Bloodborne: krev kam se podíváš (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

Kanty  |  02. 07. 2015 15:04

Bloodborne je fakt skvelá hra a ak s odstupom času uvažujete o kúpe smelo do toho nehral som ani jednu Soul hru ale bloodborne ma naučil pokore

 |   |  Odpovědět
avatar
03. 04. 2015 12:05

Hra sice vypada luxusne, ale s tou svoji PS4 exkluzivnosti at si leda tak polibi neco...

 |   |  Odpovědět
martins  |  24. 03. 2015 12:48

"čekat 40 vteřin po každé smrti je v případě Bloodborne" - tohle je hodně nefér. Těch 40 vteřin je extrém a týká se snad jediné lokace z celé hry, drtivá většina nahrávacích obrazovek je velmi výrazně kratších.

 |   |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2015 13:22

Ano, podobně dlouhé nahrávací obrazovky samozřejmě nejsou přítomny neustále, ale ze 70% určitě, což je stále hodně a slůvko "next-gen" se k tomu moc nehodí. Vezmeme-li v potaz některé jiné tituly, nemusely tam být loadingy vůbec. Jedná se přece-jen o relativně kontrolované prostory.

 |   |  Odpovědět
martins  |  24. 03. 2015 13:52

Ze 70 % ani náhodou. Týká se to jen checkpointu v centrální části města. Všechny ostatní se nahrávají mnohem rychleji.

 |   |  Odpovědět
Ff  |  24. 03. 2015 16:26

Co má společného next gen a čas načítání obrazovky? Zažil jsem tolik her kde jsem čekal klidně i déle

 |   |  Odpovědět
avatar
24. 03. 2015 18:53

Jednou z věcí, na které se nová generace her může zaměřit, je bezesporu zkrácení či eliminaci nahrávacích obrazovek celkově. Některé hry to již zvládli, a to jde o sandboxy (např. The Crew). Tudíž to není nemožné a bude to i vítané.

 |   |  Odpovědět
Ff  |  24. 03. 2015 20:56

Ale tady to zanedbali tvůrci hry , u jiných náročnějších her to jde v pohodě.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor