NHL 13 – co se (ne)dá stihnout za 12 měsíců (recenze)

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 19

Diskuze k článku

Marek Stonawski  |  01. 07. 2014 10:45

Dobrý den chci se zeptát zda jde k nhl 13 na xbox 360 dodavat dalši hokejove ligy např. khl slovenska hokejova liga atd. děkují za odpověd Stonawski.

 |   |  Odpovědět
michal  |  14. 10. 2012 02:25

Stále si dávám otázku proč EA-Sports přestal dělat NHL jak na 10.11.12.13 na PC!
Proč jenom na PS3,XBOS,Wil!!!
A co ty co maj PC? Na ty EA-Sports zapoměl?
Nebo pro ně už PC ne existuje?
To je velké zklamaní pro ty co maj PC!!!!!!!
Dávám smutný smajliky
Velká škoda!!!!!!

 |   |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2012 11:14

To je jednoduché - protože na tom chce vydělat. Na konzolích se nekradou hry tak jako na PC platformě a navíc jsou zde nižší náklady na vývoj - není třeba testovat desítky nebo stovky HW konfigurací, stačí jen dvě konzole.

 |   |  Odpovědět
blackwhit  |  02. 10. 2012 16:45

Chtel sem se zeptat na 2 veci, ktere me stvaly v NHL12, jestli se s tim pohlo:

a) pokud hrac behem sezony NHL vstrelil vitezny gol v najezdech, nepocita se mu dostatistik - stale to plati?

b) komentator pri ohlaseni golu, pripadne vylouceni nerekne jmeno Jaromira Jagra, pouze jeho cislo. Vzhledem k tomu, ze je to nejlepsi Evropan v historii souteze, mozna by si to zaslouzil

jak jsem pochopil, tak stale plati to, ze pri zvysene obtiznosti pocitac nehraje lepe, pouze ma vsechny hrace o tridu az dve rychlejsi. muzu se vzteknout, kdyz je muj cerstvy utocnik na pulce hriste o pulku pomalejsi nez vycerpany a nestridajici souperuv obrance... nebo kdyz si v oslabeni pouze nahravam mezi beky a forcheckujici hrac dokaze cele 2 minuty litat mezi mymi beky bez naznaku vysileni...

 |   |  Odpovědět
avatar
28. 10. 2012 11:15

S tou obtížností je to trochu složitější. Máte na mysli klasickou obtížnost (Pro, All star nebo Super star) nebo nastavení hry (Casual, current, hardcore, ...)?

 |   |  Odpovědět
blackwhit  |  30. 11. 2012 15:11

myslím klasické nastavení (rookie, all star...)

 |   |  Odpovědět
avatar
30. 11. 2012 19:12

Tak s tím zkušenosti nemám, hraji be a pro na pozici levého útočníka. Nezřídka se mi však stává, že do útočné třetiny jedu jako pravý útočník, ale to je jedno.

Porovnávám vyčerpání vůči soupeři - někdy hraji zápasy proti číselně vyrovnaným hráčům a celý zápas jezdím za nimi po ledě, nemohu je dohnat a když už do některého z protihráčů šťouchnu, tak se od něj jen odrazím a on jede dál. Ale to se dá překonat.

Co mě ale na NHL vadí je to, že v závarech před brankou, kdy nemám pod kontrolou puk nevidím dobře na pozici puku mezi ostatními hráči. Když natáhnu hokejku po poku, hráč místo toho sekne hráče před sebou a já jdu sedět na dvě minuty.

 |   |  Odpovědět
01. 10. 2012 12:51

Už někdo zkoušel režim Be a Pro? Já hraju za obránce a je to katastrofa. Ineligence spoluhráčů je na úrovni přípravky. A to se vývojáři pyšnili že to bude vymazlené. Zvracel bych z toho. Útočník a druhý bek dělají mému hráči ochranku, takže většinu času na ledě jezdíme tři vedel sebe. Nehledě na to, že sotva jsem na ledě 15s, tak po zapískání jdu hned z donucení střídat a pak jen 6minut koukám jak hrajou můj tým. Normálně bych z tohoto NHL zvracel. Zlaté NHL12

 |   |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2012 10:20

Já zatím hraji Be a Pro v NHL12 , ale tam mě nejvíce vadí, že se stávám často vylučovaným hráčem například v závarech před brankou. Letí puk do chumlu, ve kterém jsem i já, pokusím se o střelu, ale ve výchozím ovládání hráč bez puku nestřílí, ale škemrá si o goaltender interference. Ne vždy je puk v houfu šesti hráčů dobře vidět.

 |   |  Odpovědět
Bob  |  01. 10. 2012 10:13

I lonska recenze na Doupeti mela podobny chrakter, autor totiz srovnava realitu s virtualni realitou. Takove srovani pak zakonite pro virtualni realitu nemuze dopadnout dobre. A je otazka, jestli to je vlastne spravne a ma vubec smysl delat takove recenze. Vzdyt clovek hraje hru, nehraje hokej na lede.

 |   |  Odpovědět
Mára  |  01. 10. 2012 10:53

Chudáčku, nedostalo to 9/10 jak sis příl viď? Píšeš že je to hra, ne realita. Já bych dodal, že tato hra je SIMULACE hokeje. Simulace znamená se co nejblíže přiblížit realitě, víme? Není to ( nebo alespoň by neměla být) arkádovka. A ano, má smysl dělat takové recenze, aspoň lidi pochopí, že se ta hra za těch x let skoro nezměnila.

 |   |  Odpovědět
Bob  |  01. 10. 2012 11:43

Kdyz si odmyslim hloupoucke invektivy a fantastickou gramatiku, tak mate pravdu v tom, ze se jedna o hru, ktera se snazi realitu simulovat. V kontextu recenze to spis vypada, jako by ucel teto hry, nebo obecne jakekoli hry, byl realitu nahrazovat. A co se tyce zmeny... hral jste vubec nekdy tuto hru?

 |   |  Odpovědět
Mára  |  01. 10. 2012 12:57

Pokud myslíte NHL 2013, tak nehrál. Ale to je naprosto jedno.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  01. 10. 2012 12:49

Odkud jsi spadnul prosím tě? Jsi se hraním začal včera? Série NHL je simulace asi jako Need for Speed... Ne, nemá to být simulace a nikdy ani být neměla. Bohužel, spousta lidí už zapomněla a nebo vůbec nehrála starší díly, kde se ještě řešila zábava a ne krávoviny jako síla bodychecků nebo schopnost hráče zatočit ve sprintu.

 |   |  Odpovědět
Mára  |  01. 10. 2012 12:57

Pokud si myslíš, že NHL nemá být simulace hokeje, tak se tu nemáme o čem bavit.

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  01. 10. 2012 13:24

Si to nemyslím, já to vím

 |   |  Odpovědět
Mára  |  01. 10. 2012 15:23

Jo tak když to řikáš ty, tak to jsi mi úplně změnil pohled na věc. Fakt. Myslim to vážně. Teď vážně, co to tedy je? Parní lokomotiva?

 |   |  Odpovědět
Cobra  |  02. 10. 2012 10:10

Jak jsem říkal - NHL je simulace hokeje asi tolik, jako je NFS simulace automobilových závodů. Sice se tam závodí, a dokonce v autě, ale simulací by to nazval jen naprostý ignorant. A NHL je stejný - hraje se tam sice hokej, ale simulace by musela vypadat úplně jinak.

 |   |  Odpovědět
Jan Morkes  |  01. 10. 2012 19:30

Nečetl jste tu recenzi pozorně. Autor nesrovnává apriori nic s ničím. Autor nechává na vývojářích, ať se rozhodnou, jakou hru vyrobí a pak jen hodnotí, jak konzistentní produkt se jim podařilo vyrobit.

A o tom značná část recenze je. Nemůžete se chlubit realistickým fyzikálním modelem, a když vám vyjmenuju pár chyb, tak říct, že to přece je jen hra. To není správné ani teoreticky a nefunguje to ani v praxi. Pokud vás chce hra vtáhnout do dění, měla by být konzistentní a domyšlená. A pochybuju, že existuje nějaký argument, kterým byste zdůvodnil, proč v jinak fyzikálně realisticky projektovaném prostředí má hokejka fungovat jako jakési prodloužené rameno sondy, které je schopno neohroženě procházet hmotou.

Upozornit na podobné věci je to nejmenší, co byste měl očekávat od každé recenze.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor