Pro Xbox One se hry vyvíjí o něco lépe, říká CD Projekt

Tvůrci Zaklínače se svěřili se svými zkušenostmi z vývoje a tvrdí, že se pro konzoli Xbox One vyvíjí o něco jednodušeji, než v případě konkurenčního PS4.

Ačkoliv byl PlayStation 4 vyvíjen s myšlenkou maximálně přizpůsobivého a otevřeného hardwaru, ne všichni z něj mohou být spokojeni. Kluci z polského CD Projektu tvrdí, že jsou obě konzole z hlediska výkonu prakticky vyrovnané, na Xbox One se ale vyvíjí o ždibec lépe.

Xbox One je na pochopení velmi jednoduchý, protože má nejen architekturu shodnou s PC, má i stejné SDK nástroje, API rozhraní atd,“ nechal se slyšet Balazs Torok v rozhovoru pro Eurogamer. „V případě PS4 je to o něco více komplikované, i když jsem dříve spíše pracoval s PS3, než Xboxem.

Na druhou stranu, u PS4 je opravdu skvělé mít rychlou a velkou paměť, všichni v týmu jsou z ní nadšeni,“ dodal. „Prozatím nejsme ve stádiu, abychom hru optimalizovali na tu kterou platformu. Připravujeme a upravujeme engine, který musí běžet na všem, se všemi serepetičkami a vychytávkami. Pak budeme optimalizovat, optimalizovat a optimalizovat.

Váš názor Další článek: V rytmu Los Santos: podívejte se na nádherný průlet světem GTA V

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,