Detroit: Become Human pohání zbrusu nový grafický engine

V TOP 10 žebříčcích nejzajímavějších titulů z letošní E3 se velmi často objevuje právě Detroit: Become Human. Sci-fi adventura zasazená do futuristického Detroitu se spoléhá především na větvení příběhu.

Srdcař David Cage patří mezi ty vývojáře, kterých je sice poskrovnu, za to jsou pro herní průmysl naprosto nepostradatelnou hybnou silou. Do svých dítek vkládají velké ambice a to, že často skončí někde na půli cesty, je už druhořadé. Pořád je lepší vidět neuspět projekt s jasnou vizí, než sto padesátou iteraci zajeté značky.

Detroit: Become Human sází na filmový look, proto se v grafickém enginu, vytvořeném přímo pro tuto hru, snažili v Quantic Dream zapracovat na realistickém osvětlování scény a jemné mimice herních postav. Navazují tak na tři roky starý prototyp s androidkou Karou, která se mimo jiné objeví v samotné hře jako jedna z klíčových postav.

Pořád si stojím za tím, že L.A. Noire zůstává, co se technologie výrazů obličeje týče, nepřekonatelnou hrou. Ano, pohyby zbytku těla působily oproti tomu jako pěst na oko. Přesto jste měli pocit, že před vámi stojí opravdoví herci, a ne nějaká směs polygonů.

Uvidíme, jak se s tím nakonec Detroit: Become Human popere. Našlápnuto má zatím skvěle.

Váš názor Další článek: Onlinovka Neverwinter dostala datum vydání na PlayStation 4

Témata článku: , , , , , , , , , , , ,