LOTR běží na stejném engine jako DDO (Dungeons and Dragons Online) - to hraju já, i když i tady grafika nemá tolik efektů, tak pořád je to jediná online hra, která funguje i na mém obstarožním počítači s interní grafárnou. A mám potvrzeno, že ne každý hráč má nemodernější a nejnabušenější aktuální sestavu. A onlineovky potřebují hlavně běžné hráče.
I tak, tuhle jsem to nainstaloval na něčem lepším a dal jsem si všechny detaily na max (ultramax v advenced) a bylo to úplně o něčem jiném. Zkuste to taky. Nevím co čekáte víc. I ten draw distance byl dostatečný, třeba v DDO takový Strorm Horns. Krajinka, v pozadí kopce. Kdepak žádné "pozadí". K těm kopcům se dá doběhnout a vyšplhat, na ně.
Ale o grafice to fakt není. To co oceňuju třeba u DDO je herní mechanika. Zkoušel jsem několik onlineovek a vůbec mě nebavily. Buď mě omezovaly (naprostá většina, jmenuju třeba Neverwinter Online), kdy každý postava měla prostě nalajnovaný možnosti (a kolikrát odchylka je možná jen za dodatečné nákupy ve store), nebo byly tak překombinované až nepřehledné. DDO je sice taky zpočátku hodně složitý, ale díky rozsáhlé komunitě a návodům (www.ddowiki.com) to člověk brzo snadno uchopí a pak si vypiplá postavu, kterou nikdo v celé hře nemá ... a se kterou se mu třeba dobře hraje i nejtěžší questy.