Zdravím,
chtěl jsem sem vyplodit pár poznatků z mého hraní ( které stále probíhá) DEHR.
Takže,
první, co mě okamžitě po spuštění zarazilo, je grafika. Co Vám budu říkat, je to hnus ( hraju na plno, bez DX 11, ale viděl jsem u bratra a o moc lepší to není). Ale já nejsem člověk, co si potrpí na fest mazec grafiku, tak jsem jel dále ( hra má jiné přednosti, víme). První část mě nezaujala, stejně je to jen takové intro ke hře. Poté, co vás naaugmentují, to jede. Natěšenej jsem vlítl do první mise. Řeči o tom, že si to může každý projít jak chce, byli napůl pravdivé. Jsou tu různé cesty jak dosáhnout cíle, ale jsou tak evidentní, že jsou vždy tak dvě tři. Samozřejmě nepočítám herní styl, když vše vystřílíte, tak se to dá taky počítat jako cesta ( nešel jsem jí). Hraju to vesměs stealthovně, vyhovuje mi to, a ruku na srdce, ta hra je na to dělaná spíš, než na postup jako ve střílečce ( tomu přímo nabíhá odměna za to, že misi projdete bez zpozorování, bez alarmu atd, není tu žádná odměna za to, že vykydáte všechny do jednoho :) ) Systém krytí bez chyby. bez chyby už však není umělá inteligence nepřátel ( hraji na střední obtížnost), kteří jsou opravdu tupí. Inventář nefunguje jako v RPG hrách ( myslím to tak, že nemůžete sebrat 20 pistolí a pak je prodat, jakmile máte jednu a seberete druhou, máte pořád jednu), ale nějak mi to nevadí, i když mi přijde, že je dost malý ( ale to se dá augmentovat, že :) ). Když jsem se dostal na konec mise, uvědomil jsem si, že jsem zapoměl zachránit rukojmí, a říkal jsem si, že jsem v loji. To mě překvapilo nejvíc, mohl jsem se vrátit až na začátek mise a zachránit je, to mě překvapilo, to už dnes není:) Po první misi máte možnost se volně pohybovat po městě a plnit sidequesty, to mě opět potěšilo, jsou dostatečně dlouhé a celkem napínavé ( viz Policejní stanice, hrál jsem ji dobré dvě hodiny, nechtěl jsem aby mě někdo spatřil :) ) Systém augmentací je skvělý, ale jak řekl kolega nade mnou, přišlo mi, že mě hra nějak výrazně nenutí používat je ( i když je samozřejmě používám, protože je to cool). Tak nevím, jestli je to dobře či špatně. Samostatná kapitola je příběh, který je vážně skvěle stavěn, je napínavý a nutí vás jít dál a dál ( po dlouhý době se mi stalo u hry takové to " ještě jednu misi a konec".... a pak v půl druhý ráno ulehávám s tím že ráno jdu do práce :) ) Při hraní mě samozřejmě napadlo, že je to hodně podobné Alpha Protocolu ( který mě mimochodem bavil královsky), pak trochu MGS a páru dalších her.
Závěr? Ke hře se musí přistupovat trochu jinak než k většině her, a pokud to dokážete, máte o zábavu postaráno. Není to bez chyb ( ale co dnes je), není to revoluční hra, ale je to skvělá a napínavá hra s mnoha možnostmi.
Mára out