Naughty Dog přemýšlí, zda se vrhnout na Last of Us 2 či novou IP

vytisknout velikost písma
Tým, zodpovědný za thriller The Last of Us, právě dokončil příběhové DLC Left Behind a nyní přemýšlí, co dál. Pokračování? Nebo zbrusu novou značku?

V rozhovoru pro Eurogamer se kreativní ředitel Neil Druckmann rozpovídal o plánech studia a o brainstormingu, který nyní v kancelářích Naughty Dog probíhá. Po vydání příběhového DLC k hitu uplynulého roku si dá tým na chvíli pauzu.

Po čtyřech letech takřka nonstop práce si to ostatně může dovolit. Vývojářský tým studia je rozdělen na dvě části. Zatímco druhá polovina aktivně pracuje na novém dobrodružství ze série Uncharted, první ukončila práce a začíná fázi přemítání a plánování.

PS3 | Akce

Venku je úvodní filmeček a deníček z příběhového DLC pro The Last of Us

Začali jsme s brainstormingem,“ prozradil Druckmann. „Něco z toho jsou nápady na pokračování The Last of Us, něco plány na zbrusu novou IP. Musíme si vše dobře promyslet a rozhodnout se. Podobně jsme přistoupili k DLC Left Behind. Můžeme lidem odvyprávět příběh, co stojí za to? Dokážeme to, aniž bychom se opakovali? A pokud ne, jak najdeme inspiraci?

A co vy? Chcete od géniů z Naughty Dog něco zbrusu nového a neokoukaného? Nebo se rádi vrátíte do pesimistického světa The Last of Us? Podělte se v diskuzi!

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

10 nejzajímavějších grafických proměn světa Minecraftu

10 nejzajímavějších grafických proměn …

Minecraft může vypadat trochu jinak, než ho znáte. Hra se totiž dočkala několika modů a rozšíření. Podívejme se na 10 nejzajímavějších balíčků s texturami a kosmetickými úpravami.

25.  3.  2017 | | 10 N/A
Hry jsou uměním: když grafika zraje (galerie)

Hry jsou uměním: když grafika zraje (g…

Občas vyjde populární hra a časem se člověk nemůže uvěřit, co vše je z ní možné graficky vytáhnout. Pojďme si podat zub času.

14.  3.  2017 | | 5 N/A
FlatOut 4: Total Insanity – návrat legendy? (recenze)

FlatOut 4: Total Insanity – návrat leg…

Závodní série FlatOut se dvanáct let své existence jistě stala kultovní záležitostí, a to i navzdory hodně nepovedenému třetímu dílu. Přest,o nebo právě proto jsme na plnohodnotného následovníka museli čekat dlouhých šest let. Vyplatila se taková dlouhá odmlka?

17.  3.  2017 | | 10 N/A
10 skvělých her, které si na PC nezahrajete

10 skvělých her, které si na PC nezahr…

Na počítače vychází spousta skvělých her. Jsou tady ale takové, které si jinde, než na konkrétní konzoli nezahrajete. Dneska se podíváme na 10 exkluzivit, pro které se vyplatí kupovat konzole.

13.  3.  2017 | | 61 N/A
10 důvodů, proč se ponořit do hry Total War

10 důvodů, proč se ponořit do hry Tota…

Strategie nepatří dnes k nejpopulárnějším žánrům, nicméně nikde jinde neokusíte tak sladký pocit moci se všemi výhodami a nevýhodami. V Total War se dostanete do role vůdce zodpovědného za celý národ a závisí jen na vás, zda vaše země bude prosperovat.

15.  3.  2017 | | 8 N/A
Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru do cizích světů (galerie)

Hrajeme Mass Effect Andromeda: vzhůru …

Mass Effect: Andromeda vychází až 23. března, ale díky EA Access jsme si od 16. března mohli k plné hře přičichnout. Podívejte se na naše pohlednice z cest.

19.  3.  2017 | | 5 N/A
Simulátor skládání počítače - naučte se stavět stolní počítač

Simulátor skládání počítače - naučte s…

V době, kdy simulátor zemědělské techniky patří k nejúspěšnějším hrám, bylo jen otázkou doby, kdy někdo udělá simulátor, který skutečně využijete - simulátor skládání počítače.

16.  3.  2017 | | 4 N/A
10 tipů, jak být ostříleným borcem v Mass Effect: Andromeda

10 tipů, jak být ostříleným borcem v M…

Nový Mass Effect je plný nástrah a novinek. Pomůžeme vám se s nimi vypořádat.

22.  3.  2017 | | 6 N/A