EA údajně po světě rozeslalo 10 miliónů kopií a objednávek i tak stále přibývá.
Překvapuje vás to vůbec? Že bude Battlefield 3 komerční trhák, jsme věděli hned po shlédnutí prvního traileru. Titul měl úspěch zkrátka předurčen a EA se tak může těšit z nemalých příjmů, jež každým dnem výrazně narůstají.
"Rozselali jsme obchodům 10 miliónů kopií hry a i tak nám stále chodí dodatečné objednávky," řekl John Riccitiello, ředitel EA. "Data jsou ještě čerstvá, ale prodeje jsou velmi silné."
"Výsledky jsou neuvěřitelné. Poděkovat za to musíme hlavně studiu DICE ve Stockholmu, které vyprodukovalo superkvalitní titul, a také našim týmům, které se postaraly o špičkový marketing."
"Pro marketing byl využit Youtube, na kterém naše trailery zhlédlo na 13 miliónů lidí, a Facebook, kde máme 2,1 miliónů fanoušků. Battlefield 3 jsme silně propagovali a v den launche - a to jen v Severní Americe - se do předprodejů pustilo přes 8400 obchodů. Nemohli bychom být s launchem BF3 spokojenější."
Zdroj: CVG
Dostupné pro:
PC, X360, PS3
Žánr:
Akce | Válečná akce
Výrobce:
DICE | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
25. října 2011
- Válečná atmosféra
- Brilantní multiplayer
- Frostbite 2 vypadá skvěle
- Výborné zvuky
- Dobrá optimalizace
- Málo misí v co-op módu
- Příliš skriptovaná a lineární kampaň
- Otravné spouštění MP přes browser