Recenze: Dragon Age: Prameny: Procitnutí – záruka probdělých nocí

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 22

Diskuze k článku

pes  |  06. 04. 2010 22:36

jak se vkládají runy do zbraní díky

 |   |  Odpovědět
JZ  |  04. 04. 2010 19:00

Dobrý den,

dovolte mi, abych Vás požádal o vyplnění dotazníku, jehož výsledky se stanou podkladem pro praktickou část mé diplomové práce na téma „Chování politických stran v souvislosti s vlivem médií na rozhodování občanů a jejich socio-ekonomické dopady˝.

Za Váš čas při spolupráci Vám předem děkuji.


http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDRDbmNBeWtEczBwRGhBY3NrMkR2RlE6MA

 |   |  Odpovědět
Detektiv Štika  |  24. 03. 2010 22:37

... proč nikdy ve videu nevidim, jak se hra hraje. Mně nezajímá bombastický intor, já chci vidět, jak to vypadá při hře. Ach jo.

 |   |  Odpovědět
Dwane  |  22. 03. 2010 22:33

Nevim jak muzou mezy klady zaradit nove specializace. Awakening pridal spoustu naprosto gamebreaking abilit. Osobne jsem dohral solo na nightmare bez sebemensich problemu diky jednomu jedinemu novemu skillu, Accuracy z archery a vsechny body davat na dexterity: Ke konci hry jsem mel crit pres 100% a z luku litaly criticaly 300-500 jak z kulometu, navic mi dexterity zvedlo obranu natolik, ze kdyz uz se neco dostalo az ke me tak se me to sotva dotklo. Arcane warrior se diky novim aoe kouzlum stal chodici nesmrtelny aoe demigod (lze dosahnout spell imunuty a kolem 98% physical avoidance bez problemu) a 2h warr je natom podobne. Awakening podle me vysel prilis brzo a nebojim se rict ze v nem je vic bugu nez v puvodni hre, ikdyz je nekolikrat kratsi. To by bylo asitak k hratelnosti. A co se starosti o tvrz tyce, to ze vymlatite komplet jednu mapu a pak se vratite s tim ze jste nasli nakou rudu a zato vam trpaslik podekuje podle me neni zadna starost. Tomuhle "dilu" ve stavu v jakem vysel bych nedal hodnoceni vice nez 6/10.

 |   |  Odpovědět
Bounty  |  22. 03. 2010 23:51

Yep souhlas taktéž mohu říct že jak s mágem tak s lotrem i bojovníkem jde vše bez smrtí, a ve chvílích kdy můj trpajzl solil damage přes 500 skoro každym úderem sem mohl i u bosáků jít mejt nádobí :)

 |   |  Odpovědět
Anti-Mage  |  23. 03. 2010 01:26

Kruci já to snad vážně zkusím solo Spolubojovníci mě tentokrát stejně nebaví, tak si aspoň zpříjemním čekání na Diablo III

 |   |  Odpovědět
Dwane  |  23. 03. 2010 06:46

Alespon ze level design si podrzel svoji uroven.

 |   |  Odpovědět
Bounty  |  22. 03. 2010 17:10

Nato kolik měli času to docela ujde, ale to že datadisk vyšel celkem krátce po pilotní hře neomlouvá délku hry která se pohybuje max dest hodin, hra je celkově hrozivě jednoduchá a po odemčení dalších mistrovství ještě víc než jednoduchá. Vše ostatní je tak trochu otiskem základu Anders nahradí Alistra, Howeův spratek ativanskou vránu etc.. potažmo sem rád, že si moje stará postava mohla znovu zařádit, ale mohlo to být mnohem lepší, už jenom ta absence skupinových romáknů hru zbytečně vrací nazpět.

 |   |  Odpovědět
aaa  |  22. 03. 2010 16:18

Však mě to taky štve, ten Anders je k nakousnutí :)

 |   |  Odpovědět
Martin  |  22. 03. 2010 15:00

Původní hru jsem projel 2x. Dobrá hra. Ale datadisk mě moc neláká. Jinak pěkná recenze.

