Project CARS má problémy s optimalizací pro Playstation 4

vytisknout velikost písma
Kluci ze Slightly Mad Studios prozradili, že není lehké optimalizovat jejich kolos pro novou konzoli Sony. Snaží se ale udělat tu nejlepší možnou hru, a také aktivně využít tlačítko pro sdílení.

Ačkoliv je Playstation 4 bezesporu velmi výkonný stroj, během úvodních let budou vývojáři téměř vždy narážet na překážky a problémy, které vyřeší až zkušenosti a čas. To samé se stalo také tvůrcům očekávaného simulátoru Project CARS, jak podotknul v nejnovějším rozhovoru Andy Tudor, kreativní ředitel studia.

PC | PS4 | Xbox One | Závodní | Wii U | Galerie

Závodní kolos Project CARS se chlubí grafikou v čerstvé galerii

Problém je v tom, že rychlost jednoho jádra v konzoli PS4 je nižší, než je tomu u high-end PC sestav, takže musí tvůrci dělit mnohé malé úlohy na několik milisekundových částí. Výzva přichází při snaze rozdělit jejich renderování na jednotlivá vlákna, a především při tvorbě příkazových seznamů.

Ty lze v konzoli PS4 rozdělit až na čtyři jádra najednou, takže by to šlo relativně jednoduše obejít. Další menší problémy přichází v oblasti paměti, jak ale podotýká sám Tudor, prakticky vše lze vyřešit a chce to jen čas a správný přístup.

6e52f9e1-90684.jpg 75e08fe9-90674.jpg 794355eb-90695.jpg

Naopak tvůrce velmi zajímá tlačítko Sdílet a její využití, které podle jejich názoru bude ve hře monstrózní.

Project CARS se připravuje na druhou polovinu příštího roku pro PC, PS4, Xbox One, Wii U a SteamOS.

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

5 nostalgických her, které si prostě musíte zahrát

5 nostalgických her, které si prostě m…

Jsou hry, které nikdy nezemřou. My pro vás máme pětici, ze které rozhodně musíte sfouknout prach.

9.  1.  2017 | | 38 N/A
GTA V téměř nerozeznáte od reality! Stačí do hry nahrát pár modifikací

GTA V téměř nerozeznáte od reality! St…

Stále velmi oblíbená hra Grand Theft Auto V má silnou komunitu fanoušků a mezi nimi řadu šikovných moderů. Ti hru graficky stále vylepšují. S použitím modů je leckdy problém určit, zda není screenshot ze hry reálná fotografie.

7.  1.  2017 | | 8 N/A
Jízdní řád roku 2017: co nás čeká a nemine

Jízdní řád roku 2017: co nás čeká a ne…

Silvestr máme za sebou. Teď je načase podívat se před sebe a začít slintat.

3.  1.  2017 | | 11 N/A
10 herních pecek, jež měly opravdu dlouhou cestu

10 herních pecek, jež měly opravdu dlo…

Aneb těch, kterým mezi oznámením a samotným vydáním uběhlo nejvíce času. A začaly připomínat čekání na Godota.

včera | | 3 N/A
Podívejte se, jak budete doma používat AR brýle HoloLens

Podívejte se, jak budete doma používat…

Doma jako Iron Man? S brýlemi rozšířené reality HoloLens od Microsoftu je to možné!

13.  1.  2017 | | 6 N/A
Nintendo Switch: známe cenu, příslušenství, datum vydání i hry

Nintendo Switch: známe cenu, příslušen…

Koncem října minulého roku nám Nintendo po dlouhém čekání konečně představilo konzoli Nintendo Switch. Představení ale přineslo více otázek než odpovědí. Po konferenci se však zdá, že Nintendo Switch je v možná ještě lepší formě, než jsme si mysleli.

15.  1.  2017 | | 3 N/A
Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na úctyhodných 53,4 milionů

Globální prodeje PS4 se vyšplhaly na ú…

Sony i nadále pokračuje v úspěšném tažení napříč konzolovým trhem. PS4 jde na dračku.

5.  1.  2017 | | 7 N/A
Assassin

Assassin's Creed: zůstaň prosím v Anim…

Filmy podle her jsou známé tím, že se obvykle moc nepovedou. Od filmu Assassin's Creed jsme po dlouhém čekání a výborné propagandě nečekali nic jiného, než výborný film, který budeme doporučovat svým přátelům, ať vidí, proč jsme této sérii tak propadli. Povedlo se to?

5.  1.  2017 | | 7 N/A