Cross-play mezi Xbox One a PC má smysl, tvrdí Microsoft

vytisknout velikost písma
Zatím nepříliš rozšířená vychytávka cross-platform play, která umožní hráčům hrát společně jednu hru napříč platformami, doteď nebyla využita hojně, ale Microsoft cítí šanci, jak s ní prorazit na trh.

Microsoft si myslí, že cross-platform má jednu velkou nevýhodu, kterou ale lze odstranit. Kámen úrazu je v tom, že hráči na PC jsou v některých hrách zvýhodněni ovládáním oproti konzolím a jejich analogovým páčkám. Ať je to tak nebo naopak, jen v málokdy se najde hra, která neznevýhodňuje jednu nebo druhou stranu.

Mezi podobné tituly ale nepatří jen strategie a střílečky, což si uvědomuje i Microsoft, a tak neustále na cross-platform funkci pracuje, minimálně v "domácím ekosystému". Hlavní význam cross-play pro Microsoft je takový, že hry propoje se službou Xbox Live a dopřeje tak hráčům hrát jednu hru se svým obsahem i na jiné platformě, případně hrát multiplayer s kamarádem. Podobně již funguje hra Skulls of the Shogun, kde si hráč může například na konzoli Xbox360 uložit svůj dosavadní postup skrze cloud Xbox Live, a poté si načíst hru třeba na PC. Spencer v tom však rozhodně vidí budoucnost.

PC | Xbox One | Microsoft | Technologie

Microsoft předvedl streamování her z konzole XOne na Windows

Možností cross-platform hraní by mohla navzájem využít i budoucí generace konzolí, to by se ale Microsoft se Sony musel dohodnout, což kvůli velké konkurenci nevidíme růžově. Rozhodně ale bude zajímavé sledovat, co společnosti vymyslí.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
GTA V téměř nerozeznáte od reality! Stačí do hry nahrát pár modifikací

GTA V téměř nerozeznáte od reality! St…

Stále velmi oblíbená hra Grand Theft Auto V má silnou komunitu fanoušků a mezi nimi řadu šikovných moderů. Ti hru graficky stále vylepšují. S použitím modů je leckdy problém určit, zda není screenshot ze hry reálná fotografie.

7.  1.  2017 | | 8 N/A
Jízdní řád roku 2017: co nás čeká a nemine

Jízdní řád roku 2017: co nás čeká a ne…

Silvestr máme za sebou. Teď je načase podívat se před sebe a začít slintat.

3.  1.  2017 | | 11 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

včera | | 4 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na úctyhodných 53,4 milionů

Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na ú…

Sony i nadále pokračuje v úspěšném tažení napříč konzolovým trhem. PS4 jde na dračku.

5.  1.  2017 | | 7 N/A
Assassin

Assassin's Creed: zůstaň prosím v Anim…

Filmy podle her jsou známé tím, že se obvykle moc nepovedou. Od filmu Assassin's Creed jsme po dlouhém čekání a výborné propagandě nečekali nic jiného, než výborný film, který budeme doporučovat svým přátelům, ať vidí, proč jsme této sérii tak propadli. Povedlo se to?

5.  1.  2017 | | 7 N/A