Fanouškovský projekt Galaxy in Turmoil ukončen na popud EA

vytisknout velikost písma
V historii herního průmysl nejednou nastala situace podobná té kolem Star Wars Battlefront 3. Toto pokračování veleúspěšné série, která dnes žije znovu v restartované podobě, se nikdy nedočkalo svého vydání.

Je rok 2006 a hráčská veřejnost je v napjatém očekávání. Studio Free Radical dokončuje poslední práce na svém ambiciózním projektu. Podle slov jednoho z nejpovolanějších, zakladatele studia Steva Ellise, zbývá už jen finální testování a opravování bugů a hra se může rozesílat do obchodů. Z vrchu však přijde nařízení, že kvůli finanční situaci je nutné projekt pustit k vodě.

Až do chvíle, kdy byly vypuštěny do světa soubory z původní hry, se s třetím Battlefront moc nepočítalo. Když se však tento březen objevila zpráva o malém ruském týmu Frontwire Studios chystajícím něco jako duchovního nástupce, znovu svitla naděje, že by se s touto značkou mohlo něco zajímavého dít. A tak tu máme Galaxy in Turmoil. Jakýsi remaster, který využívá starých assetů a oprašuje je tak, aby v Unreal Enginu 4, na němž Galaxy in Turmoil běží, nedělaly ostudu. Jenže tu nastal problém.

star_wars_frontline_fan_made.jpg

Hra byla po celou dobu vývoje plánována jako free-to-play záležitost bez sebemenšího náznaku nějakých mikrotransakcí. Do celé motanice se k velkému překvapení přidalo Valve, které s vydáním Steamu otevřeně souhlasilo. Tato obezřetnost Frontwiru doteď zajistila klidné prostředí pro práci bez zásahu majitelů práv, v případě videoherního průmyslu EA.

To bohužel teď samo buduje kolem tohoto milovaného univerza spoustu nových IP, a tak se jim moc nehodí, aby byla od jejich projektů odváděna pozornost někam jinam. Frontwire Studios však hned nesvěsilo hlavu a už teď plánuje převézt Galaxy in Turmoil do svého originálního světa. Stále však chtějí zachovat duši původního projektu, takže se můžeme těšit na epické vesmírné bitvy v 64 hráčích, plynulý přechod mezi pozemní válkou a souboji ve všemožných vozidlech, vesmírných plavidlech a vůbec na vše, čím si Battlefronty hráče před více než 10 lety získaly.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Grand Theft Auto V opět blíže realitě: nová modifikace vyráží dech

Grand Theft Auto V opět blíže realitě:…

Grand Theft Auto V je doslova pískovištěm pro hrátky všeho druhu. A tím myslíme i piplání grafické stránky.

10.  3.  2017 | | 20 N/A
10 skvělých her, které si na PC nezahrajete

10 skvělých her, které si na PC nezahr…

Na počítače vychází spousta skvělých her. Jsou tady ale takové, které si jinde, než na konkrétní konzoli nezahrajete. Dneska se podíváme na 10 exkluzivit, pro které se vyplatí kupovat konzole.

13.  3.  2017 | | 61 N/A
Hry jsou uměním: když grafika zraje (galerie)

Hry jsou uměním: když grafika zraje (g…

Občas vyjde populární hra a časem se člověk nemůže uvěřit, co vše je z ní možné graficky vytáhnout. Pojďme si podat zub času.

14.  3.  2017 | | 5 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 důvodů, proč se ponořit do hry Total War

10 důvodů, proč se ponořit do hry Tota…

Strategie nepatří dnes k nejpopulárnějším žánrům, nicméně nikde jinde neokusíte tak sladký pocit moci se všemi výhodami a nevýhodami. V Total War se dostanete do role vůdce zodpovědného za celý národ a závisí jen na vás, zda vaše země bude prosperovat.

15.  3.  2017 | | 8 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 6 N/A
Ghost Recon: Wildlands - z bláta do louže (recenze)

Ghost Recon: Wildlands - z bláta do lo…

Ghost Recon: Wildlands až příliš nápadně připomíná příběh Watch Dogs či The Divison. Prezentace na E3 skvělá, s blížícím se datem vydání však vyplouvají na povrch nedostatky. Jaký je konečný verdikt?

8.  3.  2017 | | 38 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A