Další detaily ohledně Zaklínače 3 poodkrývají zbraně, grafiku a další

Hra, která byla zvolena jako jeden z nejočekávanějších RPG titulů roku, o sobě zase dává vědět v podobě nahlédnutí do herních mechanismů.

I přes pár odkladů vypadá třetí Zaklínač stále skvostně a díky nedávné prezentaci, na které si bylo možné hru osahat, a také Q&A s vývojáři jsme se dočkali další nadílky detailů a informací ze zákulisí vývoje.

Titul nabídne velkou škálu zbraní, které budeme postupně nacházet a odemykat s přibývajícím levelem. Příjemným vylepšením je také opotřebování zbraní. Váš meč se postupným používáním začne ničit a otupí se, takže budete muset navštívit kováře, který vám ho znovu nabrousí nebo opraví. Navíc si zbraně přizpůsobíte svému stylu, nejde tedy pouze o dva meče.

Witcher_3_Wild_Hunt_e3_2014-26.jpg

Těšit se můžeme na maximálně přizpůsobitelné uživatelské rozhraní a také grafické nastavení, vyhraje se opravdu každý. Hra má také pěkně propracovaný a masivní strom schopností.  K dispozici podle odhadů bude pět jednotlivých stromů schopností, každý navíc s pěti úrovněmi a poté pěti jednotlivými skilly. Každá schopnost má tři nebo čtyři úrovně k odemknutí. To už je pořádný fičák, který i po několika desítkách hodin hraní nebude celý dostupný a pravděpodobně nepůjde odemknout naprosto vše během prvního hraní.

To ovšem není vše. Poté, co si odemčete schopnost, musíte si ji také aktivovat. Toho dosáhnete tak, že vložíte předmět do odděleného stromu schopností, který má ovšem omezenou kapacitu. Aktivované schopnosti ovlivní Geraltův způsob boje nebo jeho chování. Poté můžete schopnosti kombinovat tak, abyste získali co největší výhodu proti vašemu nadcházejícímu nepříteli. Samozřejmostí jsou mutageny, které velmi ovlivňují Geraltův stav.

2676228-the_witcher_3-wild_hunt_dialogue_sequences_feature_new_dynamic_camera.png

Další věcí, před čím vývojáři varují je obtížnost. Hra vás ani na nejnižší úrovni nebude vodit za ručičku a pokud si prostě nebudete dávat pozor na svoji zadní část těla, tak na ni pořádně dostanete. Dočkáme se také poměrně zajímavé škály počasí. Od sněhu, bouřky, různých typů deště až po krásné sluníčko, které vás vybízí k opalování. Prolínání dne a noci je také velice propracované. Těšit se můžeme i na inteligenci nepřátel, která bude reagovat na klimatické podmínky i měnící se situaci kolem. To platí nejen o lidech, ale i zvířatech a monstrech.

Potěší různorodí spojenci na vašich cestách, kteří používají své vlastní taktiky a bojové styly nezávisle na vás. Jedna ženština tak například bude čekat, než se nepřátelé zaměří na vás a poté zabodne nůž někomu do zad pro větší poškození. Také nepřátelé jsou extrémně chytří, používají taktiky, spolupracují a jsou si vědomí okolí.

Jestli vše dopadne tak jak má, a hra bude pěkně optimalizovaná s minimem bugů, určitě se bude jednat o RPG roku a zabaví i hráče, kteří zrovna nejsou fanoušky tohoto žánru. Nám nezbývá nic jiného, než přát vývojářům pevné nervy a i trochu toho štěstíčka. Pravda se nám odhalí 19. května 2015.

Mohlo by vás zajímat

Váš názor Další článek: Akční Star Wars: Battlefront potvrzen na rok 2015

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,