Michel Ancel připomněl existenci Beyond Good & Evil 2

Aby toho nebylo málo, prozradil několik zajímavých detailů.

Že není Beyond Good & Evil 2 mrtvým projektem, připomněl Michel Ancel společně s Jordanem Mechnerem na prezentaci z minulého týdne. Kromě staré ukázky a několika artworků se tvůrce Raymana podělil i o několik zajímavých detailů.

Jeho tým údajně letěl až do Indie, aby získal přehled o životě v přelidněném městě a aby mohl lokace ve hře udělat co nejpřesvědčivější. Svět BGE2 má být kombinací starého světa z jedničky a dříve neviděných prvků.

Použitý engine je prý dost výkonný na to, aby mohl pohánět obrovská města, kterými se budete moci bez omezení procházet. Ancelovým cílem je vytvořit jakési emoční pouto mezi hráčem a jednotlivými lokacemi.

Na dříve zmíněné artworky se můžete podívat zde. Pokud byste se raději chtěli podívat na video z prezentace, zamiřte sem.

Beyond Good & Evil 2 podle všeho mine současnou generaci konzolí, dočkat bychom se jej měli až v generaci příští.

Zdroj: NeoGAF
Dostupné pro: X360, PS3
Žánr: Arkády
Výrobce: Ubisoft Montpellier
Začátek prodeje: 2013?
Váš názor Další článek: 10 způsobů jak pokořit Rayman Origins

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,