Nemyslím si, že by něco brzdila. V životě jsem si s příchodem nových typů nevšiml žádného výkonnostního poklesu.
Jak je známo v konzolích je HW od AMD, takže port samozřejmě poběží lépe na něm, když je to na tom odlazený.
DX12 k čemu? stejně tam žádnej ultra viditelnej rozdíl neni. Za druhý je jasný, že to nepoběží hned super, když se objevilo "nedávno". A jak tu někdo psal ani AMD to nemá dvakrát odlazený. A i když to tam třeba beží líp, AMD mělo od jak živa podporu DX11.1 nebo DX12.1 o něco dříve než Nvidia, tudíž bude výkon lepší, ale na jak dlouho? Co si budem povídat :)
A konzole můžou za všechny doprasený hry a basta! Většina tz nich je prostě dojebanej port z videoher na počítač a to je prostě daný dnešní dobou, kdy hry prvotně vznikaj na ně.
Kolik znáš AAA her který vychází jen na počítač? Žádnou... Novej Quake bude PC ONLY jen kvůli tomu, aby to mohlo jít na progamingovou scénu, hra bude sakra rychlá a odezva má být špičková, každé FPS má u takové hry cenu milionu, CSkaři ví o čem mluvím. Protože páni inženýři z IDu ví moc dobře kam by to dospělo, kdyby se měli babrat s portem.