Ohlášení další hry bude ještě blíže jejímu vydání, tvrdí Bethesda

vytisknout velikost písma
Filosofie ohledně vydávání her odhalena dopodrobna.

Nový Fallout byl oznámen v červnu, přičemž světlo světa zřel už v listopadu, údajně to byl záměr vydavatele. Vypadá to, že tato strategie bude použita i při dalších projektech, protože se osvědčila.

Prozradil nám to výkonný producent Todd Howard, který dále vysvětluje, co je na vydání hry brzy po oznámení pro vydavatele tak skvělé.

„Znáte ty momenty, kdy jste z něčeho nadšení, hned když o tom uslyšíte? Myslím, že je to osobitá chvíle. Vezměte si takový Fallout, hráči ho chtěli okamžitě, a to nám hodně pomohlo. Další věcí je, že když děláte hru, snažíte se vysvětlit, jak a proč má co fungovat. Když o tom mluvíte příliš brzy, hráči z toho nejsou unešení, nýbrž spíš znepokojení, jak to celé dopadne.“

fallout_4_63529.jpg

Navíc má podle všeho rychlé vydání jednoznačný přínos z hlediska marketingu. Nestíhá totiž vyprchat hype a natěšenost, což má za následek mnohem vyšší prodeje.

Souhlasíte?

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celou Vídeň, podívejte se

Parta nadšenců tvoří v Minecraftu celo…

V Minecraftu můžete vytvořit téměř cokoliv, od fantasy dungeonů až po vesničku své babičky. Co ale takhle kompletně celou Vídeň?

14.  2.  2017 | | 11 N/A
10 skvělých českých her, které vyšly v roce 2016

10 skvělých českých her, které vyšly v…

Češi mají na hry talent a ten prokázali i v minulém roce. Vybrali jsme deset her českých tvůrců vydaných v roce 2016, které považujeme za nejlepší!

14.  2.  2017 | | 7 N/A
10 herních světů, do kterých je radost se podívat

10 herních světů, do kterých je radost…

V posledních letech čím dál častěji vídáme hry s otevřeným světem. Ne všechny jsou ale takové, jaké bychom si přáli. Jeden je prázdný, ve druhém není co dělat a ten třetí ani nevypadá dobře. Na druhou stranu jsou tu ale světy, které bez ohledu na to, jaká hra ve výsledku je, působí sami o sobě opravdu skvělým dojmem. Dneska si tedy ukážeme 10 virtuálních otevřených světů, do kterých je radost se podívat.

26.  2.  2017 | | 11 N/A
Logitech G502 Proteus Spectrum: co všechno dokáže herní myš (recenze)

Logitech G502 Proteus Spectrum: co vše…

Co speciálního hráčům vlastně nabízí herní myš? Otestovali jsme jednu z nejoblíbenějších herních myší vyšší kategorie. Některé herní vychytávky jsou zbytečné, jiné ale ve hrách pomohou.

22.  2.  2017 | | 23 N/A
Assetto Corsa: špička mezi automobilovými simulátory (galerie)

Assetto Corsa: špička mezi automobilov…

Gran Turismo? Project CARS? Kdepak, to jsou jen slabé odnože pravého simulátoru.

23.  2.  2017 | | 8 N/A
Herní filosofie: Moderní střílečky jsou slabé, nudné a po kastraci

Herní filosofie: Moderní střílečky jso…

Dřív střílečky bavily. Bylo na koho střílet.

19.  2.  2017 | | 40 N/A
Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku věrohodnosti (galerie)

Jak Gran Turismo Sport posouvá laťku v…

Mnozí vidí Gran Turismo Sport jen jako další nástavbu slavné série. Je v tom ale mnohem více, především z hlediska vizuálu.

13.  2.  2017 | | 6 N/A
Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurském Parku (recenze)

Horizon: Zero Dawn – Zaklínač v Jurské…

Další exkluzivní značka Sony je tu a my jsme se s Aloy vydali do dávno zapomenuté civilizace. Jak se nám výprava zamlouvala?

21.  2.  2017 | | 13 N/A