Ohlášení další hry bude ještě blíže jejímu vydání, tvrdí Bethesda

Filosofie ohledně vydávání her odhalena dopodrobna.

Nový Fallout byl oznámen v červnu, přičemž světlo světa zřel už v listopadu, údajně to byl záměr vydavatele. Vypadá to, že tato strategie bude použita i při dalších projektech, protože se osvědčila.

Prozradil nám to výkonný producent Todd Howard, který dále vysvětluje, co je na vydání hry brzy po oznámení pro vydavatele tak skvělé.

„Znáte ty momenty, kdy jste z něčeho nadšení, hned když o tom uslyšíte? Myslím, že je to osobitá chvíle. Vezměte si takový Fallout, hráči ho chtěli okamžitě, a to nám hodně pomohlo. Další věcí je, že když děláte hru, snažíte se vysvětlit, jak a proč má co fungovat. Když o tom mluvíte příliš brzy, hráči z toho nejsou unešení, nýbrž spíš znepokojení, jak to celé dopadne.“

fallout_4_63529.jpg

Navíc má podle všeho rychlé vydání jednoznačný přínos z hlediska marketingu. Nestíhá totiž vyprchat hype a natěšenost, což má za následek mnohem vyšší prodeje.

Souhlasíte?

Diskuze (1) Další článek: Brali byste strategickou hru ze světa Dragon Age?

Témata článku: , , , , , , , , , ,