AC: Unity je zamknut na 30 fps kvůli věrohodnému filmovému podání

Nejvyšší rozlišení a nejvyšší rychlost nemusí být vždy k dobru. To si alespoň myslí Ubisoft ve spojení s očekávanou akcí Assassin's Creed: Unity.

O kauze nižšího rozlišení pro PS4 verzi hry se mluví posledních několik dní, a i když jsme si prakticky jisti, že se dočkáme po vydání aktualizace, která vše spraví, Ubisoft tvrdí, že jde hlavně o výsledný zážitek. To samé platí pro rychlost snímků.

"V Ubisoftu jsme se dlouhou dobu snažili dosáhnout 60 fps, nakonec jsme ale zjistili, že z toho moc nezískáme a nevypadá to dobře a realisticky," nechal se slyšet Nicolas Guérin, level designer Ubisoftu. "Je to něco na způsob filmového Hobbita, vypadá to divně."

Pro Unity tedy byla vybrána fixovaná rychlost 30 fps, díky čemuž titul docílí filmového a věrohodného zobrazení.

"Naším cílem bylo 30 fps, vypadá to filmově. 60 fps je velmi dobré pro akční střílečku nebo závody, pro akční adventuru už nikoliv," dodal Alex Amancio, kreativní ředitel. "Díky tomu se nám navíc podařilo značně navýšit jiné grafické aspekty."

Co si o rychlosti myslíte vy? Udělal Ubisoft dobře?

Diskuze (12) Další článek: V akci Killing Floor 2 budete nepřátelům ustřelovat všechno

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,