Tak Call of Duty: Ghosts je hodně špatný vtip... je to v podstatě totálně vyždímaný a nehorázně zatížený IW engine postavený na Quake 3 Enginu a oni si tam šašci dají in-bred podporu DX11 a budou je natvrdo vyžadovat, i když ta hra DX11 ve skutečnosti nepoužívá. A těch 6 GB RAM je také špatný vtip...
Už neplatí, že IW dělá lepší codka než Treyarch... teď je už naopak.
U BF 3/4 mi na grafice nechutně vadí ta nesmyslná hromada filtrů a lens flary. Proč? Vždyť v tom mám problémy vidět protivníka, a to i na nízké detaily! Vždyť to nemá smysl... a jakože lidským okem lens flary nevidíme (tedy aspoň ne ty známé z her či filmů - jsou to optické jevy vznikající průchodem světla čočkou fotoaparátu či kamery), o tom nikdo z DICE nepomyslel.
Já neoznačuji grafiku BF4 za krásnou, ale za přeplácanou. Kdyby DICE odstranili tu zbytečnou haldu efektů a filtrů, tak by ta hra vypadala daleko lépe. A žádné lens flary prosím. Chci vidět mapu a protihráče, ne obrovské záře světel :/