Letošní Call of Duty je vyvíjeno primárně pro konzole nové generace

Studio Sledgehammer Games, které bylo pověřeno letošním ročníkem akční střílečky Call of Duty, bere titul především jako next-gen. Že bychom se konečně dočkali i nového enginu?

Prozradil to Eric Hirshberg, šéf studia, v rozhovoru pro IGN. Sledgehammer bere svůj díl Call of Duty jako „primárně next-gen projekt“, což se samozřejmě odráží na jednotlivých oblastech vývoje.

Je jasné, že tu máme rok konzolového přechodu. Kdokoliv, kdo teď vyvíjel mezigenerační tituly se musel smířit s tím, že se hardware konzolí nové generace stále měnil a vývojáři se tomu museli přizpůsobovat. Nyní, když jsou nové konzole na trhu a vše je stabilní, můžeme označit next-gen za vedoucí platformu,“ řekl Hirshberg.

Dodal také, že je rád za nový, několikaletý vývojový cyklus, do kterého se studio přidalo a zvýšilo tak čas pro tvorbu her i ostatním. Každý díl série tak nyní bude mít téměř tři roky, což vývoji jistě prospěje.

Vezmu-li v úvahu, kolik obsahu jsme vždy museli do hry napěchovat za tak krátkou dobu, je zvýšení vývojového cyklu velmi pozitivní. S příchodem konzolí nové generace navíc máme více možností a chceme si být jisti, že máme dostatek času inovovat a přinést tu nejkreativnější vizi do každé hry.

Co myslíte, bude letošní Call of Duty v něčem lepší?

Diskuze (4) Další článek: Nový deníček z bojovky UFC předvádí vizuál nové generace

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , ,