekávané hry Black Mesa.

Black Mesa je kompletní předělávka legendárního Half-Lifu do přeci jen modernějšího enginu Source. Tvůrci na projektu pracují už pěkných pár let, a přestože práce nejsou ještě zcela u konce, rozhodli se vypustit do světa zatím hotovou část, která končí u Lambda Core. Jak napsal vedoucí projektu Carlos Montero při ohlášení vydání hry: „Věříme, že tohle je skvělý způsob, jak poskytnout kompletní 8 až 10 hodin dlouhý zážitek se solidním zakončením, který potěší fanoušky a pomůže nám udělat co nejlepší kompletní hru“. Takže neváhejte, navštivte oficiální stránku, kde najdete odkazy ke stažení. A stáhnout si můžete i soundtrack.  Zatímco se k vám budou šinout data po internetové dálnici, nalaďte se do optimální nálady přečtením našeho staršího preview.

POZOR! Pro spuštění hry potřebujete ještě nástroje Source Sdk Base 2007, které najdete na Steamu v Library > Tools. Případně jednoduše klikněte na odkaz.


Zdroj: Black Mesa

 

Související články
  1. Black Mesa, předělávka Half-Life, vyjde už brzy. Tedy její část
  2. Podívejte se na údajné artworky z Half-Life 2: Episode 3
  3. Valve o Half-Life 3 nemluví, protože nechce nic uspěchat
  4. Valve: Jakékoliv zprávy o Half-Life 3 jsou podvrh
  5. Preview: Black Mesa: Source – modifikační přelom
  6. Video: Návrat do Half-Life
  7. Half–Life – vzkříšení legendy
  8. Half-Life: Blue Shift - třetí strana konfliktu v Black Mesa

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 nejgeniálnějších videoher, co nám vytřely zrak

10 nejgeniálnějších videoher, co nám v…

Zabořili jsme nos do hloubi herního nebe a společnými redakčními silami vybrali nejgeniálnější herní tituly, které podle nás spatřily světlo světa.

8.  8.  2014 | | 85 N/A
Herní realita moderní doby: proč ta snaha fotorealismu?

Herní realita moderní doby: proč ta sn…

Vývoj se nezastaví, ať už to chceme nebo ne. A herní průmysl z toho v současné době těží jako nikdy. Proč nám vládnou pixely?

12.  8.  2014 | | 19 N/A
Unreal Engine 4 umí nádhernou vegetaci, podívejte se

Unreal Engine 4 umí nádhernou vegetaci…

CryEngine umí parádně vykreslit vegetaci a přírodu obecně, což Crysis předvedl hned několikrát. Crytek však čelí nové konkurenci v podobě Unreal enginu čtvrté generace.

7.  8.  2014 | | 38 N/A
No Man

No Man's Sky nabídne 18 trilionů plane…

Pokud si myslíte, že si vývojáři s procedurálně generovanými světy jen hráli, tak se zamyslete znovu.

18.  8.  2014 | | 6 N/A
Výstava GamesCom 2014: co nás čeká a nemine

Výstava GamesCom 2014: co nás čeká a n…

Jako vždy se i v letošním srpnu koná jedna z nejočekávanějších herních výstav Evropy, a možná i světa. Co nás čeká na GamesComu?

10.  8.  2014 | | 7 N/A
GamesCom 2014: to nejzajímavější pod jednou střechou - aktualizováno

GamesCom 2014: to nejzajímavější pod j…

V několikadenní záplavě aktualit a zajímavostí není těžké se zcela ztratit. Připravili jsme pro vás přehledné seřazení všeho podstatného.

15.  8.  2014 |
GC 2014: konference Sony v kostce

GC 2014: konference Sony v kostce

Po Microsoftu hodlá vyložit svá esa také Sony, a podle předběžných odhalení se máme na co těšit. Sledujte konferenci s námi!

12.  8.  2014 | | 6 N/A
GC 2014: konference Microsoftu v kostce

GC 2014: konference Microsoftu v kostc…

Microsoft otevírá dnešní den svou konferencí, na které se představuje spousta očekávaných hitů i novinek. Pojďte do toho s námi!

12.  8.  2014 |