Tahle recenze mi přijde hodně mimo :( S tématem policejní a zločinecké akce totiž hra příliš mnoho společného nemá, obě frakce jsou pocitově spíše paramilitaristické organizace než policajti a zloději. Schválně, ukažte mi jediný policejní sbor na světě, kde mají ve výzbroji obrněnou dodávku s minigunem na střeše nebo vrtulník osazený těžkými .50 cal kulomety. Ne, policajti nikde na světě nepoužívají těžké/vysokokaliberní zbraně (možná tak odstřelovačky, ale rozhodně ne padesátky kulomety či dokonce miniguny). Také zbraně jsou z 95 % military issue kousky viděné v asi každé vojenské hře, je tu jen pár lehce exotičtějších věcí jako Mac-10 nebo Tec-9. Kriminálníci by také mohli mít i trošku obskurnější zbraně (klidně i blbého Garanda!), protože musí žít s tím, co si seženou.
Hardline je také pocitově bland i z hlediska herních módů. Prakticky všechny jsou nějakou obdobou už stávajících modů. Blood Money je CTF s centrálním zdrojem, Hotwire je doslova mobilní CTF, kde vlajky jsou nahrazeny označenými auty. Ten mod mi moc připomíná Team Defender z Call of Duty: Modern Warfare 3, kde dva týmy soupeřily o vlajku a body dostával ten tým, který vlajku zrovna držel - vtip byl v tom, že ta vlajka šla sebrat a nést kterýmkoliv hráčem. Hotwire je to samé, akorát jsou tu auta místo vlajek a je jich 5 místo 1. Navíc ten mód spočívá pouze v bláznivém ježdění kolem dokola. Proč tu nejsou skutečné automobilové honičky s ježky, zátarasy a podobně? To by se do Hardline opravdu hodilo. Například zločinci by měli za úkol převést několik kradených vozů do určitého místa a policisté by jim v tom museli nějak zabránit. A zmíním Conquest, chachá! Řekněte mi, jakou logiku má v policejní hře Conquest?!
Hardline je v kostce kompletně zmršený a zahozený potenciál, ta hra měla tématicky na daleko více. Total Biscuit udělal naprosto perfektně výstižné video k této hře - https://www.youtube.com/watch...
A poslední výsměch jde na cenovku... zhruba 3000 ,- Kč za kompletní hru (samotný titul + premium) je doslova vyděračství...