Call of Duty: Multiplayer k Infinite Warfare je jak samostatná hra

vytisknout velikost písma
Z videa zachycujícího prvky multiplayeru v novém Call of Duty odehrávajícím se v blízké budoucnosti běhá místy mráz po celém těle. Pojďme si jej představit blíže.

Drsňáci, svaly, pokročilé exoskelety a masivní vesmírné bitky. Pro celou sérii Call of Duty platí v zásadě stejné pravidlo. Již řadu let přináší kvalitní bojovou akci. Od dílu Modern Warfare je zaručena i jistá autonomie multiplayeru, kvůli kterému řada hráčů hru tak zbožňuje a s trochou nadsázky by se dal považovat i za samostatnou hru. Novoty mu oproti singleplayeru rozhodně nechybí.

Infinity Warfare nabízí futuristicky zpracovaný design nejen vybavení, ale i všeho kolem vás. Vesmírné bitky budou sváděny za pomoci stovek zbraní dostupných během kampaní a tudíž se občas stane, že někoho usmažíte na uhel, zatímco dalšího rozcupujete Black Hole granátem. Zkrátka sci-fi diskotéka.

V době, kdy DICE vydává Battlefield 1 zasazené do první světové války se Infinite Ward pouští do herního žánru z opačné strany spektra a tou je futuristické sci-fi. Vizualizace a celkový herní design tento princip splňuje dozajista plnohodnotně, takže i multiplayer dostane nějaké to ozvláštnění, aby se mechaniky vyrovnaly s tím, v jaké době se celá hra odehrává.

125.jpg120.jpg121.jpg124.jpg

V multiplayeru toho bude víc

Studio Infinity Ward před pár dny vydalo video, kde se představuje sekce multiplyeru, která bude u tohoto dílu velmi pokroková. Nejenže vlastníkům PlayStation VR nabídne speciální misi jménem Jackal Assault, ale rozšíří i obsahovou stránku o odlišnosti vůči hře pro jednoho hráče. 

V obecné rovině umožňuje multiplayer Call of Duty: Infinite Warfare hráčům upravit způsob hraní ve smyslu craftingu zbraní a modifikací, tak jak to v dřívějších dílech nebylo možné. Všechno kolem vybavení, zbraní a taktiky se bude odvíjet právě od modifikace každého Rigu, což je exoskelet, který definuje vaší specializaci.

V multiplayeru budeme mít celkem šest Rigů, tedy obleků na jejichž základě se ve hře identifikují role jako: Warfighter, Merc, FTL, Stryker, Pahantom a Synaptic. Tyto specializace byly navrhnuty v klasickém stylu válečných co-op her a jejich pointou je, aby hráč operoval s proměnlivými atributy.

109.png110.png111.png112.png113.png114.png

Každý Rig umožňuje použít Playloady a Traity v různých kombinacích, což jsou jeho zvláštní schopnosti díky kterým je zaručen odlišný styl hry.  Playloady mohou být pak silné zbraně nebo dovednosti, kdežto Tratiy mohou představovat různé odolnosti, vylepšení či další sortu dovedností. 

Před každou bitvou si hráč vybírá vždy jeden Playload a Trait se kterými půjde do hry a při dalším matchi může zkusit zase jinou variaci, nicméně pointou je umět si vybrat a skloubit to s vhodným herním stylem. 

Čekají nás také klasické scorestreaky, jenž se nám představí v různém mixu všech možných variací a za úchvatnou likvidaci nepřátel bude hra hráče odměňovat. Veteráni se pak budou moc obrátit i ke klasickým UAV či Counter UAV scorestreakům.

126.jpg

Hlavně mít osobitý styl

Zbraně se zde dělí na primární a sekundární a budou kombinací známých střelných zbraní, zbraní na blízko, těch energetických a v poslední řadě budou ve hře i tajemnější Prototype guns se speciálními sloty, díky kterým si hráči budou moc svůj herní styl ještě více uzpůsobit. 

Podstatně novou částí Call of Duty je crafting věcí. Ten je v Infinite Warfare dotažen do velmi kvalitní podoby, kdy je možno v rámci měny Salvage kombinovat, stejně jako dovednosti, různé modifikace ať už se jedná o Rig či zbraň.

Za Salvage měnu je možno vytvářet Prototype zbraně, které budou asi hodně žádané. Bude to díky speciálním Gun perkům majícím za úkol zvýšit potenciál těchto zbraní ve hře a tudíž budou v hledáčku nejednoho hráče.

Novinkou do módního portfolia je pak možnost vyvolání namakaného a těžce obrněného robota R-C8. Ten může hlídat hráčova záda ve chvíli, kdy bude řešit jiné věci a dávat mu tak jistý sentry mode, což některým zvýší rentabilitu ve hře. 

Pokud už nemístně slintáte, tak pro vás máme dobrou zprávu: Betatest multiplayeru k Infinity Warfare začíná již 14. října!

zdroj: VG247, PCGamer

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

16.  1.  2017 | | 10 N/A
GTA V téměř nerozeznáte od reality! Stačí do hry nahrát pár modifikací

GTA V téměř nerozeznáte od reality! St…

Stále velmi oblíbená hra Grand Theft Auto V má silnou komunitu fanoušků a mezi nimi řadu šikovných moderů. Ti hru graficky stále vylepšují. S použitím modů je leckdy problém určit, zda není screenshot ze hry reálná fotografie.

7.  1.  2017 | | 8 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
9 tipů, jak být profi zabijákem v novém Hitmanovi

9 tipů, jak být profi zabijákem v nové…

Kompletní balíček epizod novodobého Hitmana je venku. Naučíme vás, jak být tím zaručeně nejlepším zabijákem.

17.  1.  2017 | | 1 N/A
10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, které nesmíte minout

10 nejžhavějších titulů pro rok 2017, …

Na rok 2017 si vývojáři pro hráče přichystali opravdu pěknou nadílku titulů. Pojďme si tedy vypíchnout těch 10, o které byste se měli opravdu zajímat.

18.  1.  2017 | | 3 N/A
Assassin

Assassin's Creed: historie jedné značk…

V herní branži pravděpodobně není diskutovanější série, než je Assassin's Creed. Proč ten humbuk? Pojďme si to rozebrat.

13.  1.  2017 | | 7 N/A