Project CARS vs realita: co vypadá lépe?

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

xXx  |  05. 08. 2014 23:19
xXx  |  05. 08. 2014 23:19

jukni sem a uvidíš rozdíl :)

 |   |  Odpovědět
Faka  |  01. 05. 2014 09:00

Neřešte 3,14čoviny. Je tu 100 důležitějších věcí jako fyzikální model vozu a jeho správný přenos přes FF do volantu. Jak je cítit odpor pneu, zablokování kol na brzdách, trakce a usřelování vozu na výjezdu, míra reality modelu poškození a jeho vlivu na jízdu, funkční změny aero výkonu při ztrátě některých aero částí vozu, nadnešení/skok auta na hupu, přes nerovnosti a nebo obrubáky, odstředivá síla a nebo třeba "gumovost" pneu a jejich změny při opotřebení/vychladnutí/přehřátí. Proměnlivej fyzikální model trati a počasí - nerovnosti na trati, listí a nebo spadanej pyl na trati, zahřívání a vysoušení ideální stopy, prach a žmolky mimo ideální stopu, teplota trati (slunečno, zataženo, noc) a její vliv na jízdu.. A v tomto je lepší konkurecne: Assetto Corsa (snad někdo nečekal ty trapné arkády GT nebo Forza )

 |   |  Odpovědět
jonn  |  29. 04. 2014 23:57

jako s relalitou bych to nesrovnaval..a z tech prilozenych screenshotu uz vubec ne!ty jsou vylozene priserny.a rozhodne se auto v desti v realu takto netrese:D ale pokrok tam je..

 |   |  Odpovědět
SteveCZ  |  29. 04. 2014 17:37

Jako poznat to jde:D ale i tak je to úžasný:D

 |   |  Odpovědět
Alterovo Ego  |  29. 04. 2014 19:46

Úžasný? Já nevím. Mě to přijde docela nic moc. A stejně jezdím závody na co nejmenší detaily, aby bylo co nejětší FPS. Nehledě na to, že v té rychlosti se stejně nesoustředíte na okolí, ale na trať a záchytné body.
A v reálu je to co vidíte stejně takový... vyblitý a nevýrazný. Přece jenom máte trochu jiné starosti.

 |   |  Odpovědět
Alterovo Ego  |  29. 04. 2014 17:24

Nevím jestli je realita tak šíleně syntetická, ale docela nic moc.
Další věc. V tom testu počasí je jedno, jak moc je zataženo, prší, je mlha, ale stále jim tančí po "kufru" odlesky slunce.
A když to auto jede v dešti, tak to spíš vypadá, jak kdyby jelo vznášedlo. Ty "rozstřiky" jsou příšerný.

 |   |  Odpovědět
Zheiko  |  29. 04. 2014 19:20

No jo, to je zpusobeno tim, ze zatim nemame jeste dost vykonu na RT raytracing, tim padem to co se tam odrazi neni skutecny odraz, ale jen textura...

 |   |  Odpovědět
Alterovo Ego  |  29. 04. 2014 19:51

V leteckých simulátorech to jde už hezkých pár let.

 |   |  Odpovědět
Krizek  |  29. 04. 2014 16:08

Dokud si to člověk nevyzkouší tak nemůže soudit esli to je realita nebo ne :D

 |   |  Odpovědět
Honza  |  29. 04. 2014 15:24

Úžasně zvládnutý fyzikální model. Klobouk dolů až na zem!

 |   |  Odpovědět
29. 04. 2014 13:49

real ma vic fps

 |   |  Odpovědět
RomanL  |  30. 04. 2014 14:31

Tak schválně, kolik?

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor