Deus Ex: Human Revolution – nářez jako zastara (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 28

Diskuze k článku

dfgdfgvdfvd  |  19. 11. 2011 19:33

Totálně nepřehledná hra !!Nedá se projít ani policejní stanicí..ničí mě nepřehlednost a nehratelnost na PS3 při zaměřování..nejhorší je hledat cestu v těch rozlehlých koridorech,škoda nedá se to hrát nuda a bloudění.

|   |  Odpovědět
DFGDFGVDFD  |  05. 02. 2024 19:28

Rozumíte tomu jako sparta fotbalu!!!

|   |  Odpovědět
Mára  |  09. 09. 2011 11:30

Zdravím,
chtěl jsem sem vyplodit pár poznatků z mého hraní ( které stále probíhá) DEHR.
Takže,
první, co mě okamžitě po spuštění zarazilo, je grafika. Co Vám budu říkat, je to hnus ( hraju na plno, bez DX 11, ale viděl jsem u bratra a o moc lepší to není). Ale já nejsem člověk, co si potrpí na fest mazec grafiku, tak jsem jel dále ( hra má jiné přednosti, víme). První část mě nezaujala, stejně je to jen takové intro ke hře. Poté, co vás naaugmentují, to jede. Natěšenej jsem vlítl do první mise. Řeči o tom, že si to může každý projít jak chce, byli napůl pravdivé. Jsou tu různé cesty jak dosáhnout cíle, ale jsou tak evidentní, že jsou vždy tak dvě tři. Samozřejmě nepočítám herní styl, když vše vystřílíte, tak se to dá taky počítat jako cesta ( nešel jsem jí). Hraju to vesměs stealthovně, vyhovuje mi to, a ruku na srdce, ta hra je na to dělaná spíš, než na postup jako ve střílečce ( tomu přímo nabíhá odměna za to, že misi projdete bez zpozorování, bez alarmu atd, není tu žádná odměna za to, že vykydáte všechny do jednoho :) ) Systém krytí bez chyby. bez chyby už však není umělá inteligence nepřátel ( hraji na střední obtížnost), kteří jsou opravdu tupí. Inventář nefunguje jako v RPG hrách ( myslím to tak, že nemůžete sebrat 20 pistolí a pak je prodat, jakmile máte jednu a seberete druhou, máte pořád jednu), ale nějak mi to nevadí, i když mi přijde, že je dost malý ( ale to se dá augmentovat, že :) ). Když jsem se dostal na konec mise, uvědomil jsem si, že jsem zapoměl zachránit rukojmí, a říkal jsem si, že jsem v loji. To mě překvapilo nejvíc, mohl jsem se vrátit až na začátek mise a zachránit je, to mě překvapilo, to už dnes není:) Po první misi máte možnost se volně pohybovat po městě a plnit sidequesty, to mě opět potěšilo, jsou dostatečně dlouhé a celkem napínavé ( viz Policejní stanice, hrál jsem ji dobré dvě hodiny, nechtěl jsem aby mě někdo spatřil :) ) Systém augmentací je skvělý, ale jak řekl kolega nade mnou, přišlo mi, že mě hra nějak výrazně nenutí používat je ( i když je samozřejmě používám, protože je to cool). Tak nevím, jestli je to dobře či špatně. Samostatná kapitola je příběh, který je vážně skvěle stavěn, je napínavý a nutí vás jít dál a dál ( po dlouhý době se mi stalo u hry takové to " ještě jednu misi a konec".... a pak v půl druhý ráno ulehávám s tím že ráno jdu do práce :) ) Při hraní mě samozřejmě napadlo, že je to hodně podobné Alpha Protocolu ( který mě mimochodem bavil královsky), pak trochu MGS a páru dalších her.
Závěr? Ke hře se musí přistupovat trochu jinak než k většině her, a pokud to dokážete, máte o zábavu postaráno. Není to bez chyb ( ale co dnes je), není to revoluční hra, ale je to skvělá a napínavá hra s mnoha možnostmi.
Mára out

|   |  Odpovědět
Sinloth  |  15. 09. 2011 21:28

S těma augmentama a jejich "nepoužívám" teda těžce nesouhlasím. To si bohužel kolega nad námi asi neuvědomil. POUZE 4 augmenty jsou manuálně aktivované, ale to přece neznamená, že jsou ostatní k ničemu, nebo ano? Spolehlivější hackování, rychlejší sprint po delší dobu, imunita na plyny, zmenšený zpětný ráz zbraní, nemluvě o multi-takedownu, Icaru a dalších vychytávkách. Rozdíl mezi augmentovaným a neaugmentovaným Adamem je teda sakra znát, a to že už nemusím mačkat 11 tlačítek pro různé augmenty, to už holt nějak v dnešní době oželím. Jinak je to opravdu hodně o přístupu. První Deus Ex jsem projel asi za týden celkem intenzivního hraní. DX: HR hraju už taky týden (i když bohužel ne tak intenzivně, není čas), ale už mám 46 hodin a ještě jsem nedohrál. Užívám si jednotlivé mise a prostředí, snažím se najít každičkou zamčenou místnost s dobrotami, dělat každou postranní misi atd. a hru si náležitě vychutnávám. Nejlepší hra letošního roku.

|   |  Odpovědět
Pat  |  03. 10. 2011 12:11

Hra je to vynikající, to beze sporou. Sice ještě nemám dohráno, ale přesto si myslím, že nejlepší letošní hra to není. Možná bych s tím i souhlasil, ale to bych předtím nesměl hrát Zaklínače 2... To je hra letošního roku!

|   |  Odpovědět
Mára  |  03. 10. 2011 12:43

Minulý týden jsem hru dohrál, a dopadlo to, bohužel, jak jsem čekal. Ke konci hra těžce nudila, augmenty ( až na pár) k ničemu. Čekal jsem epičtější rozhovory s mnoha možnostmi, čekal jsem chytřejší nepřátele, čekal jsem chytřejší příběh, čekal jsem, že má rozhodnutí budou mít OPRAVDU vliv na to co se děje. Co se mi líbilo byl Level Design, mnoho možností jak dosáhnout cíle, to tvůrci splnili. Čert vem grafiku, ke konci se mi dokonce líbila :) Bohužel se tak nestalo. Takže za mě je to ve finále nadprůměrná hra, ale o "Game Revolution" bych nemluvil. Hra roku 2011 ani náhodou, to už spíš Witcher 2 nebo Portal 2, ale ještě jsem nehrál Skyrim a Heroes VI ;)

|   |  Odpovědět
Doomista  |  07. 11. 2011 23:30

Tahle hra je opravdu rozporuplná. Já sám bych o ní prohlásil, že má relativně dobrou grafiku a skvělou hratelnost nicméně je tu několik ALE. Když porovnám s DS1, tak příběh je o dost nudnější a tak nějak o ničem a spíš mě na něm baví ty narážky na první díl. Co je fajn je automatický healt regen, oproti prvnímu dílu rozšiřitelnej inventář a taky díky takedownům zmizela spousta zbytečných zbraní nablízko (i kdyžbych crowbar občas ocenil). Je fajn, že teď může člověk augmentovat úplně všechno naráz, bez potřeby hledat kanistry a medboty, jen je ve hře možná až moc praxis kitů. Obtížnost díky výše zmíněným je tudíž dost malá, neboť například v Hivu při side questu s holkou, co má zaplatit jsem quest ukončil kulkou umístěnou barmanovi do hlavy. Samozřejmě na mě šla tuna pohůnků z celýho baru. Nicméně stačilo zdrhnout na záchody k alternativnímu vstupu, schovat se za kabinky a stačila mi jen pistole na to, abych je všechny sejmul. A tak lze vlastně řešit komplet celou hru (v celé hře byla pouze jedna jediná místnost, kde jsem málem nikoho nezabil. Ovšem AI je tak tupá, že onen maník mi sám šel pod čepele, ostatní na to koukali a nic neudělali). Co se týče nahrávacích časů - nevím jak vám, ale na to že mám zatraceně starý železo se mi dlouho nahrává hra jen když ji zapnu a loadnu save, pak už je to rychlejší než třeba Borderlands (jinak taky super hra). DEHR je de-facto jen trochu variabilnější doomovka, ale i tak je to zábava.

|   |  Odpovědět
pp  |  02. 09. 2011 16:05

Fakt to je blbá hra!

|   |  Odpovědět
DFGDFGVDFD  |  05. 02. 2024 19:32

Koukám, že tomu taky rozumíte, jako sparta fotbalu!

|   |  Odpovědět
Killer  |  31. 08. 2011 17:01

Hmm, to vazne nikomu nevadi ta smesna delka hry? Ja to dohral za den a pul. To vazne nikomu nevadi ta neskutecne tupa AI, kde mi 6 panaku nabehne na headshot aniz bych musel pohnout zamerovacem? To nikomu nevadi, ze vetsina augmentaci je k nicemu a vystacite si jen s maximalnim hackovanim a silnou kuzi? To nikomu nevadi, ze pokud nenosite bagl plny müsli tycinek, jdou vam vsechny vase skvele vlatnosti na ho... na nic? Asi budu zadat refundaci od Steamu, protoze jsem evidentne dostal jinou hru se stejnym nazvem.

|   |  Odpovědět
maaten  |  01. 09. 2011 02:25

Za den a pol vravis? Tych 36 hodin by mi aj sedelo... a ano, aj tak je to kratke, toto nie je ziaden Dungeon Master z tych davnych cias, ked amazonsky prales sral stvorcekovy papier na kilometre a ty si mal cele mesiace volneho casu na hranie. S tymi musli tycinkami si trafil :).

P.S. Ehm, email je ze nepovinne, ale po Odeslat mi to napise, ze vyplnte prosim emailovou adresu? :D

|   |  Odpovědět
01. 09. 2011 12:43

A asi si si ju len neužil ale len preletel Tá hra potrebuje pozornosť, ad. tyčinky - jedna sa ti stále dobíja, dobre to tak spravili, hra by bola až príliš ľahká. Inak, hra je aj o prieskume sveta, užívaj si ho, nasiakni atmosféru.
Vidím, že stále veľa ľudí proste toto nepochopí - pristupovať k hre trošku inak. Daj jej šancu Killer

|   |  Odpovědět
A.  |  02. 09. 2011 22:15

se systemem energie sem mel asi nejvetsi problem a potrebovalo by to doladit. Vzhledem k tomu, ze takedown zere CELOU baterku, nema cenu to ani dobijet na vic, protoze se velmi rychle vratim k te jedne puvodni. A s jednou je nemozny pouzivat cloak a takedown ani v omezenem case. O augmentech na dalsi baterky ani nemluve.

Bud by augmenty musely zrat mnohem mene, stejne jako v DX1, nebo by se energie musela dobijet na 50% maxima, nebo by alespon takedown musel brat jen 90%. Abych automaticky neprisel o vsechny volne.

Jinak to je dobra hra. Lepsi nez jsem cekal na zaklade tolika dnesnich her, ktery pokracovanim na konzolych znicily predtim slavny jmeno.

|   |  Odpovědět
jerry  |  15. 02. 2012 19:05

Tak zrovna Dungeon Mastera 2 jsem dohral za vikend :)

|   |  Odpovědět
Formul  |  05. 09. 2011 11:17

můj steam po dohrání ukazuje 44 hodin, to mi nepřijde jako směšná délka hry ... asi záleží na tom, jak to člověk hraje

|   |  Odpovědět
Vilda  |  30. 08. 2011 11:30

veřejná betaverze vydána www.facebook.com ...

|   |  Odpovědět
willy  |  29. 08. 2011 13:28

česká videorecenze

|   |  Odpovědět
honza  |  26. 08. 2011 18:56

Chci se zeptat na srovnání s Alpha Protcol, tedy pokud to jde... Je AP v češtině?

|   |  Odpovědět
Vilda  |  27. 08. 2011 10:46

AP měl potenciál stát se novým deusem, ale dle mého osudu ho nedokázal naplnit. Výborný systém rozhovorů schazoval lineární návrh úrovní a nic moc stealth systém. Vůbec celý systém vývoje postavy měl vachrlaté základy. DEHR má stejný neduh, který mi vadil na AP, a to povinné bossfighty. Ale je jich méně a pro stealth charakter nejsou takovy opruz jako v AP.

|   |  Odpovědět
27. 08. 2011 12:07

Přesně tak, mizerný stealth systém hodně ničí Alpha Protocol, pokud jej chcete hrát jako špión. Ta hra má spoustou skvělých nápadů, ale zároveň tunu hloupých chyb. Human Revolution je daleko vypilovanější.

|   |  Odpovědět
honza  |  27. 08. 2011 13:44

Díky oboum, počkám si tedy na DEHR.

|   |  Odpovědět
doktor  |  26. 08. 2011 17:31

Zdravim Karle K.

o5 parádní recenze, výborně čtivá, s lehkým nadhledem a jistou dávkou humoru, ale co především, přiměla mě k tomu, že hru si v co nejkratším čase seženu.

Zrovinka nedávno jsem se zamýšlel nad tím, jak vymizel kyber-punk (tenhle žánr, tohle zaměření miluji) a vůbec tohle slovní spojení, které slibuje mnoho a tak málo prozrazuje, tak nějak vymizelo. Parádní!

Díkes

Hraní zdar!

|   |  Odpovědět