10 důvodů, proč hrát hry s otevřeným světem

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 9

Diskuze k článku

...  |  12. 03. 2017 22:07

Najviac má bavil otvorený svet vo Far Cry - ostrovy, more, rieky, džungla, pohoria a možnosti ako sa v tomto svete presúvať - vozidla, člny, skútre a hlavne rogalo, ked človek vyšiel na najvyššiu horu

 |   |  Odpovědět
10. 03. 2017 09:09

Já open-world rád nemám, akorát to ničí herní zážitek. U AC3 to bylo nejmarkantnější. Hraju hlavní misi, postava mi řekne, že až budu připraven, mám ji potkat někde na opačném konci mapy. A místo toho, abych dál plynule pokračoval v příběhu, tak 10 minut reálného času jenom běžím po mapě, abych slavnostně odkliknul další část. Ale hlavně že si pak můžu pochvalovat super dlouhou herní dobu. Půlku času jsem jenom honil ikonky, ale bylo to dlouhé! Vedlejší mise typu jdi 15 minut někam, zmáčkni tlačítko a poslechni si dvouslovné poděkování si taky můžou nechat od cesty.
U Thiefa byl ten open-world obtěžující méně, nejspíš proto, že mise nebyly přerušované a odehrávaly se z velké části na místech, na která jsem při běžném pohybu po mapě nenarazil.
Lineární průchod každopádně upřednostňuji, poskytne mi daleko koncentrovanější zážitek. Na znovuhratelnost kašlu a herní doba pro mě není žádná mantra, o tom, jak si hru užiju, neříká nic.

 |   |  Odpovědět
Jozef  |  10. 03. 2017 10:48

U mna je to opacne. Napr FarCry som hral tak, ze som medzi misiami nikdy nevyuzival fast transport, ale pekne pomalicky prechadzal krajinou, spoznaval pohoria (ak ked sa ides prejst do Alp z Bratislavy), likvidoval v tichosti nepriatelov (nieco ako partizan za vojny, ziaden Rambo styl), zbieral vsetky tie predmety (casto bez map, nieco ako real-life geocatching)... To bol vyborny herny zazitok. Prakticky na nerozoznanie od mojej reality. Hra mi dovolila prejst ju stylom, ktory mi bol najblizsi. A trvalo mi to naozaj velmi dlho, par mesiacov (kedze som medzi tym zil aj moj real life) a vobec mi to nevadilo. Nieco ako nekonecny serial, ktory je tak dobry, ze nechces, aby skoncil :)

 |   |  Odpovědět
10. 03. 2017 16:26

Jojo, a létání ve FarCry 3 pomocí kluzáků, atd. super.

 |   |  Odpovědět
10. 03. 2017 16:30

Takže pro tebe COD Rulez. A zrovna tohle nenávidím. Příběh většinou zajímavý, ale princip hry nereálný, úchylný apod. Nezapomenu, jak se dalo voj(Babiš)at v COD MW v Pripjati. Hrál jsem na největší obtížnost a jedninou tuhle nedával, jak tam jseš u toho Ruského kola, i když jsem dal skoro každý výstřel headshot, tak jich bylo moc. Tak jsem utekl kousek vedle za roh, všichni o mne věděli, ale tam jsem prostě počkal na vyzvednutí.

 |   |  Odpovědět
Michal  |  07. 03. 2017 11:00

Nejvíc mě bavil před lety GOTHIC 2. Ted nevim jestli se řadí mezi hry s otevřeným světem nebo ne. Ale prostě si tuhle hru vybavuji i ted!

 |   |  Odpovědět
avatar
uni
08. 03. 2017 13:42

No v té době to na otevřené světy moc ještě nebylo, málo RAM, výkonu, atd. Spíše klasické RPG v otevřeném prostředí. Ony obecně RPG až tak v otevřeném světě nejsou, byl by problém s balancem hry. Tedy z pohledu single player.
MMO samozřejmě jsou.

 |   |  Odpovědět
romanz  |  10. 03. 2017 09:39

"No v té době to na otevřené světy moc ještě nebylo"

v který době ??

Elite který má bez debaty otevřenej svět vyšlo v roce 1984 (sám si spočítej kolik je to let) a celá hra zabírala 48kB jestli se nepletu.

Ani GTAV nemá otevřenej svět, jediný co se dá brát jako opravdu neomezenej otevřenej svět se vším všudy je Minecraft a podobný hry.

 |   |  Odpovědět
10. 03. 2017 16:24

Gothic hry jsou samozřejmě v otevřeném světě.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor