Autoři Mass Effect Andromeda prohodili pár slov o multiplayeru.
Minulý týden jsme se dozvěděli, že ne všechny rasy z původní trilogie Mass Effect uvidíme v Andromedě. Nyní Bioware zmínil několik informací o multiplayeru – jak funguje a jak se bude týkat single-playeru.
Na rozdíl od Dragon Age: Inquisition multiplayer Andromedy nebude zcela nezávislý na single-playeru. Nebude ale do něj nijak výrazně zasahovat.
„Budete mít možnost poslat týmy, aby splnily určité vedlejší mise, nebo je uděláte sami v multiplayeru,“ vysvětloval Ian Frazier z Bioware pro server Game Informer. Hráči podle něj nikdy nemají mít pocit, že je hra k multiplayeru nutí.
Z hlediska samotného hraní má multiplayer Andromedy hráče více nutit, aby vymýšleli bojové strategie. Cílem je méně skrývání a víc otevřeného boje.
„První věc, které si všichni všimnou, je jak dynamický multiplayer je,“ řekl producent hry Fabrice Condominas. „Všechno je plynulejší, rychlejší a akčnější. Ovládání je responzivnější.“
Mass Effect Andromeda vychází v březnu 2017. Více informací se dozvíme na předávání cen Game Awards 1. prosince.