Alien: Isolation byl vyvíjen tak, aby jej chtěli hrát i samotní vývojáři

vytisknout velikost písma
Těšíte se na připravovaný hororový titul z univerza Vetřelců, kterého se zhostí Creative Assembly? Rozhodně to má důvod.

Celá myšlenka titulu totiž byla postavena na tom, že ještě nebyla vytvořena hra s licencí Vetřelců, kterou by si vývojáři z Creative Assembly chtěli zahrát. Proto se rozhodli do toho skočit osobně.

Prozradil to vedoucí projektu Alistair Hope v rozhovoru pro MCV. Největším problémem většiny titulů značky prý bylo využití filmu Jamese Camerona z roku 1986 jako předlohy. Filmu, který byl o čiré akci. Creative Assembly se vrací k původním snímku Ridleyho Scotta, který byl postaven na prvcích survival hororu.

Hry posledních let se vždy dívali na film od Jamese Camerona, což byl vlastně takový Vietnam ve vesmíru,“ řekl Hope. „My jsme ale velcí fanoušci prvního filmu. A nyní, když má licenci Sega, je to pro nás příležitost.

PC | PS4 | Xbox One | Akce | Preview

Alien: Isolation - když Vetřelci zase straší

Tvůrci chtějí ve hře docílit pocitu nevyhnutelného konce, který by neustále hráče obklopoval. Množství hororových her jsou jen pár kroků od toho, aby se zvrhly v Gears of War, přitom stačí tak málo pro vytvoření opravdového tíživého zážitku.

Vetřelec v naší hře používá sluch, zrak i čich, a reaguje podle vyvíjející se situace,“ dodal Hope. „Je to pokaždé jiné. Největší strach máme, když vytvoříme nové prostředí ve hře a vhodíme tam Vetřelce. Protože nikdy nevíme, co udělá.

Alien: Isolation vychází ke konci letošního roku pro PC, PS4, PS3, Xbox One a Xbox360.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

16.  1.  2017 | | 10 N/A
8 nejlepších herních comebacků: když skvělé hry vstanou z mrtvých

8 nejlepších herních comebacků: když s…

Někdy se ani úspěšná hra nedočká pokračování anebo je oblíbená herní série ukončena. Ať už kvůli uzavření příběhu nebo třeba problémům s vývojem. Pojďme si připomenout povedené hry, které vstaly z mrtvých. Zkuste si zahrát jejich nové, ale i původní verze!

20.  1.  2017 | | 21 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
9 tipů, jak být profi zabijákem v novém Hitmanovi

9 tipů, jak být profi zabijákem v nové…

Kompletní balíček epizod novodobého Hitmana je venku. Naučíme vás, jak být tím zaručeně nejlepším zabijákem.

17.  1.  2017 | | 1 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, které nesmíte minout

10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, …

Na rok 2017 si vývojáři pro hráče přichystali opravdu pěknou nadílku titulů. Pojďme si tedy vypíchnout těch 10, o které byste se měli opravdu zajímat.

18.  1.  2017 | | 3 N/A
Assassin

Assassin's Creed: historie jedné značk…

V herní branži pravděpodobně není diskutovanější série, než je Assassin's Creed. Proč ten humbuk? Pojďme si to rozebrat.

13.  1.  2017 | | 8 N/A