Pohled Petra Koláře:V mnoha věcech s Jakubem souhlasím, díky rozdílnému přístupu ke hře však musím říci, že jeden z hlavních záporů z jeho pohledu je pro mne největší lákadlo. Příjemná volnost přo výběru cesty, kdy není hráč omezen na jediné správné řešení, se mi rozhodně zalíbila, dvojnásob pak kvůli možnosti porovnávat své časy s ostatními. To pak člověk ráno zjistí, že se celou noc snažil překonat o vteřinu nějaký čas, skvěle se přitom bavil, ale další den je nepoužitelný. Tento přístup však s sebou přináší i děsivou daň v podobě nutnosti občas použít metody pokusu a omylu, který vzhledem k výšce, z níž se Faith případně vrhá vstříc dlažbě, je poměrně časově náročný. Svoboda prostě není zadarmo. A pokud se týká soubojů, nezapomeňte, že třeba na X360 je achievement za projití celé hry bez jediného výstřelu, což jsme ověřili, že je možné. Stačí dostatečně rychlé nohy a vyhnete se většině potyček, s výjimkou těch příběhových, pochopitelně. Na co čekáte, běžte si do obchodu pro hru, uděláte tak i něco pro své zdraví. |