DOOM: legenda se vrací

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 20

Diskuze k článku

airjet  |  18. 10. 2014 15:11

Taky Vás už sere reklama Náš Táta?

 |   |  Odpovědět
Zvracenej  |  18. 10. 2014 17:50

Jo, sere. Pokaždé mi to připomene mého, teď už po smrti bojujícího otce s názorem

 |   |  Odpovědět
Zvracenej  |  18. 10. 2014 17:50

*Nádorem

 |   |  Odpovědět
 |  16. 10. 2014 14:09

Hurá stará dobrá amputovaná ruka s kterou ubijeme původního nositele se vrací do hry . Počkat , budeme moci vesele amputovat i my ? A libovolný úd ? ... Soldier of Fortune :Doom 4 edition ? Budeme poskakovat s jetpackem ? A skutečně všude, kde se nám zachce ? (Duke stuď se !) .... No vidíte ID slíbí vše co se vám v mysli u FPS kdy pozdávalo . No a když HW udělal ten krůček dopředu , tak ID Tech už nebude třeba výrazně optimalizovat . Vidíte ? Stačilo pár let a zase se ukáže jak že ti mažňáci v IDSoftu byli se svým demem v podání Rage proročtí ....

 |   |  Odpovědět
Honzicek-cz  |  16. 10. 2014 12:04

Aby to byla legenda, tak tam snad nezapomenou dát možnost hraní po LAN. Pokud to tam nebude ... tak to můžou zabalit.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  17. 10. 2014 19:52

A k čemu by to bylo dobré?

 |   |  Odpovědět
21. 10. 2014 08:22

na hraní po LAN?

 |   |  Odpovědět
Akly  |  16. 10. 2014 10:54

Velice čtivě a vtipně napsaný článek, díky. Těším se. Snad to nebude konzolovka.

 |   |  Odpovědět
Aeyesi  |  16. 10. 2014 11:44

Ale notak, pokud bude pořádně na PS4 tak proč ne? Xbox one táhne kvalitu her dolu jak kotva... Ten krám má víc 720p her než původní 360ka snad...Spíše mám obavy z jejich inspirace brutal doomem ... aby nevydali jen další nesmysl :/

 |   |  Odpovědět
DarthVader  |  16. 10. 2014 14:36

No jo. Pomatenej linuxák ze živě. Vy na tu blbost máte snad patent.

 |   |  Odpovědět
Aeyesi  |  17. 10. 2014 14:46

Radši se nevyjadřuj

 |   |  Odpovědět
16. 10. 2014 16:11

Termín "konzolovka" není čistě o vizuální stránce věci (i když i ta je důležitá, chci mých 60fps!). Převážně jde o typicky konzolové herní mechaniky:
-Dvě zbraně - limitace na konzoli z důvodu nedostatku tlačítek, i když dnes už to obchází pomocí kolečka s výbavou
-Spousty funkcí na jedno tlačítko - zase, kvůli nedostatku tlačítek
-Špatně ovladatelné herní menu - kvůli absenci myši
-Jednoduché, lineární úrovně
-Pomalý styl hry - znovu, kvůli absenci myši, hra nemůže být rychlá, protože zamířit trvá déle a míří se hůře
a spousty a spousty dalšího. Spoustu těhle problémů může vyřešit dobře udělaný port, ale ne všechny a dobrých portů je pramálo.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  17. 10. 2014 19:51

Kdy že jsi začal hrát na konzolích? Před rokem? A hrál jsi na konzoli vůbec někdy? Znám spoustu exkluzivních her pro konzole, zvlášť těch starších, kde ani jedna z těch tvých charakteristik nesedí... Některé zase sedí i na spoustu PC exkluzivních her.

Na konzolích fakt není a nikdy nebyl problémem nedostatek tlačítek - přepínání zbraní pomocí čísel na klávesnici jsem nepoužil tak 10 let - mám kolečko myši nebo tlačítko pro předchozí/následující zbraň. Omezení na dvě zbraně se do her dává proto, aby měl hráč pocit, že aspoň o něčem rozhoduje, když už jinde není co vybírat.
Takové Halo, Titanfall, CoD nebo Battlefield jsou zase typickým příkladem pomalých her, protože gamepadem se hůř míří :D

PCčkáři hrozně rádi zaměňují pojem "hra pro nenáročné publikum" za obecné "konzolovka" a když chtějí nakydat špínu na konzole, ohánějí se právě hrami pro nenáročné publikum.

Tak zpátky před televizi a dovzdělat se.

 |   |  Odpovědět
cng  |  16. 10. 2014 09:07

bal bych se toho PS loga, aby z toho nebyla predelana konzolova sra-cka

 |   |  Odpovědět
13. 10. 2014 11:15

Teaser (trailer/whatever) je sice dobrej, ale dost mi na něm vadí jedna věc. Co tam dělá ten příběh? Tohle je DOOM! Lidi nehráli DOOM kvůli příběhu, lidi hráli DOOM protože mohli nakopat hromadu démonů zpátky do pekel a pak je v tom pekle všechny postřílet a rozřezat za doprovodu super muziky.
Víte jak jednoduše udělat ten trailer 10x lepší? Ztlumte ho a pusťte si ho najednou spolu s nějakým pořádným coverem "At hell's gate", nejikoničtější DOOM hudbě která může být. Zaručuji vám, že požitek a pocit z traileru bude nesrovnatelně lepší.

 |   |  Odpovědět
pavel k.  |  16. 10. 2014 08:58

souhlasím že pro tenhle typ her je vymýšlení nějakýho příběhu akorát zbytečná komplikace.
Výrobce to stojí prachy a úsilí a hráče akčních her to pak stejně nezajímá.
Ať dají víc peněz na optimalizaci a promyšlenost levelů.

Kontinuelní tvrdá pekelná akce, to je to co tu chybí !

 |   |  Odpovědět
Seraphim  |  17. 10. 2014 19:53

hovor za seba, mňa to zaujíma. Dakedy som prevádzkoval PC herňu a poznám tak aj typy, ktoré to nezaujíma. Zväčša sú to detičky a ľudia, ktorí v škole nemali známku lepšiu od 3 a IQ hlboko pod priemerom, zvyčajne skôr násilníckej povahy.

 |   |  Odpovědět
21. 10. 2014 08:06

Dobrá práce, reagovat, na dva lidi slušně prezentující svůj názor, nepřímými urážkami místo argumentů. Vlastně ani argumenty nebyly třeba, stačilo napsat něco jako: "Nesouhlasím, lidé kterým na tomto příběhu záleží jsou, jsem jedním z nich." A bylo by. Normální příspěvek v normální civilní diskuzi. "Ale ne, to není ono. Musím ještě dodat, že skoro všichni lidé, kteří příběh nechtějí a chtějí návrat ke kořenům jsou buď děti, nebo idioti a násilníci! Jo, to jim ukáže že nemají pravdu!"
*sigh*
Ale dobře, budu reagovat jako by jsi tu druhou část příspěvku nenapsal.
Ano, souhlasím. Určitě je spousta lidí kteří by hráli DOOM kvůli příběhu, možná to je i většina, kdo ví. Ale, příběhově založených FPS jsou spousty, vždyť jsou v podstatě na vrcholku herního marketu! Je tak špatné, že chceme aby hra, která začala jako FPS postavené na co nejsolidnějších mechanikách a příběh byl vedlejší (pravda, když to dělali neměli zrovna na výběr kvůli technologiím), aby se vrátila ke kořenům? Neříkáme (alespoň já ne, ostatním do hlavy nevidím), že tam nemá být příběh a má jít jen o nonstop rubání démonů a jiné havěti, to ne. Ale nechci, a bojím se, aby příběh byl to hlavní kolem kterého se to točí a kterému se vše přizpůsobí. A přesně to je ten pocit, který ve mě ten trailer nechal.
To sice vyvrací samotné uvolněné informace o hře, ale ten trailer je to jediné na co se můžeme pořádně podívat a ten trailer se mě snaží přesvědčit o tom, že to nebude to co hledám a v co doufám.

 |   |  Odpovědět
mentol999  |  13. 10. 2014 09:17

teším sa. Doom je klasika. Prešiel som všetky či už doom 1,2,3 ultimate doom, final doom. Idem v blízkej dobe upgradeovať na i7 tak dúfam, že to bude stačiť. Bo moje C2D e7600 už nestíha. Doom je moja srdcovka ale vlastne to sú všetky hry od ID soft a Raven software. Snáď to nepokašlú.

 |   |  Odpovědět
mentol999  |  13. 10. 2014 09:19

A mohli by pracovať aj na ostatných svojich sériach. Či už heretic, hexen, quake alebo boží Rage. A aj Commander Ken by sa zišiel.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor