Herní filosofie: změní virtuální realita herní svět?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

30. 06. 2021 08:50

byl jsem na to zvedavej, tak jsem zainvestoval a ALYX fakt super, po dlouhe dobe jsem neco dohral 😁. Ale dalsi akcni hru na kterou bych mel chut jsem uz nenasel, asi jsem moc vybiravy. Jeste ze se s tim da litat, ale zase simulatory ve VR uz jsou tak dokonale, ze naucit se vsechny ty tlacitka v F18 je peklo. A kdyz pripoctu ten diskomfort a naroky na HW, na viteznou cestu hernim svetem to porad nevidim.

 |   |  Odpovědět
29. 06. 2021 10:20

VR se "pomalu ale jistě usazuje v herním světě" uz desitky let.
Kdyz se na to podivate s odstupem, porad je to v plenkach. Problemy s vykonem, displeji, rozlisenim, mrizkou, zornym polem, extremne otravnym hardwarem na hlave, kabely, ergonomii ovladani, naprostym minimem her, ktere by bavily dlouho a ovladaly se komfortne, zdravotnimi problemy atd atd.
No a samozrejme vsechna ta logicka omezeni, vyplyvajici z podstaty veci - potreba velkeho volneho prostoru kolem, pokud to ma byt neco, u ceho je treba se hybat, pomerne rychla unava hrace, pokud tam vic toho pohybu je, nevhodnost spousty typu oblibenych zanru pro hrani ve VR atd.
A za opravdu kvalitni, vykonne reseni stale dost vysoka cena.

Az na par vyjimek uprednostnim temer vzdy hru na klasicke velke obrazovce pred sebou a sebe pohodlne usazeneho v kresle, vydavajic energii maximalne na ten joyad nebo mys. Po celodennim pracovne-domacim nasazeni ani moc energie na vic nezbyva.

Tedy, co vidim kolem, tak spouste lidi by ten pohyb navic svedcil, to zase ano. :D
Ale znate to, kdo to nejvic potrebuje, ten se stejne hybat nebude.

 |   |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  29. 06. 2021 09:25

Mně nejvíce vyhovuje klasická klávesnice, myš a monitor, kdy můžu hrát, ale zároveň stále vnímám (nebo mohu vnímat ) všechno okolo.

U VR mám pocit "těžkého diskomfortu" kvůli odříznutí od reality a z toho důvodu si herní zážitek nemohu pořádně vychutnat. Je to podobné jako když jsem měl například spát v pokoji a domě, kde z důvodu oprav byly vysazeny všechny dveře. Zkrátka to vy mě vyvolávalo určitý diskomfort, nemohl jsem se pořádně vyspat.

 |   |  Odpovědět
29. 06. 2021 05:14

Virtuální realita je super, ale vyžaduje opravdu specializované hry, UI musí být na míru. A protože HW je drahý a má ho minimum hráčů, tak to je dost okrajová záležitost.

 |   |  Odpovědět
29. 06. 2021 01:03

Byl to rok 1996 na počítačích při Invexu běžel Hexen a na hlavách jste měli VFX-1 a v ruce Cyberpuck ....
Střih - je rok 2021: Invex už není ,Virtuální realita je stále v plenkách , stále ji trápí bezdratové připojení , stále jde o periferie pro většinu zbytečné ( něco jako Force Feeedback volant v roce 96 ) , stále jde o neforemné těžké obrazovky , které vás odříznou od reality ...Google glass ani 3D obraz v televizorech se neuchytili , není zájem .... a zase letí mainstream a v TV Esmeralda .

 |   |  Odpovědět
avatar
29. 06. 2021 07:58

Nesmysl. VR je dnes standardni technologie, neni v plenkach. Jenom Oculus Quest maji miliony lidi...

 |   |  Odpovědět
29. 06. 2021 12:57

Quest už to zase trochu posunul ale Rift jednoznačně nosil plenky. Každopádně stále to ještě není úplně ono. A to říkám jako vývojář úspěšné VR hry.

 |   |  Odpovědět
29. 06. 2021 00:09

Co nám vezme je jasné: klávesnice a myši

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor