Mapa The Division bude menší, vývoji pomůže další studio Ubisoftu

vytisknout velikost písma
Ubisoft nám přinesl něco málo nových informací o připravovaném akčním MMO Tom Clancy's The Division.

Studio Massive Entertainment, které mělo vývoj titulu na svědomí od samého začátku, se snaží trochu restrukturalizovat proces pro lepší výsledný zážitek. Do týmu Massive a Red Storm se tedy přidává ještě Ubisoft Annecy, studio částečně zodpovědné např. za Splinter Cell: Pandora Tomorrow či Assassin's Creed II. Mělo by pomoci s vývojem a jeho úspěšným dokončením.

Tým se také rozhodl zredukovat velikost celkové herní mapy a prostředí, jelikož se vývojáři strachují, že je moc velká a hráči se při cestování pěšky (což má být jediný způsob přepravy po herním světě) rychle unudí. Prozatím ale nebuďme nervozní, jelikož o velikosti celé mapy nic nevíme. 

PC | PS4 | Xbox One | Online | Video

Vývojářský deníček z online akce The Division pojednává o hudebním doprovodu

Ubisoft nově hledá také vývojáře, kteří mají zkušenosti v online odvětví a populárních trendech. Existuje totiž pravděpodobnost, že se v budoucích rozšířeních a DLC přídavcích dočkáme mikrotransakcí, jak je tomu u většiny moderních MMO her. 

V redakci se všichni modlíme především za to, aby nešlo o další velký fail. The Division totiž vypadá zatraceně dobře.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
GTA V téměř nerozeznáte od reality! Stačí do hry nahrát pár modifikací

GTA V téměř nerozeznáte od reality! St…

Stále velmi oblíbená hra Grand Theft Auto V má silnou komunitu fanoušků a mezi nimi řadu šikovných moderů. Ti hru graficky stále vylepšují. S použitím modů je leckdy problém určit, zda není screenshot ze hry reálná fotografie.

7.  1.  2017 | | 8 N/A
Jízdní řád roku 2017: co nás čeká a nemine

Jízdní řád roku 2017: co nás čeká a ne…

Silvestr máme za sebou. Teď je načase podívat se před sebe a začít slintat.

3.  1.  2017 | | 11 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

včera | | 3 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na úctyhodných 53,4 milionů

Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na ú…

Sony i nadále pokračuje v úspěšném tažení napříč konzolovým trhem. PS4 jde na dračku.

5.  1.  2017 | | 7 N/A
Assassin

Assassin's Creed: zůstaň prosím v Anim…

Filmy podle her jsou známé tím, že se obvykle moc nepovedou. Od filmu Assassin's Creed jsme po dlouhém čekání a výborné propagandě nečekali nic jiného, než výborný film, který budeme doporučovat svým přátelům, ať vidí, proč jsme této sérii tak propadli. Povedlo se to?

5.  1.  2017 | | 7 N/A