Placené modifikace byly ze Steamu staženy kvůli nátlaku hráčů

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 8

Diskuze k článku

Petr Just  |  03. 05. 2015 20:10

Je to škoda, protože modeři věnují spoustu času a úsilí, aby něco vytvořili a nic z toho nemají. Dárcovský systém, jak dokázal případ modera který má miliony stažení a míň než sto dolarů na darech, nefunguje

 |   |  Odpovědět
eda  |  28. 04. 2015 23:19

taky mohlo byt v clanku aspon uvedeno, ze Valve si chtelo nechavat 75 procent z prodeje modu. Ale respekt, ze to zas zrusili...

 |   |  Odpovědět
SPY
29. 04. 2015 00:58

Valve melo brat 30%, coz je standardni podil i na hry, ostatni e-shopy (Apple Store, atd.) berou to stejny.

 |   |  Odpovědět
onik81  |  29. 04. 2015 09:01

Taky mám informaci, že měli brát 75%. I 30 by bylo moc, když se jedná o nucený prodej produktů v jejich systému. Navíc u výroby těchto produktů nevynaložili žádné úsilí a finance.

 |   |  Odpovědět
lilek  |  29. 04. 2015 10:15

Z vybrané částky šlo 25% autorovi modu a zbylých 75% si, v nespecifikovaném poměru, měli rozdělit Valve a producent hry.
Je zajímavé, že se Valve jako první domluvil s Bethesdou a pro tento experiment vybrali zrovna Skyrim.
Podle konspirátorů se mohlo jednat o dělostřeleckou přípravu před vydáním Fallout 4 a o pokus co všechno jim u hráčů projde.
Jsem rád, že se komunita dokázala ozvat a Valve (prozatím) rezignoval.
Po F2P modelu a placených DLC další pokus jak z hráčů vytřískat víc peněz...

 |   |  Odpovědět
SPY
29. 04. 2015 11:41

Nevim, odkud mas informace. Ale Bethesda potvrdila, ze Valve bere 30%, takze byt tebou prehodnotim svuj zdroj.

Bethesda si mela zbytek rozdelit s autorem modu.

 |   |  Odpovědět
lilek  |  29. 04. 2015 15:48

Však si neodporujeme
Valve z toho asi opravdu měl těch 30%, ale dalších 45% šlo do kapsy Bethesdě takže na moddera zbylo 25%

REDDIT:
"Modders only get a 25% cut. There seems to be a lot of different numbers thrown around, but best I can tell it's 25% modder, 65% Bethesda, 10% Valve. That 10% is either about the same as, or lower than, Steam's normal cut for full games, meaning Bethesda's 65% cut is the main issue for this point. People are throwing around 30% Steam fees or 10% Steam fees, but neither of these values seem to have any reliable source. 30% is a guess based on Steam fees for games, 10% is a guess based on Steam fees for market transactions. Either way, 25% is a ridiculously low cut for the modder, and the biggest cut's still going to the company that put in the least effort for the paid mods system."

 |   |  Odpovědět
SPY
29. 04. 2015 18:18

Ja nereagoval na tebe

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor