Grafický čip z PS4 je dělo, říkají tvůrci Warframe

Studio Digital Extremes, zodpovědné za multiplayerovou akci Warframe, v nejnovějším rozhovoru velmi kladně ohodnotilo hardware konzole PlayStation 4.

Informace pramení z rozhovoru pro web Gamingbolt, kde se kreativní ředitel studia Steve Sinclair rozpovídal o budoucnosti titulu a o platformách, pro které je vyvíjen. Mezi velmi pozitivní informace patří mimo jiné to, že Warframe nabídne multiplayer napříč platformami PS4 a PC (tj. cross-platform), což je oproti dalším titulům velká výhoda.

Velkou pochvalu si zasloužil i samotný hardware konzole od Sony a především sjednocená paměť, která prý dělá divy. PS4 verze hry ale v žádném případě nebude ničím převyšovat tu pro PC.

Grafický čip je dělo a hra na PS4 vypadá skvěle a hlavně stabilně,“ řekl Sinclair. „Právě sjednocená paměť je důvodem, proč je vývoj pro konzoli PS4 tak pohodlný. Můžete si rozdělovat úkoly dle libosti. Něco se postará o textury, něco zase o fyziku a efekty.“

Redaktoři se Sinclaira zeptali i na to, zda vidí v podobně laděné sci-fi akci Titanfall silného konkurenta. Odpovědí však bylo, že je každá hra změřená na lehce odlišnou sortu hráčů. Zatímco Titanfall je klasickou online akcí, Warframe se soustředí na kooperaci hráčů proti umělé inteligenci.

Diskuze (1) Další článek: Arma 3 má oficiální datum vydání, dočkáme se v září

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , ,