"Šikovní kluci z DICE Stockholm"... pche. Autor článku zjevně neví (nebo si nepamatuje), v jak příšerném stavu vyšel Battlefield 4 a jak špatný byl Battlefield 3 (to byl v podstatě zvětšený Bad Company a ne plnokrevný nástupce BF2, v nějž všichni hráči doufali). BF4 byl po launchi v podstatě nehratelný, hru postupně opravovali lidé z DICE LA (padadox: jsou to vývojáři ze zrušeného studia Danger Close, které zabilo sérii Medal of Honor špatným Warfighterem) a dnes by už BF4 stál za koupi. DICE Stockholm v obnově hry neudělal vůbec nic, jen vydal totální zmetek a nechal jiné ho opravit. GG.
K Battlefrontu... ta hra mi dává pocit barebone kostry... prostě holá kostra bez ničeho, zcela osekaný základ. Ta survival mise na Tatooinu: jen dva hráči? Proč ne pět jako v Killing Floor? Proč je to jen zcela primitivní a prazákladní Horde mode, proč není zajímavější a promyšlenější? Jako třeba Horde módy v Killing Floor či Gears of War.
Ostatní věci: proč hra nemá server browser ani dedikované servery, spoléhajíce se na tupý konzoloidní matchmaking? Proč Battlefront nenabízí nic víc, než je holý základ, má toho podstatně méně než BF4 měl v základu, a to už je co říci (vůbec pak nehodlám srovnávat Battlefront s BF4 v současném stavu, to je fakt nerovná komparace). Žádná SP kampaň (Star Wars jsou o ději a filmovém zážitku, prakticky všechny dosavadní SW hry měly SP)...
Tohle bude podle všeho vysloveně barebones hra v holém základu, a ani nebude patrně dodržovat dnešní herní standardy (server browser,...).