Grey Goo: čistá RTS (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Amarok  |  05. 02. 2016 12:59

Člověk v dnešní době vezme za vděk pomalu jakoukoliv novou TA-like RTS strategií. Moc toho nevychází a když, tak jsou to nedodělky. Jen vzpomeňme na Planetary Annihilation (skvěle hratelný nedodělek) nebo Ashes of Singularity (nekonečná beta a zatím velké zklamání). Z tohoto pohledu je dnes Grey Goo velmi vyspělá a parádně hratelná hra. V posledním updatu přibyla čtvrtá rasa, chyby jsou opatchované a grafika nezklame.

|   |  Odpovědět
Hanes  |  18. 02. 2015 23:53

Musite brat v potaz ze tvurci jiz pred vydanim upozornovali ze jsou velice inspirovani serii Command and Conquer a taktez s touto hrou prichazeji na jeviste divaku dychticich po playstylu Command and Conquer coz je cista a nicim nezatizena RTS . Myslim ze je to velice zdarila rekonstrukce klasicke real-time strategie ktera je opravdu v jadru designovana predevsim pro old-schoolove RTS hrace kteri mohou vnimat jako jednu z mala chyb absenci ci zjednoduseni mikromanagementu hry jak jsme si napriklad mohli vsimnout v poslednim C&C. Rozhodne nesouhlasim s tvrzenim ze hra je designove zastarala jak i jeji graficka stranka. Grafika hry je pri bojich s mnoha jednotkami naopak velice funkcni a prehledna a rozhodne neni skareda. Grey Goo je rozhodne dobra a predevsim tradicni RTS. Hanes

|   |  Odpovědět
Vody  |  19. 02. 2015 05:22

Já ti to neberu a C&C jsem hrál, první díl na PS byla snad moje první strategie vůbec, stejně tak jsem si zapařil i další vyšlé díly a bral jsem v potaz i to, že autoři tvrdili, že budou isnpirovat (kopírovat), ale tahle hra pro mě byla, i ve srovnání s C&C, nezáživná a nudná, ale jestli tě baví, tak jen dobře. :)

|   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor