Konečně: The Last Guardian je dokončený

vytisknout velikost písma
Příběh malého chlapce a jeho griffina Trico je konečně po devíti letech vývoje dokončen.

Po mnoho a mnoho letech čekání je to konečně tady: skoro až mýtická exkluzivita na PlayStation 4 The Last Guadian byl dokončen. Šéf Sony Worldwide Studios Shuhei Yoshida to oznámil na svém twitteru.

The Last Guardian byl ve vývoji od roku 2007. Pracovalo se něm studio Team Ico. Poprvé se hra veřejnosti představila v roce 2009 na výstavě E3 a mluvilo se o datu vydání v roce 2011.

Nicméně vývoj nabral ohromné zpoždění a místo toho, aby hra v v roce 2011 vyšla, odešel ze Sony šéf vývoje The Last Guardina Fumito Ueda a další členové týmu. Ti založili nové studio jménem genDESIGN. Ueda na The Last Guardian pracoval i nadále a se Sony vývoj konzultoval, ale jak se dá předpokládat, šlo to těžko a pomalu.

1.jpg2.jpg3.png
The Last Guardian strávil ve vývoji dlouhých devět let 

Vše ale nakonec dopadlo dobře a minulý rok byl na E3 The Last Guardian po osmi letech vývoje ukázán. Tehdy byl jako datum vydání stanoven letošní říjen. V září byla hra opět odložena, ale jen o dva měsíce na 7. prosince. Vypadá to tedy, že se The Last Guardian přece jen nakonec dočkáme. 

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 skvělých her, které si na PC nezahrajete

10 skvělých her, které si na PC nezahr…

Na počítače vychází spousta skvělých her. Jsou tady ale takové, které si jinde, než na konkrétní konzoli nezahrajete. Dneska se podíváme na 10 exkluzivit, pro které se vyplatí kupovat konzole.

13.  3.  2017 | | 61 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
Hry jsou uměním: když grafika zraje (galerie)

Hry jsou uměním: když grafika zraje (g…

Občas vyjde populární hra a časem se člověk nemůže uvěřit, co vše je z ní možné graficky vytáhnout. Pojďme si podat zub času.

14.  3.  2017 | | 5 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 důvodů, proč se ponořit do hry Total War

10 důvodů, proč se ponořit do hry Tota…

Strategie nepatří dnes k nejpopulárnějším žánrům, nicméně nikde jinde neokusíte tak sladký pocit moci se všemi výhodami a nevýhodami. V Total War se dostanete do role vůdce zodpovědného za celý národ a závisí jen na vás, zda vaše země bude prosperovat.

15.  3.  2017 | | 8 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A