PC | Xbox One | X360 | PS3 | Akce

Alien: Isolation byl vyvíjen tak, aby jej chtěli hrát i samotní vývojáři

Těšíte se na připravovaný hororový titul z univerza Vetřelců, kterého se zhostí Creative Assembly? Rozhodně to má důvod.

Celá myšlenka titulu totiž byla postavena na tom, že ještě nebyla vytvořena hra s licencí Vetřelců, kterou by si vývojáři z Creative Assembly chtěli zahrát. Proto se rozhodli do toho skočit osobně.

Prozradil to vedoucí projektu Alistair Hope v rozhovoru pro MCV. Největším problémem většiny titulů značky prý bylo využití filmu Jamese Camerona z roku 1986 jako předlohy. Filmu, který byl o čiré akci. Creative Assembly se vrací k původním snímku Ridleyho Scotta, který byl postaven na prvcích survival hororu.

Hry posledních let se vždy dívali na film od Jamese Camerona, což byl vlastně takový Vietnam ve vesmíru,“ řekl Hope. „My jsme ale velcí fanoušci prvního filmu. A nyní, když má licenci Sega, je to pro nás příležitost.

Tvůrci chtějí ve hře docílit pocitu nevyhnutelného konce, který by neustále hráče obklopoval. Množství hororových her jsou jen pár kroků od toho, aby se zvrhly v Gears of War, přitom stačí tak málo pro vytvoření opravdového tíživého zážitku.

Vetřelec v naší hře používá sluch, zrak i čich, a reaguje podle vyvíjející se situace,“ dodal Hope. „Je to pokaždé jiné. Největší strach máme, když vytvoříme nové prostředí ve hře a vhodíme tam Vetřelce. Protože nikdy nevíme, co udělá.

Alien: Isolation vychází ke konci letošního roku pro PC, PS4, PS3, Xbox One a Xbox360.

Váš názor Další článek: Herní filosofie: ideální FPS z druhé světové války, kde je?

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,