Far Harbor z Fallout 4 se předvádí v detailech a traileru

vytisknout velikost písma
Far Harbor není nijak přátelské místo. Jeho obyvatelé jsou monstrózní stvoření, kterým se nedá věřit. Ale nejsou to jen obyvatelé, kteří vás můžou zabít. Sám ostrov o sobě to dokáže. Phil Nelson varuje "Není to jako klasické potloukání se po Commonwealth a sem a tam se setkáte s nějakou tou radiací. Tento ostrov je celý radioaktivní." Jde však o mnoho víc než jen nepřátelské obyvatele a radioaktivní záření!

Bethesda se nechala slyšet, že celý ostrov má mystický nádech. Je tu mnoho tajemství, která budete chtít rozlouskat, objevit nová stvoření, vybavit se novými zbraněmi a zjistit, co stojí za konflikty mezi frakcemi na ostrově. Cestou budete čelit složitým rozhodnutím, které mohou mnohé změnit.

Vítejte ve Far Harbor

S obyvateli Far Harbor, rybářského městečka, si opravdu nechcete zahrávat. Jedná se o drsné povahy, které se nebojí žádných potyček ani přestřelek. "Maine má velmi skalnatý, hrubý typ povrchu a dramatické pobřeží," poznamenal art director Matt Carofano. "Chtěli jsme vnést do hry více survival tématiky, abychom reálně hráči ukázali, jak se žije na chladném severu v jeho drsném prostředí."

FO4FarHarbor_HermitCrab.jpg

Děti Atomu učinili svým domovem vnitrozemí. Jejich úkolem je přivést a zničit každého, kdo se dostal do přímého konfliktu s občany Far Harbor. Jedinou skupinou, která se rozhodla, že bude udržovat mír na tomto ostrově jsou Synths, jejichž přívržence nalezneme vysoko v horách.

Rozhodnutí, která učiníte

Vaše cesta vás zavede do všech třech skupin, ale jen vaše volby rozhodnou o jejich osudu. "Každý, s kým se setkáte se vás pokusí přetáhnout na svou stranu," vysvětluje hlavní návrhář Wiliam Shen. "Každý má svou nepříjemnou, ale i sympatickou stranu, ale je jen na vás, koho si vyberete. Chtěli jsme, aby hra zahrnovala mnoho různých možností. Je možné, aby nikdo neumřel? Můžu se rozhodnout všechny zabít? Komu mám a komu nemám věřit? Dáváme vám spoustu možnosti, jak s hrou naložit." Budete si moci rozhodnutí i promyslet a po nějaké době je změnit. Existuje jen málo opravdu tvrdých rozhodnutí, ze kterých nebude návratu. Pokud se nerozhodnete, někdo umře (smrt je konečnou volbou). Ale i v nejtěžších rozhodovacích momentech existuje mnoho způsobů, jak zvládnout situaci.

FO4FarHarbor_FarHarbor.jpg

Zůstat nebo odejít

Jedná se zatím o největší pevninu, kterou Bethesda vytvořila pro rozšíření hry. Tým měl k tomu velmi specifické důvody.

"Hned ze začátku jsme chtěli, aby se jednalo o menší ostrov," vysvětluje Carofano. "Když jsme se však podívali na rozsah Far Harbor, ostrova Maine, v reálném světě, tak jsme si uvědomili, že terén, pobřeží a hory se nám do malého měřítka nevejdou. Chtěli jsme nakonec, aby ostrov byl tak velký, jak jen to půjde." Nejdeme zde například tajemnou poušť, která by přímo seděla do hororového románu."Všechny stromy, které nalezneme v národním parku obklopující město Far Harbor, jsou mrtvé a pokryté radiací. V podstatě je celá krajina zničená. Uvidíte spoustu kostí mrtvých zvířat, která nemohla přežit."

FO4FarHarbor_FishingTown.jpg

Všechno nové

Nové nastavení přináší celou řadu odlišných prostředí - od skalnatého pobřeží, lesů mrtvých stromů až po hory. Bethesda nebyla spokojena jen s tím, co vám klasická hra nabízí. Z toho důvodu se rozhodla přidala nové zbraně, bytosti, brnění, hádanky a dokonce nové možnosti craftingu. Na ostrově můžete najít zbraně, jako například: harpuny, zbraně na blízko i na dálku, radium pušku a samopal chrlící radioaktivní kulky. Získáte též přístup k takzvanému Marine Amor, což je nová nejvyšší úroveň brnění. 

FO4FarHarbor_Creatures.png

Vaším společníkem bude Longfellow, místní pobuda, kterého naleznete v městském baru. Jeho charakter není stejně jako u ostatních obyvatel nijak přívětivý. Nikdo z místních obyvatel však nezná ostrov tak dobře jako on. Longfellow by se dal přirovnat ke Quintu z filmu Čelisti."

FO4FarHarbor_Longfellow.jpg

Far Harbor je divokým nebezpečným místem, které vás však svým tajemstvím uchvátí.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celou Vídeň, podívejte se

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celo…

V Minecraftu můžete vytvořit téměř cokoliv, od fantasy dungeonů až po vesničku své babičky. Co ale takhle kompletně celou Vídeň?

14.  2.  2017 | | 11 N/A
Project CARS 2 ve 4K nerozeznáte od reality (galerie)

Project CARS 2 ve 4K nerozeznáte od re…

Závodní pecka Project CARS se oficiálně představuje ve svém druhém pokračování a kromě traileru se prezentuje i labužnickými 4K screenshoty. No nevypadá to famózně?

8.  2.  2017 | | 13 N/A
10 skvělých českých her, které vyšly v roce 2016

10 skvělých českých her, které vyšly v…

Češi mají na hry talent a ten prokázali i v minulém roce. Vybrali jsme deset her českých tvůrců vydaných v roce 2016, které považujeme za nejlepší!

14.  2.  2017 | | 7 N/A
Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku věrohodnosti (galerie)

Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku v…

Mnozí vidí Gran Turismo Sport jen jako další nástavbu slavné série. Je v tom ale mnohem více, především z hlediska vizuálu.

13.  2.  2017 | | 22 N/A
Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s příchutí Zaklínače a Bloodborne

Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s…

Pokud vám nestačil Zaklínač, Focus Home Interactive ve spolupráci se Spiders Games chystají zbrusu nové RPG.

11.  2.  2017 | | 6 N/A
Herní filosofie: Jak grafika ovlivňuje přístup hráče?

Herní filosofie: Jak grafika ovlivňuje…

Než o hře víme cokoliv dalšího, uděláme si obrázek podle toho, co vidíme. Jak tenhle předpoklad ovlivní náš přístup a jak toho můžou vývojáři využít?

7.  2.  2017 | | 5 N/A
Otevřenou betu For Honor si můžete stáhnout již nyní

Otevřenou betu For Honor si můžete stá…

Otevřená beta For Honor startuje tento čtvrtek, můžete si ji však stáhnout již nyní, abyste se na ni připravili.

8.  2.  2017 | | 4 N/A
For Honor: když čest dává zabrat (recenze)

For Honor: když čest dává zabrat (rece…

Ubisoft nám většinou přináší nekonečné série, a tak je příjemné vidět, že se občas pustí do něčeho nového. Jak dopadl krok novým směrem v podobě For Honor?

18.  2.  2017 | | 9 N/A