Zdravim.
Prikladam male shrnuti. Mam original sberatelskou serii.
Hra mi padala tak 1,2 krat za den. V naproste vetsine pri prechodu mezi lokacema. Ale vzhledem k tomu ze me to uplne totalne pohltilo a paril jsem i 10 hodin denne ty pady jsou minimalni. Nemyslim si ze by to bylo kvuli grafice. Jak rikam, pady byli skoro vyhradne pri rychlem premistovani mezi lokacema.
Jinak na sestave s Athlonem X2 BE@3,2Ghz, ATI HD3870, 2GB RAM 1900x1200 max detaily. Hra vypada uzasne. Charaktery jsou vizualne lepsi nez v Crysis, okoli o neco horsi, interiery taky. Efekty jsou ale mnohem lepe propracovane. Vybuch atomovky je na videu, ale to je jen spicka ledovce. Bombasticky vypada prakticky jakykoli vybuch auta nebo miny. Hlavne v noci.
Co se tyce zpracovani, tak 3D tomu dost prospelo. Hezke osvezeni. Hry z Black Isle jsem mel vzdycky rad a BG jsem paril hodne ale tohle me vzalo jeste vic. Venoval jsem se i postranim ukolum, i kdyz ne moc. Hlavne jsem si ale uzival ( na 3D ) hodne velkeho prostoru. Konec hlavni linie jsem uvidel cca po 50hodin cisteho hrani, coz je az neuveritelne moc na dnesni hry ( prakticky cokoliv mimo MMO se zastavuje na 20h ). Kdybych prochazes ciste jenom hlavni linii, tak bych to asi stahl, ale zase bych prisel o spoustu srandy kolem.
Trochu me zarazil pribeh, ktery konci trosku divne. Respektive cekal bych neco, kde bych se mohl vice angazovat. Precejenom po tom celem chainquestu mi konec prisel jako koukat se na film v letnim kine. Jinak po celou dobu jsem se skvele bavil.
System RPG i VATS jsou dost dobre promakane. Zminene ustrelovani zamku mi teda absolutne nechybi. Navic, daji se manualne vypacit, coz je v zasade nahrada ustreleni.
Rozlehlost F3 je skvela. V prnich dilech byla sice vetsi, jenze kdo hral trojku musi mi dat za pravdu, ze 3D vyzni mnohem rozsireneji. I ten blbej Megaton je pomerne velikej kdyz hledate naky NPC co si to straduje vsude kolem. Co se tyce postav, tak je pravda ze nejsou tak "hluboce" propracovany, ale nevadi to. Nemusim si hrat zrovna na psychologa a znat zivotni pribehy vsech lidi co potkam na ceste ( asi holt nejsem na vesnicky zivot zvykli ;D ).
Jeden mensi zadrhel. Bugu ve hre jako takove jsem zaznamena malo. Tosku provokuje ne uplne dobre vyreseny system strileni. Dost casto se mi totiz stavalo ze ackoliv jsem graficky evidentne stal tak, ze na spojnici hlavne pusky a hlavy mutanta se nenachazela zadna prekazka, strilel jsem do zdi pul metru nalevo ode me a spalil veskere AP :(
Jo a cestina je implementovana docela dost divne. Po nainstalovani mate moznost zapnout si "doplnujici balicek" s cestinou. I kdyz jsem ho mel vypnuty ( proste pro me je original original ) jsou ve hre jiste veci "hardcoded" prelozene. Pravdepodobne diky prelozenym texturam. Napriklad muj PimpBoy, ackoliv plne anglicky mel dole modu "Věci".
Rozhodne doporucuju, hodne promakana hra, ktera hodne pobavi. Moznosti hry jsou relativne nevycerpatelne.