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2010 13:21

tahle hra se mi strašně líbí, suprově propracované, hlavně české titulky, obtížnost velká..trvalo mi třeba, než jsem někoho porazil, tak třeba hodinu..to se mi na tom líbí..suprový příběh, ted jeste k tomu nový balíček..co k tomu říct? good

 |   |  Odpovědět
flash  |  22. 03. 2010 16:28

jakej balicek?..balicky sou na poste..

 |   |  Odpovědět
22. 03. 2010 20:43

samozřejmě jsem myslel datadisk..

 |   |  Odpovědět
flash  |  22. 03. 2010 11:52

importoval jsem postavu z Origins.Po nejake dobe hrani jsem zjistil ze partaky v boji vlastne nepotrebuju,protoze sem byl schopen prakticky vsechno pobit sam.Diky vyrobe run a zasobe goldu jsem mel ke konci kolem 1000 HP a byl prakticky nesmrtelny.Kuprikladu nepovineho bosse..draka..jsem zabil sam za pouziti lektvaru.Moc nechapu k cemu je ve hre desitky skillu a nekolik postav kdyz se to da odehrat jako Diablo.Postavam jsem naprosto bezmyslenkovite naklikaval nove skilly a kouzla,protoze bylo uplne jedno co vlastne umi.Jestli jsem za celou dobu datadisku pouzil 10x pauzu tak je to hodne.Jen snad u finalniho bosse jsem mel trosku potize,a musel zapojit partaky.Jinak to bylo celkem dobry..ale to ze si hra hraje na nejakej hardcore combat system a je tam vlastne k nicemu je celkem sranda.

 |   |  Odpovědět
Hanz  |  22. 03. 2010 16:18

tak, a teď si změn obtížnost na nejtěžší

 |   |  Odpovědět
flash  |  22. 03. 2010 16:25

a proc bych to mel delat?

 |   |  Odpovědět
Hanz  |  22. 03. 2010 18:12

No když tady machruješ určitě na lehkou obtížnost že vše dáváš sám, chtěl bych tě vidět v akci na na největší obtížnost

 |   |  Odpovědět
megaskilla  |  22. 03. 2010 18:28

Tak mrkni na youtube...

 |   |  Odpovědět
flash  |  22. 03. 2010 19:23

ja nemachruju..na to sem uz starej..a pokud ta hra vyuziva ten jeji combat system az kdyz hraci hrajou na nejvyssi obtiznost..no..hehe..lol...
PS: a na nejlehci obtiznost sem nehral,hral sem na normal..

 |   |  Odpovědět
Hans.cORe  |  10. 05. 2010 10:51

Obtížnost Hard, templar + berserker + spirit warrior na 32lvl a drak šel i bez lektvaru :(

Obtížnost datadisku byla taková, že jsem za ten týden udělal 7 save... tj. každý den jeden když sem šel spat. Bohužel chtělo by to trochu tužší gameplay protože na těch vysokých lvl s dostatkem peněz z pův. hry hje to fakt piece of cake

 |   |  Odpovědět
Anti-Mage  |  22. 03. 2010 10:30

Kvalitní práce, vážně dobře se mi to četlo Autorka dobře trefila všechny neduhy nového DA. Neskutečně mě štval příběh a postavy. Příběh kvůli tomu, že je poněkud slabší (ne-li slabý) a nějak záhadně se vytratila většina událostí z původní hry. Tím myslím to, co tvoje postava vyloženě dělala. Ta téměř nulová návaznost mě dost zklamala Noví společníci mi taky k srdci nepřirostli. Proč do datadisku našroubovali prvoplánového Oghrena a nevzali někoho jiného / dalšího (nebo aspoň možnost volby sakra!), mi asi zůstane navždy záhadou. Nemá někdo po ruce odkaz na rozhovor s vývojáři, kde tohle nějak víc komentují? Pár tiskových zpráv jsem četl, ale to jsou vždycky jenom tlachy...

 |   |  Odpovědět
Trp  |  25. 03. 2010 16:18

Oghren je jasnej. Je to jediná postava z DA která na 100% přežila.
Všechny ostatní mohli za určitých okolností umřít.
Prostě si tím ušetřili komplikace s různými společníky podle toho kdo komu přežil.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor