Call of Duty: Multiplayer k Infinite Warfare je jak samostatná hra

vytisknout velikost písma
Z videa zachycujícího prvky multiplayeru v novém Call of Duty odehrávajícím se v blízké budoucnosti běhá místy mráz po celém těle. Pojďme si jej představit blíže.

Drsňáci, svaly, pokročilé exoskelety a masivní vesmírné bitky. Pro celou sérii Call of Duty platí v zásadě stejné pravidlo. Již řadu let přináší kvalitní bojovou akci. Od dílu Modern Warfare je zaručena i jistá autonomie multiplayeru, kvůli kterému řada hráčů hru tak zbožňuje a s trochou nadsázky by se dal považovat i za samostatnou hru. Novoty mu oproti singleplayeru rozhodně nechybí.

Infinity Warfare nabízí futuristicky zpracovaný design nejen vybavení, ale i všeho kolem vás. Vesmírné bitky budou sváděny za pomoci stovek zbraní dostupných během kampaní a tudíž se občas stane, že někoho usmažíte na uhel, zatímco dalšího rozcupujete Black Hole granátem. Zkrátka sci-fi diskotéka.

V době, kdy DICE vydává Battlefield 1 zasazené do první světové války se Infinite Ward pouští do herního žánru z opačné strany spektra a tou je futuristické sci-fi. Vizualizace a celkový herní design tento princip splňuje dozajista plnohodnotně, takže i multiplayer dostane nějaké to ozvláštnění, aby se mechaniky vyrovnaly s tím, v jaké době se celá hra odehrává.

125.jpg120.jpg121.jpg124.jpg

V multiplayeru toho bude víc

Studio Infinity Ward před pár dny vydalo video, kde se představuje sekce multiplyeru, která bude u tohoto dílu velmi pokroková. Nejenže vlastníkům PlayStation VR nabídne speciální misi jménem Jackal Assault, ale rozšíří i obsahovou stránku o odlišnosti vůči hře pro jednoho hráče. 

V obecné rovině umožňuje multiplayer Call of Duty: Infinite Warfare hráčům upravit způsob hraní ve smyslu craftingu zbraní a modifikací, tak jak to v dřívějších dílech nebylo možné. Všechno kolem vybavení, zbraní a taktiky se bude odvíjet právě od modifikace každého Rigu, což je exoskelet, který definuje vaší specializaci.

V multiplayeru budeme mít celkem šest Rigů, tedy obleků na jejichž základě se ve hře identifikují role jako: Warfighter, Merc, FTL, Stryker, Pahantom a Synaptic. Tyto specializace byly navrhnuty v klasickém stylu válečných co-op her a jejich pointou je, aby hráč operoval s proměnlivými atributy.

109.png110.png111.png112.png113.png114.png

Každý Rig umožňuje použít Playloady a Traity v různých kombinacích, což jsou jeho zvláštní schopnosti díky kterým je zaručen odlišný styl hry.  Playloady mohou být pak silné zbraně nebo dovednosti, kdežto Tratiy mohou představovat různé odolnosti, vylepšení či další sortu dovedností. 

Před každou bitvou si hráč vybírá vždy jeden Playload a Trait se kterými půjde do hry a při dalším matchi může zkusit zase jinou variaci, nicméně pointou je umět si vybrat a skloubit to s vhodným herním stylem. 

Čekají nás také klasické scorestreaky, jenž se nám představí v různém mixu všech možných variací a za úchvatnou likvidaci nepřátel bude hra hráče odměňovat. Veteráni se pak budou moc obrátit i ke klasickým UAV či Counter UAV scorestreakům.

126.jpg

Hlavně mít osobitý styl

Zbraně se zde dělí na primární a sekundární a budou kombinací známých střelných zbraní, zbraní na blízko, těch energetických a v poslední řadě budou ve hře i tajemnější Prototype guns se speciálními sloty, díky kterým si hráči budou moc svůj herní styl ještě více uzpůsobit. 

Podstatně novou částí Call of Duty je crafting věcí. Ten je v Infinite Warfare dotažen do velmi kvalitní podoby, kdy je možno v rámci měny Salvage kombinovat, stejně jako dovednosti, různé modifikace ať už se jedná o Rig či zbraň.

Za Salvage měnu je možno vytvářet Prototype zbraně, které budou asi hodně žádané. Bude to díky speciálním Gun perkům majícím za úkol zvýšit potenciál těchto zbraní ve hře a tudíž budou v hledáčku nejednoho hráče.

Novinkou do módního portfolia je pak možnost vyvolání namakaného a těžce obrněného robota R-C8. Ten může hlídat hráčova záda ve chvíli, kdy bude řešit jiné věci a dávat mu tak jistý sentry mode, což některým zvýší rentabilitu ve hře. 

Pokud už nemístně slintáte, tak pro vás máme dobrou zprávu: Betatest multiplayeru k Infinity Warfare začíná již 14. října!

zdroj: VG247, PCGamer

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celou Vídeň, podívejte se

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celo…

V Minecraftu můžete vytvořit téměř cokoliv, od fantasy dungeonů až po vesničku své babičky. Co ale takhle kompletně celou Vídeň?

14.  2.  2017 | | 12 N/A
10 skvělých českých her, které vyšly v roce 2016

10 skvělých českých her, které vyšly v…

Češi mají na hry talent a ten prokázali i v minulém roce. Vybrali jsme deset her českých tvůrců vydaných v roce 2016, které považujeme za nejlepší!

14.  2.  2017 | | 7 N/A
Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku věrohodnosti (galerie)

Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku v…

Mnozí vidí Gran Turismo Sport jen jako další nástavbu slavné série. Je v tom ale mnohem více, především z hlediska vizuálu.

13.  2.  2017 | | 22 N/A
Herní filosofie: Moderní střílečky jsou slabé, nudné a po kastraci

Herní filosofie: Moderní střílečky jso…

Dřív střílečky bavily. Bylo na koho střílet.

19.  2.  2017 | | 40 N/A
Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s příchutí Zaklínače a Bloodborne

Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s…

Pokud vám nestačil Zaklínač, Focus Home Interactive ve spolupráci se Spiders Games chystají zbrusu nové RPG.

11.  2.  2017 | | 6 N/A
Logitech G502 Proteus Spectrum: co všechno dokáže herní myš (recenze)

Logitech G502 Proteus Spectrum: co vše…

Co speciálního hráčům vlastně nabízí herní myš? Otestovali jsme jednu z nejoblíbenějších herních myší vyšší kategorie. Některé herní vychytávky jsou zbytečné, jiné ale ve hrách pomohou.

22.  2.  2017 | | 28 N/A
Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurském Parku (recenze)

Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurské…

Další exkluzivní značka Sony je tu a my jsme se s Aloy vydali do dávno zapomenuté civilizace. Jak se nám výprava zamlouvala?

21.  2.  2017 | | 15 N/A
Technologický skvost jménem Horizon: zápisky z Pravěku (obrazový speciál)

Technologický skvost jménem Horizon: z…

Vydali jsme se do budoucího Pravěku a přibalili do batohu foťák. Podívejte se, co kluci ze studia Guerrilla dokázali ve svém nejnovějším počinu.

20.  2.  2017 | | 2 N/A