zruseni moznosti budovani zakladny a HODNE velke omezeni v poctu jednotek jsou posledni veci, ktere pohrbyli CaC serii pod kridly EA a cloveka, kerej vymyslel konce za gdi i nod, ktere se lysi asi tak v 2 sekundach a 3 slovech bych poslal programovat do severni koreje nepo rovnou zastrelil, pac to nejni mozny!
btw system hledani souperu, konretne 5na5 je ZNACNE nevyrovnany a v klidku hazi ostrilene generaly proti totalnim newbee, v bete me to prestalo bavit po 5h ,kdy sla beta z disku, pac ani ja, ac se nepovazuju zrovna za zelenace sem se proste ABSOLUTNE nechytal a hru my to dostatecne znechutilo nato,abych ji i tahal plnou, natoz ji jeste platit za full cenu..
jinak grafika byla lepsi i v CaC3, tady je hrozne malej zoom odddaleni, kerej nejde zmenit a navic v tomto priblizeni i jednotky vypadaj sice detailne, ale celkove hnusne (asi neplati pro max detaily a 40x AA, ale na to nemam poc, abych to vyskousel..)
ta 0/10 sedi, mozna 1/10 za filmecky
hned druhej den se mi dostala do ruky beta starcraftu2 a ikdyz to je v podstate predelana jednicka do kompletniho 3d (engine SC2 a CaC4 mi prijdou z hlediska moznosti stejny i v narcnosti na cpu), hrala se mi ABSOLUTNE bombasticky!! proste sem se ocit o 10 let v minulosti a vsecko, co tenkrat nebylo mozne delat kvuli omezeni enginu uz moze je, proste extaze, u CaC4 bohuzel :/