Mirror's Edge: Catalyst nebude pokračováním, ale reebootem, potvrdil vrchní scénárista hry

vytisknout velikost písma
Vrchní scénárista DICE se rozmluvil o příběhových detailech očekávaného projektu Mirrors Edge: Catalyst.

Mirror's Edge: Catalyst již od svého prvního traileru patří mezi nejočekávanější hry ze stáje EA, jež paradoxně nebyla s prodeji prvního dílu příliš spokojena. Každá informace ze zákulisí tak má v současné chvíli cenu zlata a jsme rádi, že alespoň příběhově hra dostává zřetelnější obrysy.

Vrchní scénárista Christofer Ermgard z DICE se znovu rozmluvil o tom, na jakém příběhovém pozadí bude vystavěno netrpělivě očekávané pokračování parkourové akce Mirror's Edge s podtitulem Catalyst. 
Zminil se mimo jiné i o tom, že ačkoliv se ve hře budou vyskytovat stejně pojmenované postavy, známé z prvního dílu, tentokrát se budou
chovat zcela jinak a rovněž jejich charaktery budou odlišné. DICE se tak snaží prohloubit příběhové pozadí a proto údajně musí některé postavy značně poupravit. 

Rovněž se rozhodli soustředit na postavu samotné Faith, která byla v jejich očích minule, sice mezi hráči oblíbená, ale charakterově velice plochá. V Catalyst ji tak představí jakožto skutečně živoucí osobu,
společně s níž budeme sledovat vývoj, jenž v rámci své cesty po střechách výškových budov Města i jejich interiérů podstoupí. Jak říká sám Ermgard: "Její charakterové vlastnosti vyvstávají na povrch. Hra je o její osobní pouti. Jistě,
je zde příběhové pozadí, v němž se Faith musí postavit proti utlačovatelům obyvatel Města, ale důležitější je, kým je na počátku a kým se posléze stává v rámci svého putování. Zpočátku se snad může jevit jako bezstarostnější, sobečtější a nevědoma si vlastní křehkosti, ale posléze si uvědomí,
že vše z toho jsou jen domněnky, což je změna, se kterou se snad někteří hráči budou moci ztotožnit."

Vydání hry je prozatím stanoveno na 23. února 2016 na PC, PS4 a Xbox One.

Nejnovější komentáře

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celou Vídeň, podívejte se

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celo…

V Minecraftu můžete vytvořit téměř cokoliv, od fantasy dungeonů až po vesničku své babičky. Co ale takhle kompletně celou Vídeň?

14.  2.  2017 | | 12 N/A
10 skvělých českých her, které vyšly v roce 2016

10 skvělých českých her, které vyšly v…

Češi mají na hry talent a ten prokázali i v minulém roce. Vybrali jsme deset her českých tvůrců vydaných v roce 2016, které považujeme za nejlepší!

14.  2.  2017 | | 7 N/A
Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku věrohodnosti (galerie)

Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku v…

Mnozí vidí Gran Turismo Sport jen jako další nástavbu slavné série. Je v tom ale mnohem více, především z hlediska vizuálu.

13.  2.  2017 | | 22 N/A
Logitech G502 Proteus Spectrum: co všechno dokáže herní myš (recenze)

Logitech G502 Proteus Spectrum: co vše…

Co speciálního hráčům vlastně nabízí herní myš? Otestovali jsme jednu z nejoblíbenějších herních myší vyšší kategorie. Některé herní vychytávky jsou zbytečné, jiné ale ve hrách pomohou.

22.  2.  2017 | | 28 N/A
Herní filosofie: Moderní střílečky jsou slabé, nudné a po kastraci

Herní filosofie: Moderní střílečky jso…

Dřív střílečky bavily. Bylo na koho střílet.

19.  2.  2017 | | 40 N/A
Assetto Corsa: špička mezi automobilovými simulátory (galerie)

Assetto Corsa: špička mezi automobilov…

Gran Turismo? Project CARS? Kdepak, to jsou jen slabé odnože pravého simulátoru.

23.  2.  2017 | | 14 N/A
Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurském Parku (recenze)

Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurské…

Další exkluzivní značka Sony je tu a my jsme se s Aloy vydali do dávno zapomenuté civilizace. Jak se nám výprava zamlouvala?

21.  2.  2017 | | 17 N/A
Technologický skvost jménem Horizon: zápisky z Pravěku (obrazový speciál)

Technologický skvost jménem Horizon: z…

Vydali jsme se do budoucího Pravěku a přibalili do batohu foťák. Podívejte se, co kluci ze studia Guerrilla dokázali ve svém nejnovějším počinu.

20.  2.  2017 | | 2 N/A