Počítačová verze Doomu umožní hráčům upravit si svoji hru pomocí široké škály pokročilých herních a renderovacích nastavení.
Uvádí to příspěvek na stránce Bethesdy, kde id Software fanoušky ujistil, že určité PC prvky nebyly v Doomu během bety zdůrazněny, nicméně konečná hra nabídne „řadu pokročilých herních a renderovacích možností.“ A že PC verze dostane podporu ultra širokých 21:9 monitorů.
Očekávaná pokročilá nastavení zahrnují:
- Manuální uzamčení snímkovací frekvence
- Kvalita světel
- Chromatická aberace
- Kvalita shadingu
- Kvalita particle efektů
- Kvalita herních efektů
- Filtrování textur
- Hloubka pole
- Míra ostrosti
- Odlesk objektivu
- Kvalita rozostření pohybu
- Zrcadlení
- Filmové zrno
- Renderovací mód
- Škálování rozlišení
- Velikost texturového atlasu
- Kvalita obtisku
- Zobrazení rukou první osoby
- Průhlednost uživatelského rozhraní
Doom vychází 13. května na PC, PS4 a Xbox One.