Recenze: Borderlands – jak Šílený Max potkal Diablo

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 13

Diskuze k článku

Dhatz  |  04. 11. 2009 22:50

vpokud chcece vedet level cap to je 50 a bez coopu(mp je nespolehlivy a po padu hosta se neulozi nic) se to musi na 2 playthrough bo teoreticky nemas mit dost XP,a to taky je 45 skill pointu, takze nikdy nemuzes mit vsechny skilly na max. jenom me trosku sere ten ctverec vedle zbrani, podle vseho to zatim vypada jenom jako nejaky ukazatel jak se tam da srovnavat s tou ci onou equipnutou zbrani. jinac od obtiznosti tam jsou napsane lv pro kazdou misi, ale nekdy je drina i o 2-3 levly lehci mise. treba na mothskaga jsem musel udelat nekolik najezdu s 90dmg 72ammo 68acc 11ROF assaultkou a musel jsem zdrhat dokud me neignoroval(kdyz ujedu smerem k vyjezdu s fyrestone tak krouzi kolem te banditske skaly). ale to jsem musel mit extremni stesti na ten vladof gun, je to od lv 17 a ja na lv 29 jsem furt nikde nevidel nic podoble dokonaleho(zatim bodycount: sledge,mothrakk,skagzilla,mad-mel a king wee wee). trochu mě sklamalo že odpadly některé věci z původního konceptu,ael třeba to bude až pot tom zombie DLC.

 |   |  Odpovědět
K23  |  05. 11. 2009 08:16

hehe, vyhoda konzolove verze je Split screen ze si clovek uzije i co-op bez problemu :), talenty je jedine dobre ze jsou udelany rozume aby se nemohlo namaxovat vse, to by pak byla nuda pac by se nedalo experimentovat s ruznyma buildama :), jinac nevim co myslis s tim srovnavacim okynkem, me v konzolove verzi normalne ukazuje statistiky zbrane kterou mam equipnutou kdyz koukam na jinou zbran na zemi. Btw, k tezkym soubojum, je to RPG/FPS, nechce to jen poradnej kver ale obcas zapojit hlavu, trebas u mothrakka je kousicek vedle garaz kde se da schovat pod strechu a pekne ho postupne okusovat kdyz nad vama krouzi dokud nechcipne, je to relativne bezpecne :), chce to jen vychytat a vykukovat mezi naletama. Podobne se da vyresit i Mad Mel :)

 |   |  Odpovědět
Dhatz  |  05. 11. 2009 16:53

no na Pc se da v inventari srovnavat mezi sotatnima itemama(i pri nakupu v automatu) dole to hodi ten vybrany gun a pak listujes tema ostatnima a tehdy tam jsou misto ctverecku jakoby ukazatele na smer na dpadu

 |   |  Odpovědět
Nextes  |  06. 11. 2009 13:57

Si pamatuju ze toho bosse v arene (jak napichnes maso a on se objevi) jsem zabijel snad pul herniho dne ... zacal jsem kdyz slunicko krasne svitilo a potom co jsem do nej vykropil vsechny naboje z revolveru/ostrelovacky/pistole/raketometu jsem ho v noci musel umlatit melee utokem jako hunter. Jinak ty mobove kdyz jsou jen o par levelu vys nez hrac, tak dostavaji velke bonusy na odolnost a je extra drina je zabit. Misi je ale hafo a na dokonceni hry se jich da hodne vynechat.

 |   |  Odpovědět
Yoko Kurama  |  16. 11. 2009 08:32

Na MP (po LANce) si já osobně nemůžu stěžovat, hrály jsme s kamarádem téměř dva dny v kuse a jediný problém, který se objevil byl vyřešen restartem počítačů (jednalo se o nejspíš o nějaký bug, on otevřel bednu a nic nevyděl, kdežto já ano). Z vlastní zkušenosti můžu MP vřele doporučit.

A pokud můžu někomu poradit, tak na Mothskaga se mi vyplatilo si vzít vozítko s kulometem. Sice to trvá věčnost, ale manévrovatelnost vozidla je velmi dobrá, když si člověk zvykne na zatáčení myší a kulomet má větší šanci se trefit díky řidičově možnosti automatického zaměřování (klávesa pro "skok", pokud někdo tápe).

 |   |  Odpovědět
2a2o  |  19. 11. 2009 15:40

nefunguje nahodou ta klavesa len ked v aute sedi jeden?

my sme ho dali tak, ze sme sa hlavne kryli pred jeho kobercovym bombardovanim pod blizkym skalnym previsom a uhybmi a po nejakom case isiel dole

 |   |  Odpovědět
koci  |  04. 11. 2009 18:55

Vždycky se mi to rozjede od znova....

 |   |  Odpovědět
K23  |  05. 11. 2009 08:11

Ale prosimte :D ..... hra se uklada sama po kazdym questu a podobne a taky se sama ulozi kdyz das exit game, akorat zacinas vzdycky v poslednim obevenym mestecku (ze zacatku Fyrestone, pac New Haven a dal nevim jestli jeste neco pac jsem se zatim dal neprokousal :) ), zacinas sice vzdy v mestecku ale veskery pokrok z predchozi hry mas ulozen, vsechny posplnovane questy, vsechny nasbirane predmety a zkusenosti, je to udelany uplne stejne jako v Diablu, tam taky nezacinas po spusteni hry tam kde jsi to vypl. Prece bys nechtel cekat do dalsiho dne v pustine, delat zradlo pro Skagy :D

 |   |  Odpovědět
K23  |  05. 11. 2009 08:24

*pak New Haven, sry, preklep :)

 |   |  Odpovědět
2a2o  |  04. 11. 2009 15:52

cital som na recenzii na xbox verziu, ze je mozne odassignovat priradeny bod do vlastnosti postavy - neviete ci to plati aj pre pc verziu, resp. ako to urobit? diky

 |   |  Odpovědět
houhou  |  04. 11. 2009 16:05

jde to u check point veze u ktere se da zmenit jmeno a barvy postavy je moznost za penize vyresetovat vlastnosti

 |   |  Odpovědět
2a2o  |  04. 11. 2009 16:10

super, diky

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor