Kritika neuškodí. Musím dát za pravdu i komentáři výše, že loadingů je ve hře moc. Řekl bych, že to bude kvůli menší paměti konzolí, protože tvůrci nebudou hru natřikrát rozsekávat na různě velké díly. V prvním Half-Life byly taky hodně často, ale tehdy trvaly 2 sekundy max. A teď mě napadá... aspoň nebude taková sranda udělat speedrun (viz Portal Done Pro).
Jinak 1) Levely jsou malé. Ani v coopu to není o moc slavnější, průchod místností se často dá počítat skoro na sekundy. Logice hry se to určitě nevymyká, ale souhlasím. Nezbývá než počkat na další Portal: Prelude.
2) Tady imho nesouhlasím, humor mě dostával od začátku. Jak jsem psal, hráči si budou pro Chell přát vysvobození a ty urážky na něj jenom připravují půdu. Stejně si myslím, že i tak dost lidí bezmyšlenkovitě skočí po achievementu Good Listener ;)
3) Wheatley je magnifique, na tom se shodneme. GLaDOS podle mě má znít (i s ohledem na konec hry) lidštěji.
4) Nevšiml jsem si, ale může být.
5) Může být. Já osobně jsem byl kupříkladu docela rád za vysvobození z monumentálních prostor Aperture Innovators, záleží na vkusu. Hodně mi ale chyběly akrobatické a reflexy vyžadující puzzly jako byly v jedničce.
Toto nebyla normální kritika, ale konstruktivní kritika. Ta se v diskuzích často nevidí :)