10 důvodů, proč hrát hry s otevřeným světem

Michal  |  07. 03. 2017 11:00  |  [176.12.115.xxx]

Nejvíc mě bavil před lety GOTHIC 2. Ted nevim jestli se řadí mezi hry s otevřeným světem nebo ne. Ale prostě si tuhle hru vybavuji i ted!

Odpovědět  |   | 
uni  |  08. 03. 2017 13:42

No v té době to na otevřené světy moc ještě nebylo, málo RAM, výkonu, atd. Spíše klasické RPG v otevřeném prostředí. Ony obecně RPG až tak v otevřeném světě nejsou, byl by problém s balancem hry. Tedy z pohledu single player.
MMO samozřejmě jsou.

Odpovědět  |   | 
romanz  |  10. 03. 2017 09:39  |  [80.95.116.xxx]

"No v té době to na otevřené světy moc ještě nebylo"

v který době ??

Elite který má bez debaty otevřenej svět vyšlo v roce 1984 (sám si spočítej kolik je to let) a celá hra zabírala 48kB jestli se nepletu.

Ani GTAV nemá otevřenej svět, jediný co se dá brát jako opravdu neomezenej otevřenej svět se vším všudy je Minecraft a podobný hry.

Odpovědět  |   | 
jjfb  |  10. 03. 2017 16:24

Gothic hry jsou samozřejmě v otevřeném světě.

Odpovědět  |   | 
kvok  |  10. 03. 2017 09:09

Já open-world rád nemám, akorát to ničí herní zážitek. U AC3 to bylo nejmarkantnější. Hraju hlavní misi, postava mi řekne, že až budu připraven, mám ji potkat někde na opačném konci mapy. A místo toho, abych dál plynule pokračoval v příběhu, tak 10 minut reálného času jenom běžím po mapě, abych slavnostně odkliknul další část. Ale hlavně že si pak můžu pochvalovat super dlouhou herní dobu. Půlku času jsem jenom honil ikonky, ale bylo to dlouhé! Vedlejší mise typu jdi 15 minut někam, zmáčkni tlačítko a poslechni si dvouslovné poděkování si taky můžou nechat od cesty.
U Thiefa byl ten open-world obtěžující méně, nejspíš proto, že mise nebyly přerušované a odehrávaly se z velké části na místech, na která jsem při běžném pohybu po mapě nenarazil.
Lineární průchod každopádně upřednostňuji, poskytne mi daleko koncentrovanější zážitek. Na znovuhratelnost kašlu a herní doba pro mě není žádná mantra, o tom, jak si hru užiju, neříká nic.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  10. 03. 2017 10:48  |  [89.173.221.xxx]

U mna je to opacne. Napr FarCry som hral tak, ze som medzi misiami nikdy nevyuzival fast transport, ale pekne pomalicky prechadzal krajinou, spoznaval pohoria (ak ked sa ides prejst do Alp z Bratislavy), likvidoval v tichosti nepriatelov (nieco ako partizan za vojny, ziaden Rambo styl), zbieral vsetky tie predmety (casto bez map, nieco ako real-life geocatching)... To bol vyborny herny zazitok. Prakticky na nerozoznanie od mojej reality. Hra mi dovolila prejst ju stylom, ktory mi bol najblizsi. A trvalo mi to naozaj velmi dlho, par mesiacov (kedze som medzi tym zil aj moj real life) a vobec mi to nevadilo. Nieco ako nekonecny serial, ktory je tak dobry, ze nechces, aby skoncil :)

Odpovědět  |   | 
jjfb  |  10. 03. 2017 16:26

Jojo, a létání ve FarCry 3 pomocí kluzáků, atd. super.

Odpovědět  |   | 
jjfb  |  10. 03. 2017 16:30

Takže pro tebe COD Rulez. A zrovna tohle nenávidím. Příběh většinou zajímavý, ale princip hry nereálný, úchylný apod. Nezapomenu, jak se dalo voj(Babiš)at v COD MW v Pripjati. Hrál jsem na největší obtížnost a jedninou tuhle nedával, jak tam jseš u toho Ruského kola, i když jsem dal skoro každý výstřel headshot, tak jich bylo moc. Tak jsem utekl kousek vedle za roh, všichni o mne věděli, ale tam jsem prostě počkal na vyzvednutí.

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 03. 2017 22:07  |  [178.41.7.xxx]

Najviac má bavil otvorený svet vo Far Cry - ostrovy, more, rieky, džungla, pohoria a možnosti ako sa v tomto svete presúvať - vozidla, člny, skútre a hlavne rogalo, ked človek vyšiel na najvyššiu horu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Grand Theft Auto V opět blíže realitě: nová modifikace vyráží dech

Grand Theft Auto V opět blíže realitě:…

Grand Theft Auto V je doslova pískovištěm pro hrátky všeho druhu. A tím myslíme i piplání grafické stránky.

10.  3.  2017 | | 20 N/A
10 skvělých her, které si na PC nezahrajete

10 skvělých her, které si na PC nezahr…

Na počítače vychází spousta skvělých her. Jsou tady ale takové, které si jinde, než na konkrétní konzoli nezahrajete. Dneska se podíváme na 10 exkluzivit, pro které se vyplatí kupovat konzole.

13.  3.  2017 | | 61 N/A
Hry jsou uměním: když grafika zraje (galerie)

Hry jsou uměním: když grafika zraje (g…

Občas vyjde populární hra a časem se člověk nemůže uvěřit, co vše je z ní možné graficky vytáhnout. Pojďme si podat zub času.

14.  3.  2017 | | 5 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 důvodů, proč se ponořit do hry Total War

10 důvodů, proč se ponořit do hry Tota…

Strategie nepatří dnes k nejpopulárnějším žánrům, nicméně nikde jinde neokusíte tak sladký pocit moci se všemi výhodami a nevýhodami. V Total War se dostanete do role vůdce zodpovědného za celý národ a závisí jen na vás, zda vaše země bude prosperovat.

15.  3.  2017 | | 8 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A