Když se v roce 2007 na trh konečně dostal akční S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl okamžitě si získal, navzdory bugům jimiž byl skrz naskrz prolezlý, zástup věrných fanoušků, ketří v něm stále vidí přinejmenším kralevice žánru FPS. Logicky se tak tito hráči o rok později dočkali prvního datadisku - Clear Sky - který, snad proto, že na tom byl po technické stránce o poznání lépe, nezklamal, a umožnil vývojářům zamyslet se nad dalším pokračováním.
Na jeho ohlášení jsme si však museli počkat až do dubna tohoto roku, kdy v jednom z rozhovorů ředitel studia GSC Game World, Sergey Grigorovitch, prozradil, že v současné době usilovně pracují na dalším datadisku, jenž ponese podtitul Call of Pripyat. Práce na něm jsou podle všeho v pokročilém stádiu, neboť Grigorovitch uvedl, že bychom se ho měli dočkat ještě před koncem tohoto roku.
Oznámení add-onu však nebylo jedinou zajímavou věcí, která v interview zazněla. Zpovídajícím redaktorům se z šéfa GSC podařilo vytáhnout, že jeho studio již nějaký ten pátek pracuje i na plnohodnotném pokračování S.T.A.L.K.E.R.a, o němž dosud nikde nepadlo ani slovo. Bohužel, cokoliv bližšího Sergey odmítl prozradit, a tak si na konkrétní informace budeme muset ještě chvíli počkat.
Zdroj: Worthplaying
- Atmosféra
- Zábavné úkoly
- Živoucí Zóna
- Horší grafika
- HW náročnost
- Slabší příběh