Loď v Mass Effect Andromeda nebude mít načítací obrazovku

vytisknout velikost písma
Spousta novinek o lodi z Mass Effect Andromeda.

Na internetu se v posledních dnech objevila spousta informací týkající se lodě, ve které hráči Mass Effect Andromeda budou prozkoumávat galaxii. Koráb se bude jmenovat The Tempest a nebude mít načítací obrazovku.

Informuje o tom server Game Informer. Tempest bude mít podobné funkce jako měla Normandy, loď, ve které jsme strávili první tři díly. Jsou tu ale i nějaké změny.

PC | PS4 | Xbox One | Akce | RPG

BioWare představilo v Mass Effect Andromeda novou rasu Kettů

Hráč například bude mít možnost vybrat si cíl cesty tak, že se postaví na můstek a podívá se na hvězdy. V jiné části lodě je pak holografické rozhraní, které bude hlavní postava Ryder používat k vylepšování statů.

Hráči také mohou různě přemisťovat ability body, aby tak před každou misí vytvořili nejlepší mix k tomu konkrétnímu úkolu. Kajuty posádky bude možné zdobit podle gusta a uchovávat v nich suvenýry z cest. V neposlední řadě je na lodi k dispozici garáž, kde bude umístěn Nomad, podobné průzkumné vozítko jako bylo Mako.

Možná nejdůležitější změnou je však fakt, že Tempest, na rozdíl od Normandy, nebude mít načítací obrazovku. Stejně tak BioWare tvrdí, že přechod z lodě na povrh planet bude plynulý.

ma-ship-tronjpeg.jpg
V Tempest se budeme pohybovat volně, bez načítací obrazovky

„U minulých dílů byl problém s pamětí, proto když jste někam chtěli jít, muselo se to načíst. Trvalo to,“ vysvětloval technický šéf Andromedy Harold Chaput. „Plynulosti hry to uškodilo. Teď je to úplně jiné. Nic vás nezastaví. Bariéry jsme úplně odstranili.“

BioWare by měl ukázat první gameplay video Mass Effect Andromeda na předávání cen The Game Awards 1. prosince. Samotná hra vychází na jaře příštího roku.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celou Vídeň, podívejte se

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celo…

V Minecraftu můžete vytvořit téměř cokoliv, od fantasy dungeonů až po vesničku své babičky. Co ale takhle kompletně celou Vídeň?

14.  2.  2017 | | 11 N/A
Project CARS 2 ve 4K nerozeznáte od reality (galerie)

Project CARS 2 ve 4K nerozeznáte od re…

Závodní pecka Project CARS se oficiálně představuje ve svém druhém pokračování a kromě traileru se prezentuje i labužnickými 4K screenshoty. No nevypadá to famózně?

8.  2.  2017 | | 13 N/A
10 skvělých českých her, které vyšly v roce 2016

10 skvělých českých her, které vyšly v…

Češi mají na hry talent a ten prokázali i v minulém roce. Vybrali jsme deset her českých tvůrců vydaných v roce 2016, které považujeme za nejlepší!

14.  2.  2017 | | 7 N/A
Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku věrohodnosti (galerie)

Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku v…

Mnozí vidí Gran Turismo Sport jen jako další nástavbu slavné série. Je v tom ale mnohem více, především z hlediska vizuálu.

13.  2.  2017 | | 22 N/A
Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s příchutí Zaklínače a Bloodborne

Odhaleno temné fantasy RPG GreedFall s…

Pokud vám nestačil Zaklínač, Focus Home Interactive ve spolupráci se Spiders Games chystají zbrusu nové RPG.

11.  2.  2017 | | 6 N/A
Herní filosofie: Jak grafika ovlivňuje přístup hráče?

Herní filosofie: Jak grafika ovlivňuje…

Než o hře víme cokoliv dalšího, uděláme si obrázek podle toho, co vidíme. Jak tenhle předpoklad ovlivní náš přístup a jak toho můžou vývojáři využít?

7.  2.  2017 | | 5 N/A
Technologický skvost jménem Horizon: zápisky z Pravěku (obrazový speciál)

Technologický skvost jménem Horizon: z…

Vydali jsme se do budoucího Pravěku a přibalili do batohu foťák. Podívejte se, co kluci ze studia Guerrilla dokázali ve svém nejnovějším počinu.

20.  2.  2017 | | 2 N/A
For Honor: když čest dává zabrat (recenze)

For Honor: když čest dává zabrat (rece…

Ubisoft nám většinou přináší nekonečné série, a tak je příjemné vidět, že se občas pustí do něčeho nového. Jak dopadl krok novým směrem v podobě For Honor?

18.  2.  2017 | | 9 N/A