Halo Wars 2: potenciální kandidát na strategii roku (recenze)

Diskuze k článku

Ell  |  16. 02. 2017 11:26

Tuhle recenzi psal nezkušený hráč hrající kampaň Halo Wars 2 sotva na Heroic obtížnost, to je zcela evidentní. Zřejmě ani myš nepomohla, jak smutné.
Kritizovat jakkoliv stránku příběhu v herní sérii Halo, tak to chce opravdu hodně, hodně odvahy. . skočit totiž do rozjetého vlaku, a mít výtky k příběhu, to snad ani není reálně možné.
Díry v příběhu?
Možná tak pro vás. Nemáte konkrétní informace které by zaplnili vámi viděné díry, a proto příběh chápete jako děravý.
Ruku na srdce. . měli by jste si uvědomit, že každý další nově přicházející titul ze série Halo je dnes příběhově již tak daleko, že pokud nejste přímý fanoušek, tak máte jen malou šanci na to plnohodnotně se orientovat v celém dějství.
Ovšem tento fakt by si nejdříve měl někdo umět alespoň přiznat, dříve než na stránku příběhu vyřkne jakoukoliv kritiku.
Halo Wars 2 úzce souvisí s předchozím Halo Wars i Halo 5.
Příběh této strategie tedy není nijak oddělen od zbytku universa, spíše naopak.
Halo Wars 2 dostalo výjimečnou šanci pohnout s celým dějstvím série Halo kupředu, budoucí Halo 6 tedy bude přímo souviset s příběhem Halo Wars 2 a to ať už jakkoliv.

|   |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2017 11:50

S veškerou úctou k vám, hra vyjde pro vlastníky Ultimate Edition až zítra a vy jste tedy tím pádem kampaň ani nehrál. Já jsem hrál věřte nebo ne všechny díly série Halo a mám tedy důvody, proč mi příběh nesedl a uráží mě, že mě v tomto ohledu kritizujete, aniž byste mě osobně znal nebo tuto hru hrál. Jinak hru jsem hrál na ovladači, i na tom se ukazuje, že vaše kritika se zakládá na nepotvrzených faktech.

|   |  Odpovědět
Ell  |  16. 02. 2017 13:14

Udelejte si jasno v tom na co odpovídáte, zastávám zde predevším príbeh který vy bez vetších dúvodú povazujete za ne príliš lákavý, otázka oblíbenosti daného príbehu je totiz ciste subjektivní a nedá se tak povazovat za stred jakékoliv bit treba i jediné kritiky. To ze jsem hru nehrál me nestaví do role nekoho kdo o této hre nemúze hovorit, Bety jsem zkoušel obe dve a rozhodne se povazuji za daleko vetšího fanouška nez jste vy, to zase se vší úctou k vám. Zapomnel jste zmínit na jakou obtíznost jste kampan vúbec (do)hrál. Pokud jste ji jiz kompletne dohrál tak se ani nedivím vašemu postoji, jestlize jste do toho obetoval nekolik pouhých dnú tak se s vámi v podstate nemám o cem bavit, vy jste totiz kampan videl jen pri jízde z rychlíku. Urázejte se tedy jak chcete, konec koncú máte na to právo. Nepotrebuji vás osobne znát k tomu abych si na vás udelal obrázek, a jak je vidno vy zrejme také ne. Bez urázky, ono se stací podívat na vaši osobní fotografii a lecos je jiz zrejmé. Jste zkrátka az príliš mladý na to, abych vaši osobní zkušenost s touto hrou vúbec povazoval za právoplatnou, netroufám si ani odhadovat kolik let vám bylo v dobe vydaní prvního Halo Combat Evolved, tudíz fakt ze jste hrál dosud všechny díly v tomto ohledu takrka nic neznamená. Navíc jako správný recenzent by jste si mel umet udrzet nejaký odstup od prímé komunikace s diskutéry, pokud máte potrebu odpovídat na predmetné komentáre, vratte se zpet k recenzi a pripojte k ní úvahy na které jste bud zapomnel, nebo které vás dodatecne napadají, tak aby jste nemusel ospravedlnovat svúj vlastní postoj, v opacném prípade recenzi nepište a radeji usmernujte diskutéry a jejich názory které se vám nelíbí, tak jako jste se o to pokusil nyní.

|   |  Odpovědět
avatar
16. 02. 2017 23:29

Víte on je zde rozdíl mezi tím, zda nesouhlasíte s něčím názorem nebo zda danou osobu začnete urážet. Kdybyste napsal, že nesouhlasíte s mým názorem na příběh z toho a toho důvodu, tak bych se do této diskuze vůbec nemíchal.

Vy však o mé osobě prohlašujete to, co není pravda. Nařknout mě z toho, že jsem nehrál dřívější díly Halo, že jsem hru hrál na tu a tu obtížnost či že jsem odehrál hru na myši, aniž byste mě znal a měl tyto údaje potvrzené, je vůči komukoli nečestné.

To, co tím chci říct je, že můžete mít jakýkoli názor, to mi nevadí, ale budu svou osobnost bránit, když o mě někdo z nějakého důvodu prohlašuje nepravdu, aniž by měl jakýkoli důkaz, který by to potvrzoval. Jinak každá recenze vychází z velké části z dojmů daného redaktora a má zahrnovat vše důležité, co se dané hry týká, tedy i kampaň. To, že máte na danou věc jiný názor, je už něco jiného.

Na rozdíl od vás, já si na vaši osobu neudělal obrázek ani náhodou, neznám vás. Každý má právo, aby byla zachována jeho lidská důstojnost, osobní čest, dobrá pověst a chráněno jeho jméno.

|   |  Odpovědět
Ell  |  17. 02. 2017 13:48

Nikde jsem zde prímo netvrdil ze jste Vy osobne nehrál predchozí díly Halo, ukazte mi tu vetu. . já zde totiz nic takového nevidím, pouze sem tvrdil, ze dnešní Halo je príbehove komplikované na pochopení, a ze né kazdý se dnes múze tohoto komplikovaného príbehu ted kdyz je jiz tak daleko chytit, vy si skutecne pletete dojmy s pojmy milý pane, jste vskutku omezený a tudíz nechápete prímé souvislosti, na druhou stranu je ale pekné videt Vás, jak se pokoušíte nacházet si v mém komentári predevším to, co se Vám hodí. Ze jsem vás narknul z toho na jakou obtíznost jste to hrál? Nejstve vy náhodou az prehnane precitlivelý? Vy jste zde totiz az do poslední chvíle stále neuvedl na rovinu na jakou obtíznost konkrétne jste to sám vúbec hrál, takze pokud máte problém i s uverejnením této informace, poté plácete nad špatným hrobem a opet Vám unikají souvislosti, takze s tím údajným narknutím bych to být váma radeji zase az tak neprehánel. Ono se celkem pozná jak jste to hrál a to uz jen na základe vaší recenze, bohuzel tohle zkrátka "neokecáte". Znovu bych vám rád pripomnel, ze Vy zde nejste od toho aby jste delal recenze jednotlivých komentárú v diskuzi, nechápu proc tedy analizujete múj komentár, vypadá to jako by jste se neumel udrzet. Zádná konkrétní urázka se zde pritom nekonala, kapesník tedy nechte v kapse a laskave prestante plakat, vypadá to tak jako by jste prozil nejaké trauma. Jinak co se týce mé narázky na strany pouzití myši, která nepomohla. . na vašich stránkách jste uz dríve uvádeli vlastní sympatie, a netajili jste se tím, ze myš ve vašich ocích byla povazována uz tehdy za vhodnejší, alespon oproti ovladaci. Me osobne je úplne jedno zda-li Vy sám preferujete ovladac nebo myš, nahlízím na vaši stránku jako na celek, tudíz jestlize jednou vychvalujete myš a poté deláte recenzi za pomocí ovladace. . máte to patricne uvést na pravou míru, stejne jako se priznat k tomu na jakou obtíznost jste to recenzoval. Kdyz se tak dívám na vaši recenzi, napadá me co me vlastne vede k tomu vám stále odpovídat, moje slovní zásoba je na úplne jiné úrovni nez ta vaše, a búch ví jak je to se zkušenostmi ve hrách, ci s tím kdo je jaký fanoušek série Halo. Neuvedl jste zde ani jména príbehových postav, krom Atrioxe a kapitána Cuttera jako by tedy v druhém pokracování Halo Wars nikdo další nebyl. Nezmínil jste se ani o starších Spartanech, o nové AI Isabell, nebo naopak o starší dosluhující AI která se jmenovala Serena, ani zmínka o zesnulé postave vojáka Forge jehoz prítomnost ve hre alespon v Multiplayeru stále je. A to se nechci ani zminovat o samotném Arcu, púvodním prstenci, o tom jste nerekl zhola nic, ani jste se nesnazil. Vzhled jednotlivých postav který oproti predchozímu Halo Wars nyní vypadá jinak, nic z tohoto jste zde neuvedl ani nepripomnel. . presto si hre dovolujete prisuzovat jedinou kritiku, paradoxne práve na stranu príbehu? Milý pane, Vy jste (alespon pro me) špatný, nezkušený recenzent. . a na tom trvám jakozto trvám na svém osobním názoru který mám taktéz právo mít. Udelejte mi tedy prosím laskavost a prestante zkratovite odpovídat na mé komentáre, radeji pilujte tvorbu recenzí, opravdu máte co dohánet.

|   |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2017 15:05

Výtku na neuvedení detailů v příběhu samozřejmě chápu, osobně však věřím, že se má toho v recenzi prozradit z hlediska příběhu co nejméně a ponechat samotným hráčům, aby si užili veškeré detaily. Napsal jsem, že moc povedený není a pokud nesouhlasíte, je to váš názor.

V mém předchozím komentáři jsem to vyjádřil poměrně jasně. Vadí mi, že o mně říkáte nepravdu a proto jsem se proti vám ohradil. Něco se vám nelíbí, je to vaše věc, můžete si kdykoli přečíst recenzi na jiném webu. Nikde však o mně a ani o nikom jiném nerozhlašujte to, co není pravda. Takové chování není čestné vůči komukoli.

Hodnoťte cizí práci na základě toho, jak se vám líbí a ne na základě toho, že začnete zpochybňovat věrohodnost někoho, koho ani neznáte. Dokážu se udržet, pokud někdo kritizuje mou práci, ale ne když o mě začne rozhlašovat nepravdivé informace, aniž by na to měl jakékoli důkazy. Pokud se vám můj styl psaní nelíbí, prostě mé články nečtěte, co vám na to mám jiného říct.

Je ostatně smutné, jaké slohové práce útočící na mou osobnost jste dokázal napsat jen proto, že s mými názory nesouhlasíte. Pokud se vám bude příběh líbit, máte štěstí a závidím vám to.

|   |  Odpovědět
Ell  |  17. 02. 2017 15:53

Opet jste neuvedl hranou obtíznost, vylozene se té odpovedi vyhýbáte. . to je cestné? Mimochodem uvádet seznam postav není to samé jako zverejnovat jakékoliv spoilery, tolik k vyzrazení príbehu. Psaní se venuji i profesne, za slohovou práci svúj komentár tedy nepovazuji. Zádné, opakuji zádné nepravdivé informace jsem zde na vaši stranu neuverejnil. . mám pouze své dojmy i názory. Napsal jsem, ze tuto recenzi delal nezkušený hrác hrající Halo Wars 2 sotva na Heroic obtíznost. . proti tomu jste se ohradil, celou tuto vetu prímo povazujete za lez, i presto ze sem ve svém textu asi 3x narázel na to, ze jste zde dosud nikde neuvedl hranou obtíznost, nuze? Neohrazujte se tedy pred mým osobním dojmem, mám na nej právo, a zrovna tak to prestante povazovat za neco nepravdivého, dokud neuvedete na pravou míru na jakou obtíznost jste hru hrál, nemúzete o nejaké pravdivosti ani uvazovat.

|   |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2017 16:18

Upřímně nechápu, jak souvisí kvalita příběhu s obtížností, na které jsem hru hrál. Každopádně odehrál jsem ji poprvé na Heroic, ale pak jsem si dal ještě některé mise na Legendary. Proto jsem také prohlásil, že první cca jedna polovina hry není pořádnou výzvou, ale jak mám v recenzi uvedeno později, když už máte všechno objevené (můžete tedy stavět hodně druhů jednotek a kombinovat jejich kvality), je i kampaň zábavná.

Každopádně přečtěte si znovu své komentáře, je tam rovnou několik nepotvrzených informací - hru jsem opravdu nehrál na myši, mám konkrétní informace a jsem v obraze, jsem fanoušek série, každopádně zrovna příběh Halo Wars 2 je na pochopení velmi jednoduchý, i když začátečníkům třeba uniknou některé detaily.

Docela by mě zajímal váš názor na příběh poté, co hru dohrajete. Názor na příběh samozřejmě můžete mít předem, ale je to to samé, jako hodnotit kvalitu filmu, aniž byste ho zhlédl.

|   |  Odpovědět
Ell  |  17. 02. 2017 19:05

Nepotvrzené či potvrzené. . za informaci jako takovou považujte co chcete, já vám zde jako náhodný diskutér nic nevyčítám. . nepřišel jsem si zde vylít svoji zlost, pokud tedy cokoliv z toho berete osobně jako výtku vůči vaší osobnosti jak jste již nespočetně-mnohokrát naznačil, je to bohužel čistě vaše věc.

Právě z tohoto pohledu mě přijde ryze neprofesionální vaše snaha o to vést semnou, tudíž s diskutéry obecně jako autor článku tyto a jiné debaty. Já jako diskutér mohu klidně mít ten dojem, že jste kampaň hrál na nižší obtížnost.

Ten dojem jako takový zakládám na tom, že vaše recenze není tak detailní, nebo seriozní chcete-li, jak bych sám očekával.
Některým věcem jako je např. stránka příběhu věnujete pouze pár řádků. Přitom aniž byste jakkoliv rozebral příběh jako takový, považujete ho bez jakýchkoliv uvedených příčin za děravý.

Následně se zde hájíte tím, že jste nechtěl prozrazovat příliš.
A o to opíráte vaše tvrzení, které by mělo omlouvat absenci hlubšího nastínění alespoň určité kostry tohoto příběhu, kterou jste mohl více rozvést. . třeba i za pomoci uvedení jmen jednotlivých postav, když už.

Nechtějte po mě abych se vracel zpět ke svým předešlým komentářům. Já si opravdu dobře pamatuji co píši.
Kvalita příběhu s obtížností může souviset ale taky nemusí. Já jsem tím měl na mysli, že pokud by jste hru hrál např. na Normal, právoplatně by jste měl tu čest říct, že třeba kampaň na vás působí jako krátká. . poté by to bylo odpovídající tvrzení se kterým bych i souhlasil.

Bohužel vy jste se k tomu doznal až teď. . pokud jste kampaň skutečně hrál na Heroic, poté se vám tedy svědomitě omlouvám za své tvrzení, konkrétněji tedy za to, že jsem vás nazval nezkušeným hráčem.

Teď by jste měl alespoň z části pochopit, co mě k této domněnce (vy by jste řekl nepotvrzené informaci) vedlo. A co mě k některým věcem ohledně vaší recenze stále vede.

Dle mého názoru si řada věcí o kterých jste se zmínil ve vaší recenzi zasluhuje o něco větší pozornost.
Domnívám se, že kdyby jste byl fanoušek Halo tak dlouho jako já, reagoval by jste na obsah této recenze stejně. . samozřejmě že toto mé tvrzení (k vaši spokojenosti) na vás nemohu aplikovat, poněvadž o vás nemám žádné bližší informace.
Nicméně jako diskutér i fanoušek se pouze domnívám, že by tomu tak bylo.

Nejkritizovanější prvek musí být nejvíce zohledněn, jinak nemůže být kritizován. Zkuste se nad touto větou zamyslet.

|   |  Odpovědět