Grafiku v The Division si nastavíte i na konzolích

vytisknout velikost písma
Ubisoft zkouší něco, co zatím není moc rozšířenou praktikou. Malého grafického nastavení se dočkají i konzolové verze hry.

O grafické podobě nadchádzející akce ze zpustošeného New Yorku se psalo už leccos. Ubisoft nás tentokrát pravděpodobně chce opít rohlíkem, jelikož do světa vypustil zprávu, že má lék na nízký počet snímků za vteřinu, který je určen speciálně pro konzole.

Jak jistě dobře víte, není zvykem, že by si hráči na konzolích mohli pohrát s grafickými nastaveními hry, úpravením úrovně jasu to obvykle končí. Po možnosti kompletně skrýt ukazatele rozhraní HUD si ale Ubisoft pro vás připravil další neotřelelou možnost přizpůsobení. U The Division si totiž celkem nevídaně budete moci nastavit nasvícení, ostrost obrazu a dokonce i úroveň rozostření okrajů. 

Xbox One | PS4 | Dojmy | Akce | PC

Hráli jsme The Division: dojmy z bety

Vývojáři tvrdí, že právě odchylka od původních hodnot vám může přinést znatelné zvyšení počtu snímků za vteřinu, případně dokonce o ždibec hezčí grafické zpracování. Zda-li nás na to chtějí autoři připravit dopředu, a ještě trochu z enginem zaexperimentovat, to ukáže až čas.  

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Uncharted 4: A Thief

Uncharted 4: A Thief's End - poslední …

Uncharted 4 nás provedl mnoha nezapomenutelnými okamžiky. Dokáže uhranou i naposledy?

13.  5.  2016 | | 11 N/A
Uncharted 4: grafické orgie, co prodávají platformu

Uncharted 4: grafické orgie, co prodáv…

Některé hry jsou hity. Další zase rovnou prodávají platformu. Uncharted, to je kapitola sama pro sebe.

11.  5.  2016 | | 46 N/A
Uncharted 4 pod lupou: grafika nové generace z dílen Naughty Dog

Uncharted 4 pod lupou: grafika nové ge…

Uncharted 4 vypadá nádherně, co za tím ale stojí? Podívali jsme se, co dokáže interní grafický engine tvůrců.

16.  5.  2016 | | 14 N/A
DOOM: krvavé slzy nostalgie (recenze)

DOOM: krvavé slzy nostalgie (recenze)

I přes minulou slávu byl DOOM dnes již mrtvou sérií, dokud na E3 nepředstavili vývojáři z Id Software bombastický návrat v podobě nového dílu. Povedlo se jim to?

18.  5.  2016 | | 21 N/A
Call of Duty: Infinite Warfare - vzhůru mezi hvězdy

Call of Duty: Infinite Warfare - vzhůr…

Už snad nikoho nepřekvapí, že i letos si pro nás Activision připravilo nový díl své dlouholeté FPS série Call of Duty. Tentokrát už je to nějaký čtrnáctý díl a stále se drží svého zasazení do budoucnosti.

19.  5.  2016 | | 7 N/A
Vzhůru do jiných světů aneb jak funguje virtuální realita?

Vzhůru do jiných světů aneb jak funguj…

Všichni to chceme, málo kdo ale doopravdy chápe, co za tím stojí. Co je to virtuální realita?

24.  5.  2016 | | 10 N/A
The VOID: virtualitu lze nyní uchopit zcela novým způsobem

The VOID: virtualitu lze nyní uchopit …

Zcela unikátní projekt založený na virtuální realitě a interaktivním prostředí, kde spolu obojí komunikuje v dokonalé symbióze. Po nasazení VR helmy se ocitnete v nejtemnější jeskyni ze všech, prohledáte starobylé májské ruiny nebo zažijete galaktické bitvy hvězdných korábů. To vše se skrývá pod zkratkou označující bránu vedoucí doslova do jiného času a prostoru.

13.  5.  2016 |
Nový DOOM ve světových recenzích drtí konkurenci

Nový DOOM ve světových recenzích drtí …

Návrat legendárního DOOMa se podle recenzí povedl na výbornou.

16.  5.  2016 | | 29 N/A