Recenze: Need for Speed: Shift - krok dobrou stranou

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 29

Diskuze k článku

G27  |  31. 07. 2010 18:14

Těžko byste našli zábavnější hru na volant kde si můžete parádně zazávodit nebo jet jak prase... jinak v autě taky nemáte klávesnici s 6ti, nebo víc tlačítky, hry co jdou tak ovládat jsou pro děti...

 |   |  Odpovědět
Jay-T  |  24. 08. 2010 19:54

Ktora hra ma teda porovnatelnu grafiku, pokial mozno este vacsiu narocnost a hlavne ovela lepsi destrukcny model? Nerypem, iba sa pytam, do zavodnych veci sa idem hrabat po dlhom case ( doteraz som frcal na Arme 2, OA, a leteckych sim. ) tak by som chcel nejake odporucania.

 |   |  Odpovědět
NFS Shift = Shit  |  13. 10. 2009 20:29

 |   |  Odpovědět
rado  |  05. 10. 2009 11:38

Shist = SHIT! odskúšal som a som z tejto hry sklamaný. Na Forzu sa to nechytá v ničom!!! Možno som hral veľa forza 3 demo, ale Shist je šmejd.

 |   |  Odpovědět
OCELOTR  |  30. 09. 2009 07:13

Neříkám, že nové NEEDy nejsou povedené, ale 9/10 ? Podle téhle logiky budete muset dát GT5 či FORZE 3 15/10 už jenom na základě obsahu

 |   |  Odpovědět
30. 09. 2009 08:22

Vysokými hodnoceními se v poslední době u hodně očekávaných titulů nešetří, až by si skoro člověk myslel, že začaly vycházet naprosto bezchybné hry. Omyl pánové, omyl... Ale je fakt, že když Petr dal Undercoveru hodnocení 8/10, tak Shift musí mít víc... Chtělo by se skoro říct, že o hodně víc, ale na té 10 bodové stupnici už moc prostoru není (zlatá procenta).

 |   |  Odpovědět
Host  |  30. 09. 2009 09:07

To jo ja bych nedal sotva 4 z 10 asi je tu hold lobování ze strany EA možná serwerům kteří hru recenzují něco slíbili jinak si to vysvětlit nedokážu.

 |   |  Odpovědět
30. 09. 2009 09:16

I na úrovni závodních her je potřeba rozlišovat jemnější kategorie. Z mého pohledu je nesmysl srovnávat třeba Shift, Dirt 2 a GT5, protože každá z těchto her má výrazně odlišné zaměření. Shift si nehraje na reálnou simulaci, je to prostě oddechové, výrazně arkádové ježdění. A v tomto jednoznačně exceluje.
Po hodině hraní bych si nedovolil hru soudit jako někteří zde, mám odehráno hodně a k tomu i odpozorovány další hodiny, kdy hráli jiní. A vzhledem k tmou, že jak já, tak i ostatní s po dlouhé hodiny bavili, (což spatřuji jako účel hry) neváhal jsem použít poměrně vysoké hodnocení.

 |   |  Odpovědět
30. 09. 2009 12:26

No a právě proto mi přijde divný, že má jen o jeden bod víc než Undercover...

Taky jste nenarazili na tu chybu se startem duelu, kdy jedno auto prostě nestartuje?

 |   |  Odpovědět
Host  |  29. 09. 2009 08:41

No to že se to odklonilo od arkádovosti to chápu ale říct že to je simulátor tak to je teda drzost. Hrál jsem asi tak 5 tratí a doufal že se u toho budu bavit ale nebavil. Auta jsou sice pekně vymodelovaná ale co ten model poškození? Směšně naťuknutý předek a mírně pokrčená kapota ? Z toho máme být v euforii? To že se to hůř ovládá tak už to má přívlastek simulátor? Naprosto debilní ovládání v menu! Grafika taky není nic moc. Pro mě to je škoda peněz hrál jsem to asi hodinu a už si to do mechaniky nestrčím. Další příšerné NFS od kterého raději ruce pryč!

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2009 09:10

Kde se píše co o simulaci?

Někdo chce holt auta demolovat a někdo chce hlavně závodit Navíc z kokpitu poškození není vidět a z jiného pohledu nemá cenu hrát, protože pak jde o naprosto jinou hru.

Včera jsem hrál demo (jinak mám PS3 verzi) a grafika je asi nejlepší ze závodů, které jsou k dispozici na PC, a přitom se to hýbe poměrně plynule i na 8800GT (i když je znát nedostatek grafické paměti).

Až vychytaj některý skoro fatální chyby, bude to po dlouhé době skvělé NFS - doporučuju tomu věnovat víc než hodinu, pokročilejší závody jsou podstatně lepší. A nebo si pohrát s nastavením obtížnosti...

 |   |  Odpovědět
Host  |  29. 09. 2009 10:10

Mně nejde o to že chci bourat ale o to že když to napálím do zdi tak čekám že už nepojedu a ne že mě to zpomalí ! To není o tom že vysekám soupeře ale o ten pocit z opravdových závodů kdy máš strach někoho předjíždět v zatáčce že ze svého auta uděláš harmoniku! A to u NFS prostě nejde! Žádná penalizace když to opřeš o zeď nic takového ! Žádný model poškození = žádný adrenalin = 0 zábava.

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2009 10:23

Musíš si to nastavit v menu obtížnosti. Když moc bouráš, na jízdním modelu se to projeví - pravda, pořád je to takové arkádové, asi jako v GRIDu, ale povedlo se mi docílit třeba toho, že auto uhýbalo doleva (a to už ve třetí zatáčce), přirovnal bych to asi nejlépe k ProStreet...
Bourání do zdi zpomaluje A když budeš hrát z kokpitu, tak i rozmaže pohled a takový věci, takže penalizován jsi, jen je to zřetelné hlavně z kokpitu... A navíc k tomu musí člověk přistupovat tak, že je to pořád jen NFS...

 |   |  Odpovědět
Host  |  29. 09. 2009 11:24

Jo to jsem nastavil model poškození ale pořád nic moc při té rychlosti co najedeš proti zdi je to dost slabé zkoro žádné poškození o vizualní ani nemluvím Strašná slabota! A jaké je to ta penalizace s tím rozmazáním pohledu? Jen efekt nic víc!

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2009 12:47

No tak efekt... Ono to stačí, když nevidíš na cestu třeba 10 vteřin

 |   |  Odpovědět
Torham  |  29. 09. 2009 19:39

S poslední větou Vašeho příspěvku zcela nesouhlasím. Asi jste nehrál Gran Turismo (je jen na PlayStationy). Tam model poškození není a přesto ta hra je pořádný adrenalin a je to zábavné. Ta hra má značně vyspělou fyziku vozidel a jízdní model. Rovněž má značný důraz na techniku a čistotu jízdy. Takže když narazíte, tak sice autu nic nebude, ale máte po závodě, protože musíte pracně řadit, vyhánět motor do otáček a hlavně se dostat z té trávy či kačírku... V některých závodech je za bourání dokonce časová penalizace. Takže bych netvrdil, že bez modelu poškození to není zábava.

 |   |  Odpovědět
Host  |  29. 09. 2009 10:12

Jo a navíc mám 8800gtx a čtyřjádro a že by se to nějak zvlášť hýbalo tak to ani omylem!

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2009 10:24

Na 1680x1050 bez AA jinak na plno mi to jede výborně (na vistách)

 |   |  Odpovědět
Host  |  29. 09. 2009 11:20

Já taky hraju na tomto nastavení ale ani s 8800gtx je to dost lenivé aspoň oproti GRIDU je

 |   |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2009 12:46

No ono 8800 uz je dost postarsi grafika, tak od ni nemuzes cekat zazraky...

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2009 12:56

Mě to možná nepřijde, protože jsem si zvyknul na PSkových 30 FPS stabilně... Přijde mi to na PC podstatně svižnější a zdá se mi, že z aut je cítit jejich hmotnost (setrvačnost) na PC víc jak na PS3.

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2009 15:29

Tolik k náročnosti Shiftu:
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/15066-need-for-speed-shift-nova-auta-s-novou-grafikou-i-naroky

 |   |  Odpovědět
Cesta  |  29. 09. 2009 10:15

musim jen souhlasit.Nejpovedenejsi NFS co jsem hral.I kdyz jsem si nainstaloval patch, ktery sliboval pouziti mysi v menu, bohuzel i po nainstalovani zadna mys neni.Ale uz jsem si zvykl na ovladani jak v menu tak ve hre a s volantem je to jeste lepsi zazitek nez na klavesnici.Hold nejsou to ty klasicke arkady, kde kazdou zatacku projedete na plny plyn viz.GRID. Jak kazdy vsude pise co ctu prispevky ohledne NFS SHIFT, ze GRID je mnohonasobne lepsi.Pro mne to neni vubec pravda.Grafika se mi o hodne libi v SHIFTU a ovladatelnost jak jsem uz psal je pro mne vice realictejsi v SHIFTU nez v GRIDU.

 |   |  Odpovědět
Host  |  29. 09. 2009 11:19

Jistě že realističtější ale nic to nemění na tom že se to blbě ovládá! Já jsem příležitostní hráč a ne rely jezdec! A málokdo má u monitoru volant že. A o té grafice bych taky polemizoval. Je pravda že u gridu je jakoby nějakej oranžovej filtr či co aspoň mi tak připadá, ale u NFS je grafika tak nějak chudá na efekty v pozadí a tak. GRID hraju už zkoro rok a půl a pořád mě to nezkutečně baví hlavně po síti ale NFS jsem odinstaloval po hodině hraní a to je taky co říct!

 |   |  Odpovědět
avatar
29. 09. 2009 12:55

The Need for Speed byl urcitenej hlavne pro ridice, ne pro hrace. Pro tebe zrejme neni urcenej ani Shift, ale to neznamena, ze je spatnej ze?

 |   |  Odpovědět
29. 09. 2009 12:59

U Shiftu to bude dáno tím, že je určený pro hraní z kokpitu a z toho stejně není moc vidět... Zas ale třeba takový bloom a jiný světelný efekty z GRIDu mi nechybí

 |   |  Odpovědět
mnn  |  29. 09. 2009 06:58

Tato neodladena kraava neustale pada. Problem je v tom, ze Patch 1 to vobec neriesil.

 |   |  Odpovědět
karlos  |  29. 09. 2009 07:25

spusť si hru v režimu pro Win98 a bude ti to šlapat v pohodě

 |   |  Odpovědět
Hyperkrysa  |  29. 09. 2009 08:35

Kup si konzoli a padat ti to nebude

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor