Mapa The Division bude menší, vývoji pomůže další studio Ubisoftu

vytisknout velikost písma
Ubisoft nám přinesl něco málo nových informací o připravovaném akčním MMO Tom Clancy's The Division.

Studio Massive Entertainment, které mělo vývoj titulu na svědomí od samého začátku, se snaží trochu restrukturalizovat proces pro lepší výsledný zážitek. Do týmu Massive a Red Storm se tedy přidává ještě Ubisoft Annecy, studio částečně zodpovědné např. za Splinter Cell: Pandora Tomorrow či Assassin's Creed II. Mělo by pomoci s vývojem a jeho úspěšným dokončením.

Tým se také rozhodl zredukovat velikost celkové herní mapy a prostředí, jelikož se vývojáři strachují, že je moc velká a hráči se při cestování pěšky (což má být jediný způsob přepravy po herním světě) rychle unudí. Prozatím ale nebuďme nervozní, jelikož o velikosti celé mapy nic nevíme. 

PC | PS4 | Xbox One | Video | Online

Vývojářský deníček z online akce The Division pojednává o hudebním doprovodu

Ubisoft nově hledá také vývojáře, kteří mají zkušenosti v online odvětví a populárních trendech. Existuje totiž pravděpodobnost, že se v budoucích rozšířeních a DLC přídavcích dočkáme mikrotransakcí, jak je tomu u většiny moderních MMO her. 

V redakci se všichni modlíme především za to, aby nešlo o další velký fail. The Division totiž vypadá zatraceně dobře.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 skvělých her, které si na PC nezahrajete

10 skvělých her, které si na PC nezahr…

Na počítače vychází spousta skvělých her. Jsou tady ale takové, které si jinde, než na konkrétní konzoli nezahrajete. Dneska se podíváme na 10 exkluzivit, pro které se vyplatí kupovat konzole.

13.  3.  2017 | | 61 N/A
10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 9 N/A
Hry jsou uměním: když grafika zraje (galerie)

Hry jsou uměním: když grafika zraje (g…

Občas vyjde populární hra a časem se člověk nemůže uvěřit, co vše je z ní možné graficky vytáhnout. Pojďme si podat zub času.

14.  3.  2017 | | 5 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 důvodů, proč se ponořit do hry Total War

10 důvodů, proč se ponořit do hry Tota…

Strategie nepatří dnes k nejpopulárnějším žánrům, nicméně nikde jinde neokusíte tak sladký pocit moci se všemi výhodami a nevýhodami. V Total War se dostanete do role vůdce zodpovědného za celý národ a závisí jen na vás, zda vaše země bude prosperovat.

15.  3.  2017 | | 8 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A