Homefront: The Revolution měl být Half-Life s otevřeným světem, tvrdí vedoucí projektu

Původní vize pro Homefront: The Revolution byla zcela odlišná od toho, co nakonec vzniklo. Tvůrci chtěli vytvořit „Half-Life s otevřeným světem“, ale studio plány kompletně ignorovalo. Tvrdí to tvůrce hry Hasit Zala.

V novém rozhovoru vysvětluje: „Když jsme to původně studiu představili, byli velmi nadšení, ale za týden zjistili, že by to bylo moc práce a tak od toho šli pryč.“

Homefront 2 začal jako lineární střílečka podobná prvnímu dílu z roku 2011, nicméně nakonec se posunul více ke konceptu otevřeného světa. Stalo se tak poté, co IP koupil Crytek v roce 2013.

V tu chvíli jsme se museli rozhodnout, jakým směrem se vydat. Rozhodli jsme se přiklonit k otevřenému světu,“ říká Zala. Jak se to studiu podařilo, teprve uvidíme. První recenze hru přirovnávají k Far Cry.

Z hlediska mechanik a systému je Homefront: The Revolution hra ze série Far Cry. Pokud by se to jmenovalo Far Cry: The Revolution, nikdo by nic nepoznal.“

Homefront: The Revolution vychází 20. května na PS4, Xbox One a PC. Recenzi vám přineseme už brzy.

Diskuze (2) Další článek: DICE promluvil o zničitelném prostředí v Battlefield 1

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,