Dvojice videí se věnuje stylům boje, zbraním a soubojovému systému obecně.
Kingdoms of Amalur: Reckoning s každým novým videm vzbuzuje větší zájem o toto akční RPG. Aktuální dva vývojářské deníky se věnují jednomu z hlavních taháků hry – soubojovému systému, který si chce hodně brát z klasických bojovek. Dočkáme se tak hodně svižných bitek, kde nebude nouze o efektní komba. Reckoning ovšem nezapomíná ani na své fantasy RPG kořeny, takže nabídne hned několik tradičních bojových stylů a zbraní: kladiva, meče, elementální magie, dýky a luky a tak dále. Ovšem, jak už jste se mohli přesvědčit v 20 minut dlouhém herním videu, nepůjde jen o boje, ale Kingdoms of Amalur: Reckoning slibuje být RPG hrou se vším všudy. Jak se jí to podařilo se dozvíme 10. února, kdy hra vychází.
Zdroj: TZ
- Zajímavý soubojový systém
- Kombinování různých dovednostních stromů
- Pohádková grafika
- Minimum bugů
- Nutnost gamepadu
- Slabší dabing